سروری: حریم تهران کجاست؟

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از رئیس شورا می خواهیم که موضوعات مرتبط با حریم پایتخت را قاطعانه پیگیری کند تا شاهد از بین رفتن آن نباشیم. به گزارش رصد روز، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین...

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: از رئیس شورا می خواهیم که موضوعات مرتبط با حریم پایتخت را قاطعانه پیگیری کند تا شاهد از بین رفتن آن نباشیم.

به گزارش رصد روز، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورا گفت: از شورا می خواهیم جهت قدردانی از مجاهدت های شیخ زکزاکی از ایشان دعوت به عمل آید.

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به نامه دادگستری اسلامشهر در خصوص تعیین حریم این شهر گفت: رئیس دادگستری اسلامشهر در نامه‌ای خطاب به شهردار منطقه ۱۸ اعلام کرده که ظرف مدت ۲۰ روز کاری از تاریخ صدور این نامه می‌بایست تمام ابنیه و ادوات موجود در حریم اسلامشهر به صورت سالم تحویل شهرداری اسلامشهر شود، در غیر اینصورت پس از پایان مهلت مقرر طبق قانون اقدام می‌شود.

وی با اشاره به موضوع حریم تهران، یادآور شد: بسیار عجیب است که قوه قضاییه به عنوان یک قوه بالنده، مردمی و میدانی، معضل ۲۰ ساله کشور را با یک نامه عادی حل کند. مجموع کارشناسان کشور نمی توانستند مشکل تهران را حل کنند که یک نفر با یک نامه می خواهد این کار را انجام دهد؟

وی افزود: باید راهکارهایی اندیشیده شود که مشکل برطرف شود اما قطعاً این راه حل نیست. این موضوع را می گویند که تمام ادوات به همین صورتی هست که در اختیار اسلامشهر قرار بگیرد. چطور این مجوز داده نشد که به زلزله زدگان خوی کمک شود اما امروز می گوییم که ادوات و تجهیزاتی که با پول مردم تهران تهیه شده در اختیار اسلامشهر قرار بگیرد و تهران با چالش مواجه شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: از رئیس شورا می خواهیم که موضوع را قاطعانه پیگیری کند تا شاهد از بین رفتن حریم پایتخت نباشیم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار