با صدور بیش از 156 هزار و 428 هزار میلیارد ریال حث بیمه تولیدی؛

صعود بیمه دی به جایگاه سوم شرکتهای بیمه بخش خصوصی 

بیمه دی در 9 ماهه 1402 علاوه بر اینکه توانست بسیاری از شاخصهای مالی خود را بهبود دهد بلکه با صدور بیش از 156 هزار و 428 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در جایگاه سوم شرکتهای بیمه ای بخش خصوصی قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، انتشار جدیدترین گزارشات مالی بیمه دی منتهی به پایان آذر ۱۴۰۲ از رشد و بهبود شاخصهایی حکایت دارد که علاوه بر اینکه جایگاه بیمه دی را در صنعت بیمه ای کشور تقویت می کند بلکه با توجه به نوع خدمت رسانی این شرکت بیمه ای موجی از امیدواری را در بین خانواده های ایثارگر و شاهد ایجاد خواهد کرد.

بیمه دی در ۹ ماهه ۱۴۰۲ علاوه بر اینکه در بسیاری از شاخصهای عملکردی پرثدرت ظاهر شد بلکه اصلاح برخی از امور در خدمات رسانی باعث شد تا براساس آمار بیمه مرکزی شتهد کسب سهیمه های خوب در برخی از رشته های بیمه ای توسط این شرکا باشیم.

 

بیمه دی که در پایان سال گذشته با ۹۵ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال حق بیمه تولیدی جایگاه چهارم را در بین شرکتهای بیمه ای بخش خصوصی به خود اختصاص داده بود در ۹ ماهه ۱۴۰۲ توانست با صدور ۱۵۶ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال و با یک پله ارتقاء در جایگاه سوم از این حیث قرار گیرد.

گفتنیست بیمه دی در ۹ ماهه ۱۴۰۲ سهم ۱۱ درصدی از صدور ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در بین شرکتهای بیمه ای بخش خصوصی داشت که در مقایسه با مجموع سال گذشته بهبودی قابل توجهی قابل دریافت مشاهده است.

رشد ۱۵۱ درصدی سود خالص و هرسهم بیمه دی در کنار رشد ۶۷ درصدی درآمدهای بیمه ای و نیز افزایش ۱۸۷ درصدی درآمدهای عملیاتی بیمه دی از دیگر نکات قابل توجه در آخرین گزارشات مالی آن است. بیمه دی همچنین در نه ماهه ۱۴۰۲ موفق شد تا درآمدهای سرمایه گذاری خود از محل منابع بیمه ای  را به میزان ۳۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داده و به بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال برساند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار