سایت اینترنتی بانک تجارت با نمای جدید رونمایی شد

وب سایت بانک تجارت با نمای جدید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد و از بیستم بهمن ماه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، وب سایت بانک تجارت با نمای جدید همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی رونمایی شد و از بیستم بهمن ماه در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

 مراسم رونمایی از وب‌سایت جدید بانک تجارت روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن ماه با حضور دکتر اخلاقی مدیر عامل، فرخ نژاد رئیس هیات مدیره، ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره، کیایی عضو هیات مدیره، کی لانی قائم مقام مدیرعامل و عضوهیات مدیره و سمیع و شریفیان معاونین مدیرعامل بانک تجارت برگزارشد.

این وب‌سایت با هدف دسترسی سریع مشتریان به خدمات الکترونیک و تسهیلات بانک و همچنین همسان سازی با استانداردهای بین المللی، ارتباط موثر و بیشتر با مشتریان، سهامداران و بازدیدکنندگان با استفاده از گرافیک های مدرن و متفاوت از گذشته طراحی و با همان آدرس قبلی www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان قرار گرفت.

سایت جدید بر اساس نیازسنجی از کاربران و مشتریان بانک طراحی و پیاده سازی شده است. واکنش‌گرایی در دستگاه های مختلف کامپیوتر، موبایل و تبلت، دسترسی سریع به لینک های خدمات بانکداری الکترونیک شامل همراه بانک، همراز و بانکداری الکترونیک از جمله مزایای طراحی سایت جدید است.

در طراحی جدید، مشتریان از روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه به راحتی می توانند به آخرین اطلاعات درباره تسهیلات و خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار