فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال ت...

به گزارش رصد روز ، فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

 

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین فروردین

گشایش
– گشایش در کارها
– دیگران را از منافع خویش بهره مند ساختن
– اقدامات نیکوکارانه

توضیح :
از تاریکی خارج شده و به نور قدم می گذارید. موفقیت شما از اعماق درون رشد می یابد و برای دیگران نیز سودمند و الهام بخش خواهد بود. هم اکنون زمانی است که می دانید خوشبختی در سهیم بودن است.
نیاز است که درمورد یک ناسازگاری به مذاکره بپردازید. روی موضوعات با پاکدلی کار کنید تا به تساوی حقوق و رضایت برسید. با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله کنید. در زمینه های احساسی و عاطفی نیز پیشرفت های غیرمنتظره پیش خواهد آمد.

عبارت شفابخش :
اعتماد به نفس و پذیرش، کلیدهای موفقیت و پیشرفت من هستند.

 


فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین اردیبهشت

بانوی جوان – استعداد
– یک دوست مددکار
– یار و یاور
– توان مالی

توضیح :
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.
اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش :
من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین خرداد

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین خرداد

نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

 


فال تاروت روزانه متولدین تیر

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین تیر

مهارت کاری – پیشرفت
– یادگیری یک حرفه یا تجارت
– کسب مهرت در انجام کاره
– رو به راه شدن کارها

توضیح :
شما در مسیر درست قرار دارید! استعدادهایی که مدت درازی مخفی مانده اند به ظهور می رسند. اندیشه کنید، احساس کنید و خلاقیت خود را عینیت ببخشید. ابتکار و اصالت شما بطور طبیعی کانون توجه دیگران است.
هشت سکه پیام آور موفقیت آمیز کارهایی است که هم اکنون مشغول تکمیل و اجرای آن هستید. اکنون زمان برداشت یا اعطای ثروت تازه رشد یافته نیست. تلاش های شما به ثمر خواهند رسید و پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.

عبارت شفابخش :
ثروت درونی من در جریان رشد و شکوفایی است و از ظرافت و زیبایی برخوردار است.

 


فال تاروت روزانه متولدین مرداد

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین مرداد

سرعت کارها – خبر مهم
– مسافرت
– جابجایی
– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

 


فال تاروت روزانه متولدین شهریور

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین شهریور

شخصیت قانونی – قدرت
– شخص با افکار و ایده های منطقی
– شخصی که برای مشورت در کار مناسب است
– کار دادگاهی که با موفقیت انجام می گیرد

توضیح :
در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

عبارت شفابخش :
امکانات خلاق من هیچگونه محدودیتی ندارند.

 


فال تاروت روزانه متولدین مهر

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین مهر

تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آبان

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین آبان

تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

عبارت شفابخش :
هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آذر

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین آذر

زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش :
با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

 


فال تاروت روزانه متولدین دی

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین دی

مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :
کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

 


فال تاروت روزانه متولدین بهمن

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین بهمن

توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اسفند

 فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ متولدین اسفند

رسیدن به آرزوها
– پاداش
– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات
– تغییر محل اقامت

توضیح :
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش :
من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار