ستاد ملی مبارزه با کرونا از طراحی <<سامانه مدیریت هوشمند کرونا >>خبر داد

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد مقابله با کرونا گفت: پیشنهاد طراحی «سامانه مدیریت هوشمند کرونا» به ستادملی مقابله با کرونا ارسال شده و در حال پیگیری برای دریافت خروجی آن هستیم.

به گزارش رصد روز ، حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به ارائه برنامه یک‌ساله تمامی دستگا‌ها و نهاد‌ها جهت همزیستی و زندگی با ویروس کرونا اظهار کرد: طبق تصمیم و مصوبه ستادملی مقابله با کرونا، وزرات کشور مکلف شد که برنامه «همزیستی با کرونا» را برای یک سال آینده از دستگاه‌ها، نهاد‌ها و قوای سه‌گانه دریافت کند.

او ادامه داد: برنامه یک‌ساله دستگاه‌ها شامل سه حوزه صیانت از پرسنل دستگاه‌ها، صیانت از ارباب رجوع‌ها و خدمات‌دهی به مردم است.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: چند روز قبل، برنامه یک‌ساله با امضا وزیر کشور برای تمامی قوا و وزارتخانه‌ها ارسال شد که طبق آن دستگاه‌ها و نهاد‌ها حدود ۱۵ روز برای ارائه برنامه خود وقت دارند.

قاسمی تصریح کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید توجه کنند که در تهیه برنامه یک‌ساله خود لازم است که نظر وزارت بهداشت را هم در نظر بگیرند.

او اضافه کرد: درمان قطعی و ساخت ویروس کرونا نیازمند زمان است و ما تا یک‌سال آینده نمی‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم حتی واکسن‌هایی که در بقیه کشور‌ها هم تولید شده دارای تردید هستند.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بیان کرد: ما باید زندگی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی مردم را با شرایط کرونا تطبیق دهیم تا زندگی و سلامت در کنار یکدیگر باشد.

قاسمی با اشاره به سامانه مدیریت و یکپارچه‌سازی ویروس کرونا، گفت: نرم‌افزار‌های مختلفی از شیوع ویروس کرونا تا به امروز در حال فعالیت هستند که کمک بزرگی به رصد بیماری کرونا می‌کردند، اما پیشنهاد وزارت کشور این بود که تمام برنامه‌ها با هم یکپارچه شوند تا مردم بتوانند امکان وضعیت سنجی و پذیرش خدمات را داشته باشند

او در پایان گفت: پیشنهاد طراحی سامانه مدیریت هوشمند کرونا به ستادملی مقابله با کرونا ارسال شده و در حال پیگیری برای دریافت خروجی آن هستیم.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط