طرح وام قرض‌الحسنه «آفتاب» بانک سینا رونمایی شد

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از طرح تسهیلات قرض‌الحسنه «آفتاب» بانک سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌عامل این بانک، رونمایی شد. به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ...

در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از طرح تسهیلات قرض‌الحسنه «آفتاب» بانک سینا با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌عامل این بانک، رونمایی شد.

به گزارش رصد روز  ، به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه سبد محصولات بر اساس نیاز مشتریان از طریق اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۲ میلیارد ریال با کارمزد صفر درصد را در قالب طرح آفتاب، عرضه کرد.
متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه برخوردار ‌شوند.
بر اساس این گزارش، این طرح در شعب منتخب بانه، چهارراه آزادگان سقز، ادب سنندج، شهید شبلی سنندج، بوکان، مهاباد، جزیره قشم، پارسیان، بندرلنگه، مرکزی زاهدان، زابل، امام خمینی(ره)، گنبد، آستارا، تالش و باجه اوز ارائه شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط