صنعت و مشاغل خرد محور تسهیلات حمایتی بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۷۵ هزار میلیارد تومانی این بانک به بخش های مختلف اقتصادی کشور در 10 ماه نخست امسال گفت: ۳۵ درصد این تسهیلات در حوزه صنعت و ۲۰ درصد در حوزه خرد و حمایت از اقشار محروم بوده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۷۵ هزار میلیارد تومانی این بانک به بخش های مختلف اقتصادی کشور در ۱۰ ماه نخست امسال گفت: ۳۵ درصد این تسهیلات در حوزه صنعت و ۲۰ درصد در حوزه خرد و حمایت از اقشار محروم بوده است.

سید فرید موسوی در حاشیه بازدید یک روزه از صنایع و واحدهای تولیدی استان آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت اجتماعی بانک ملی ایران و تامین منابع مالی پروژه های زیر ساختی این استان افزود: بانک در پروژه های زیرساختی محور مراغه-هشترود، میانه-سرچم، سراب-نیر و محور شبستر و کنارگذر بناب حمایت های مالی ویژه ای داشته تا امروز برخی از این پروژه ها که آرزوی دیرینه مردم منطقه بوده است، به ثمر بنشینند.
وی تصریح کرد: در این سفر روند پرداخت مصوبات تامین مالی طرح ها مورد بررسی قرار گرفت و برخی تسهیلات جدید هم مصوب شد.
موسوی درباره میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای اقتصادی استان آذربایجان شرقی هم عنوان کرد: میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها از حدود ۶۰ میلیارد تومان تا۶۰۰ میلیارد تومان متغیر بوده است.
همچنین عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران نیز با اشاره به حمایت این بانک از واحدهای تولیدی گفت: تاکنون همراهی خوبی از سوی این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی صورت گرفته و در مقابل هم باید جذب منابع بانک با قوت ادامه داشته باشد تا بتوانیم به رسالت خود عمل کنیم.
حسن مونسان تاکید کرد: بانک ملی ایران در تامین منابع مورد نیاز واحد های صنعتی، نهایت همکاری ممکن را خواهد داشت.
مدیر امور شعب منطقه یک کشور بانک نیز با اشاره به توجه ویژه بانک ملی ایران به مناطق محروم گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال آینده نیز تا ۲۵ درصد تسهیلات خرد به اقشار محروم پرداخت می شود.
محمد نجف زاده همچنین بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن در شعب تاکید و بیان کرد: پرداخت این تسهیلات به صورت ١٠٠ در صدی در شعب در حال انجام است.
عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بانک نیز در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان با بیان اینکه از گذشته همراهی ارزشمندی از سوی مدیران ارشد بانک با واحدهای تولیدی استانی وجود داشته و گام های بزرگی هم در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال برداشته شده است، گفت: بانک ملی ایران به عنوان بانک حامی تولید، همه تلاش خود را برای رونق واحدهای تولیدی کشور به ‌کار بسته است.
گفتنی است، در این سفر از چند واحد تولیدی استان آذربایجان شرقی از جمله کارخانه های درب شیشه رشید، سهند فلوت، داروسازی دانا و ایلکین بازدید شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار