ساخت مسکن حمایتی آغاز شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی ۲۱۲ هزار واحد از واحدهای طرح جهش ملی مسکن در نقاط مختلف کشور آغاز شده است.

به گزارش رصد روز، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هم اکنون عملیات اجرایی ۲۱۲ هزار واحد از واحدهای طرح جهش ملی مسکن در نقاط مختلف کشور آغاز شده است.

اکبر نیکزاد  اظهار داشت: بنیاد مسکن از حدود ۴۰۰ هزار باب منزل مسکونی مورد تعهد خود در حال حاضر ۲۱۲ هزار منزل مسکونی شهری و روستایی را در دست ساخت دارد.

وی افزود: بنیاد مسکن ۱۵۸ هزار باب منزل مسکونی روستایی و ۵۳ هزار منزل مسکونی شهری را در دست ساخت دارد و مابقی منازل مسکونی را نیز در حال پیگیری برای شروع به ساخت هستیم.

رییس بنیاد مسکن کشور ابراز امیدواری کرد: تعداد منازل مسکونی مورد تعهد بنیاد تا پایان سال جاری به ۴۰۰ هزار باب در کشور برسد.

نیکزاد در خصوص پرداخت تسهیلات یادآور شد: پرداخت تسهیلات روستایی ابتدا ۱۰۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در منازل شهری هم میزان تسهیلات از ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان بسته به موقعیت مکانی منازل مسکونی متغیر است و در تهران نیز این رقم ۴۰۰ میلیون تومان است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار