سیم کارت ۵۰۰ میلیون تومانی همراه اول + سند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر برای مشترکین همراه اول پیامکی مبنی بر اعظای سیم کارتهای رند این اپراتور ارسال شده که با مراجعه به سایت همراه اول متوجه می شویم که برخی از این سیم کارتها با قیمتهای قابل توجه ۳۰۰ و ۵۰۰ و ۲۰۰ میلیون...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزهای اخیر برای مشترکین همراه اول پیامکی مبنی بر اعظای سیم کارتهای رند این اپراتور ارسال شده که با مراجعه به سایت همراه اول متوجه می شویم که برخی از این سیم کارتها با قیمتهای قابل توجه ۳۰۰ و ۵۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده که در نوع خود قابل توجه است. فروش سیم کارت ۵۰۰ میلیون تومانی همراه اول در شرایطی صورت می گیرد که تا پیش از این فروش این شماره ها در حاشیه بازار مرسوم بود اما امسال به هر دلیلی همراه اول تصمیم گرفته تا مستقیم به فروش این سیم کارتها اقدام کند.

سیم کارت ۵۰۰ میلیون تومانی همراه اول

 

بیشترین مبلغ این مزایده مربوط به یک سیم کارت با شماره ۰۹۱۲۰ بود که اخرین قیمت پیشنهادی آن ۵۲۳ میلیون تومان بود. سیم کارت دیگری در این مزایده نیز با پیش شماره ۰۹۱۴ با آخرین قیمت پیشنهادی ۳۱۹ میلیون تومان دیده می شود که البته این قیمتها بنا به رقابتی بودن مزایده می تواند احتمال افزایش داشته باشد.

2 سیم کارت 500 میلیونی همراه اول

روابط عمومی همراه اول در این باره مدعی است که این سیم کارتها کارکرده نیستند گفتنی است همراه اول در پایان شش ماهه منتهی به پایان شهریور س.د انباشته خود را نسبت به پایان سال قبل ۱۵ درصد کمتر می بیند.

اما مسئله مهم در این باره سیاست مزایده چنین سیم کارتهایی است که باید دید چه رویکردی در مزایده چنین سیم کارتهای گران قیمتی وجود دارد و اصولاً داشتن چنین سیم کارتهایی چه مزیتی نسبت به سایر سیم کارتها دارد؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار