فال ابجد ۱ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۱ بهمن ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید. ابجد فال شما : ج ج آ تعبیر فال ابجد: امروز این فرصت را دارید تا هه سوءتفاهم ها را از میان بردارید و با دیگران رابطه خوبی برقرار کنید. ابرهای کدورت و ابهام امروز برطرف می شود. ...

به گزارش رصد روز،  فال ابجد ۱ بهمن ۱۴۰۱ را در رصد روز بخوانید.

فال ابجد فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ج ج آ

تعبیر فال ابجد: امروز این فرصت را دارید تا هه سوءتفاهم ها را از میان بردارید و با دیگران رابطه خوبی برقرار کنید. ابرهای کدورت و ابهام امروز برطرف می شود. در جمع دوستان یا اعضای خانواده حاضر شوید و در کنار آنها گفت‌وگوهای شاد داشته باشید. حتی می توانید در مورد موضوعات مهم و جدی با هم حرف بزنید و نظر هم را جویا شوید. امروز بی خیال چت و دنیای مجازی شوید و بیشتر در دنیای واقعی باشید.

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برای تان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند به شما کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: از حفاظی که به دور خود ساخته اید خارج شوید و به جنبه حساس وجودتان اجازه بدهید خودش را نشان دهد. با وجود اینکه وقتی پای عشق و روابط عاطفی به میان می آید شما احساس آسیب پذیری و عدم امنیت می کنید نباید اجازه بدهید که این موضوع مانع شما شود و چشم تان را به روی احساسات خود ببندید. شاید فکر کنید که بقیه هیچ مشکلی با احساسات خود ندارند و به هیچ وجه احساس خطر و آسیب پذیری نمی کنند اما این تفکری غلط است و می توان گفت همه چنین ترس هایی را دارند. با شخصی که دوست دارید با خیال راحت در مورد ترس ها و نگرانی های خود صحبت کنید و خیال تان بابت همه چیز راحت باشد.

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : آ آ ج

تعبیر فال ابجد: امروز با فردی که حوصله زیادی دارید و قابل اعتماد است، حرف بزنید. هرچه در دل تان هست را بگویید و حسابی خود را تخلیه روحی کنید. دوستان نزدیک در این مواقع نعمت هستند. البته شاید خیلی شهامت این کار را نداشته باشید اما به یاد داشته باشید قضاوت دیگران مهم نیست و شما باید به روش خودتان زندگی کنید. از اینکه از دیگران کمک بگیرید، خجالت نکشید. سوال های ذهنی خود را از شریک عاطفی/ زندگی خود بپرسید و از او بخواهید برای بهبود بیشتر رابطه تان کمک و همفکری بدهد.

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: خودتان را برای یک روز پرهیجان و پرشتاب آماده کنید. گویا همه چیز با سرعت زیادی در جریان است و این موجب می شود تا اندازه ای کلافه شوید اما اگر بتوانید رفتار خود را کنترل کنید خیلی هم بد و ترسناک نیست و می توانید خیلی راحت از عهده این همه شتاب بر بیایید. در جمع بودن امروز برای تان خیلی سخت است. پس سعی کنید بیشتر تنها باشید و از آرامش بهره مند شوید.

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: امروز تا می توانید رک و بی پرده حرف بزنید و نظرات واقعی تان را بیان کنید. مسائلی که دیگران باید بدانند را بدون نگران برای شان شرح دهید اما روی حرف ها و نوع رفتار خود کنترل داشته باشید. قرار نیست کسی را از خودتان برنجانید. فقط حرف های دل تان را با احتیاط مطرح کنید. اگر کسی با شما مخالفت کرد سریع واکنش نشان ندهید. انرژی خوب اطرافیان به شما هم انرژی زیادی می دهد، پس در جمع دوستان یا افرادی باشید که مثبت‌نگر و خوش‌بین هستند.

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : آ ب د

تعبیر فال ابجد: امروز دوست دارید با سرعت زیاد زندگی را پیش ببرید و همه کارها را با شتاب و عجله انجام دهید اما برعکس باید آرام باشید و با تمرکز و تامل بیشتری فعالیت های خود را به انجام برسانید. شاید برخی چیزها در هاله ای از ابهام وجود داشته باشد اما خیلی فکرتان را مشغول نکنید. بیشتر وقت خود را در کنار افرادی سپری کنید که علاقه زیادی به آنها دارید. با هم بیرون بروید و از هیجانات زیادی که امروز دارید، استفاده کنید یا یک فیلم رومانس انتخاب کنید و یک روز عالی را برای خود رقم بزنید.

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر فال ابجد: در حالی که شما کارهای عقب افتاده‌ای را که قبلا از انجام دادن شان طفره رفته‌اید جبران می‌کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می‌رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیت های کاری ناتمام الزاما شما را از رویاپردازی باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید اما اگر به کارهای ناتمام خود سر و سامان بدهید خیلی زودتر از آنچه فکر می‌کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : د د د

تعبیر فال ابجد: آرام باشید. استراحت کنید. احتمالا امروز کمی عصبی و بی حوصله هستید اما آرام و ریلکس باشید. لازم نیست خودتان را مجبور کنید که طبق برنامه ریزی کار کنید. اگر خسته هستید بی خیال همه چیز شوید و در گوشه ای آرام و ساکت به کارهایی مشغول شوید که دوست دارید. پیش از بیان هر حرفی خوب به آن فکر کنید. امروز باید بیش از همیشه مراقب زبان خود باشید.

فال ابجد دی

دی

ابجد فال شما : ب ج آ

تعبیر فال ابجد: ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید با توجه به برنامه‌های تان پیش بروید اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیشروی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ب ج ج

تعبیر فال ابجد: اکنون زمان مناسبی برای تهیه کردن یک فهرست از اهداف تان است. هر چیزی که برای تان اهمیت دارد و می‌خواهید به آن برسید را در ذهن تان مجسم کنید. همچنین هدف های مربوط به ۶ ماه آینده را هم تجسم کنید. تصورات شما مثل بذرهایی است که در ذهن تان کاشته می‌شود و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنها باشید.

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : آ ج آ

تعبیر فال ابجد: برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی‌تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید و اکنون اگر بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

 

مطالب مرتبط