شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است

نائب رئیس اتاق تهران گفت: شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است چراکه علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و شیوع کرونا توانست به رکوردهای متعددی در تولید دست یابد.

به گزارش رصد روز، علاءالدین میرمحمدصادقی  اظهار کرد: موانعی در صادرات محصولات فولادی وجود دارد که در دراز مدت برطرف می شود؛ چراکه تحریم ها نقش موثری در تولید و صادرات محصولات فولادی کشور نداشته است.

وی افزود: تحریم ها می تواند به فرصتی تبدیل شود تا صنایع با خودباوری و ارتقاء دانش بومی و تکیه بر توان متخصصان داخلی بتوانند به نیازهای موجود پاسخ دهند و موتور تولید بیش از پیش حرکت کند.

نائب رئیس اتاق تهران تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با دستیابی به رکوردهای سالیانه و ماهانه به ویژه در سال گذشته که با فشارهای حداکثری همراه بود موجب دلشادی دلسوزان انقلاب شد و باید از زحمات تمام پرسنل این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه مایه مباهات و افتخار کشور است چراکه علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و شیوع کرونا توانست به رکوردهای متعددی در تولید دست یابد.

میرمحمدصادقی گفت: تلاشگران در شرکت فولاد مبارکه جایگاه صنعت فولاد کشور را در جهان حفظ کرده اند و مطمئن هستیم با تلاش پرسنل این شرکت و بقیه شرکت های فولادی کشور می تواند به افق ۱۴۰۴ و تحقق ۵۵ میلیون تن فولاد نزدیک شود..

وی افزود: تامین نهاده های معدنی پایدار برای صنایع فولادی با سرمایه گذاری محقق می شود؛ چراکه این منابع در کشور موجود است و نیاز به توسعه سرمایه گذاری در زمینه اکتشاف و استخراج این بخش است.

نائب رئیس اتاق تهران گفت: وزارت صمت و وزارت اقتصاد نقش مهمی در مانع زدایی و پشتیبانی در تولید صنایع دارند چرا که مساعدت و وفاق این دو وزارتخانه با صاحبان تولید، به ویژه در بخش مالیات می تواند در تحقق شعار سال موثر باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

ایراسین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار