شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تولید خوشنام، در توسعه همگام و در سرمایه‌گذاری پیشگام

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جمله مجموعه‌های پویایی است که در تولید خوشنام، در توسعه همگام شده و اینک در سرمایه‌گذاری پیشگام صنعت این استان گردیده است.

به گزارش رصد روز، وحید میرزایی در حاشیه بازدید تیم این شرکت از چند طرح و پروژه با هدف سرمایه‌گذاری این مجموعه در آن‌ها گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری در حال برنامه‌ریزی جامع است و با تشکیل تیم و حرکت میدانی، بر پایه قواعد جاری این عرصه اهداف مهمی را در تأمین منابع مالی از باب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور برای افزایش ثروت سهام‌داران، ارزش شرکت و درآمد کارکنان در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در دنیای تجارت کنونی، شرکت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی خود نیازمند راهکارهای مناسب برای استفاده بهتر از منابع خود هستند. یکی از راهکارهای مهم، بسط و توسعه سرمایه‌گذاری است که اهمیت سرمایه‌گذاری و ثبات محیط سرمایه‌گذاری برای توسعه و رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و بی‌توجهی به آن به افول اقتصاد منجر می‌شود و در بلندمدت رفاه عمومی و توسعه تولید را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: در گام نخست در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سعی کردیم در تولید خوشنام گردیم که به لطف پروردگار رکوردهای خوبی به ثبت رسید. در گام بعدی توسعه در اولویت قرار گرفته است و همگام شدیم تا دستاوردهای مطلوبی کسب و به‌زودی رونمایی گردد. اینک بر آنیم در سرمایه‌گذاری پیشگام شویم تا صنعت این استان محروم، اما برخوردار از ظرفیت‌های بالقوه بی‌پایان، زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان گردد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار