شفاف سازی بانک سرمایه در خصوص افزایش سرمایه

شرکت بانک سرمایه اعلام نمود با عنایت به وجود چند محدودیت قانونی و همچنین تاکید حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک مبنی بر مشخص نبودن نرخ وجه التزام بانک مرکزی ج…، این بانک در حال پیگیری و رفع موانع قانونی از طریق مراجع ذیصلاح می باشد. ضمن ا...

به گزارش رصد روز، شرکت بانک سرمایه اعلام نمود با عنایت به وجود چند محدودیت قانونی و همچنین تاکید حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک مبنی بر مشخص نبودن نرخ وجه التزام بانک مرکزی ج…، این بانک در حال پیگیری و رفع موانع قانونی از طریق مراجع ذیصلاح می باشد. ضمن اطلاعات مالی گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه قبلی به روز رسانی و برنامه های عملیاتی بانک تدوین و به بانک مرکزی ج… ارائه گردیده که به محض حصول نتیجه مراتب از طریق سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی خواهد شد.

شرکت بانک سرمایه اعلام نمود با عنایت به وجود چند محدودیت قانونی و همچنین تاکید حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک مبنی بر مشخص نبودن نرخ وجه التزام بانک مرکزی ج.ا..، این بانک در حال پیگیری و رفع موانع قانونی از طریق مراجع ذیصلاح می باشد. ضمن اطلاعات مالی گزارش طرح توجیهی افزایش سرمایه قبلی به روز رسانی و برنامه های عملیاتی بانک تدوین و به بانک مرکزی ج… ارائه گردیده که به محض حصول نتیجه مراتب از طریق سامانه کدال سازمان بورس و اوراق بهادار اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین این بانک اظهار داشت که با توجه به بند ۵ ابلاغیه شماره ۴۴۰/۰۳۵۰/ب/۹۷ مورخ ۱۳۰۷٫۰۸٫۰۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، از آنجائیکه بانک کفالت ( از شرکت های فرعی بانک سرمایه ) در کشور تاجیکستان به ثبت رسیده و نحوه تهیه صورت های مالی بانک مذکور مطابق با استاندارد های بین المللی گزارشگری مالی ( IFRS ) بوده لذا گزارش ارائه شده مورد قبول حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک بوده و پس از ترجمه به زبان فارسی در اختیار حسابرس بانک قرار گرفته و با صورت های مالی بانک تلفیق و بر روی سامانه کدال سازمان بورس اوراق بهادار نیز افشا شده است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط