سکوت ابهام برانگیز سیمان آبیک درباره یکی از اعضای هیئت مدیره

حمید فرمانی باروق به عنوان مدیرعامل این شرکت از زمانی که این مسئله در رسانه ها مطرح شد واکنشی نسبت به آن نشان نداد که این مسئله می تواند به شائبه های موجود دامن بزند.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت سیمان آبیک مدتهاست با یک ابهام بزرگ در ترکیب هیئت مدیره خود روبروست ابهامی که از لیست منتشر شده افرادی که در ستاد حسن روحانی حضور داشتند و بعداً در سازمانها و شرکتهایی مشغول بکار شدند شروع شد و تا همین حالا نیز ادامه دارد. محمد حیدری با فوق لیسانس علوم سیاسی و با تجربه ای که هیچ ارتباطی با عضویت در این هیئت مدیره ندارد در سیمان آبیک مشغول به فعالیت است. حمید فرمانی باروق به عنوان مدیرعامل این شرکت از زمانی که این مسئله در رسانه ها مطرح شد واکنشی نسبت به آن نشان نداد که این مسئله می تواند به شائبه های موجود دامن بزند.

در سوابق محمد حیدری فعالیت در برخی رسانه های کشور ، مشاور رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت ، مشاور دفتر معاونت کل نهاد ریاست جمهوری و مشاور مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر به چشم می خورد که طبیعتاً ارتباطی بین صندلی در اختیار گرفته و سوابق محمد حیدری دیده نمی شود.

عدم واکنش حمید فرمانی باروق به عنوان سکاندار شرکت سیمان آبیک به ابهام بزرگتری تبدیل شده و باید دید که کدام موضوع سبب شده تا شاهد موضوع منفعلانه او در این باره باشیم؟

 

 

منطق چنین انتصابهایی در شرکتهای خصوصی چیست؟ سیمان آبیک به عنوان یکی از شرکتهای زیر مجموعه شستا حالا ابهام بزرگی را در خورد دارد که پاسخ به این سؤال را مطالبه می کند و یا شاید باید بعد از انتخابات ۱۴۰۰ منتظر رفع این مسئله در سیمان آبیک باشیم.

به هر حال آنچه که در حال حاضر محل مناقشه است و به راحتی می توان به آن استناد کرد سوابق محمد حیدری و ارتباط آن با هیئت مدیره یک شرکت سیمانی است و باید دید آیا این مسئله برای همه به راحتی امکان پذیر است یا تنها برخی به دلایلی به آن دست پیدا می کنند؟

 

بیشتر بخوانید:

ابهامات عجیب در بزرگترین زنجیره تولید و توزیع مرغ گوشتی کشور + سند

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

فوق لیسانس جغرافیای سیاسی عضو هیئت مدیره شرکت رادیاتور ایران

فوق لیسانس علوم سیاسی عضو کمیته حسابرسی شرکت داروسازی ابوریحان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار