طرح ترافیک تهران از فردا تا یکشنبه ۳ مرداد لغو شد

براساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از سه شنبه 30 تیر تا یکشنبه 3 مرداد اجرا نمی شود. مبالغ پرداخت شده برای رزرو طرح ترافیک در مدت ذکر شده به کیف پول شهروندان مسترد خواهد شد.

به گزارش رصد روز، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد: طبق پیشنهاد ستاد ملی کرونا و به دلیل تعطیلی دفاتر و ادارات از فردا سه شنبه ۲۹ تیر تا ۳ مرداد ، هر دو طرح ترافیک (طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا) در تهران اجرا نخواهد شد. بنابراین اجرای طرح ترافیک در پایتخت تا روز یکشنبه هفته آینده به حالت تعلیق درآمد.

براساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ، طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا از سه شنبه ۳۰ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد اجرا نمی شود.

مبالغ پرداخت شده برای رزرو طرح ترافیک در مدت ذکر شده به کیف پول شهروندان مسترد خواهد شد.

تعطیلی ۶ روزه استان تهران و البرز

به دنبال افزایش آمار کرونا ، سخنگوی دولت صبح امروز اعلام کرد که از سه شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده ، همه دفاتر و ادارت در استان های تهران و البرز به مدت شش روز تعطیل خواهند شد.

علی ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمی در مورد تعطیلی تهران و کرج گرفته شده است یا خیر؟ وی اعلام کرد: طبق پیشنهاد ستاد عملیاتی و کمیته امنیتی ، اجتماعی و انضباطی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس جمهور ، کلیه دفاتر استانهای تهران و البرز از سه شنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است .

وی افزود: بر اساس این مصوبه ، تردد از این استان ها ممنوع است و در صورت عدم رعایت قانون علاوه بر جریمه ، خودرو نیز از مسیرها بازگردانده خواهند شد.

ربیعی خاطرنشان کرد: موضوع ادامه ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی براساس برنامه مدیریت هوشمند محدودیت ها تداوم دارد و براساس وضعیت شهرها اطلاع رسانی می شود.

روز گذشته ، محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که تعداد کشته شدگان در این شهر به دلیل کرونا بیش از ۱۰۰ نفر است و بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط