شاخص بورس هزار واحد افت کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد به گزارش رصد روز،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۲۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۹۱میلیارد تومان در بیش از ۳۰۶هزار نوبت مو...

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت هزار واحدی روبرو شد

به گزارش رصد روز،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۲۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۹۱میلیارد تومان در بیش از ۳۰۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت هزار و ۹۷۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۰۸هزار و ۲۰۸واحد قرار گرفت.

 

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

 

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۴۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸هزار و ۶۳۰میلیارد تومان در ۱۷۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۵۶۴واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت لاوان، و بیشترین اثر مثبت بر این نماگر به نام شرکتهای بهمن دیزل، توزیع دارو پخش و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط