فال تاروت کبیر روزانه چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه  چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. ف...

به گزارش رصد روز، فال تاروت کبیر روزانه  چهارشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ کاملا واقعی برای متولدین تمام ماههای سال و براساس احساسات درونی و احوال افراد اتفاقاتی را در آینده پیش بینی می کند و می تواند تغییرات زیادی را در زندگی اشخاص باعث شود. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند.

فال تاروت روزانه متولدین فروردین

بانوی جوان – استعداد
– یک دوست مددکار
– یار و یاور
– توان مالی

توضیح :
این کارت برای تلاش های تجاری و مادی و اموراتی که با طبیعت سروکار دارد پیغام موفقیت می دهد. شما طی سفر یا گذران زندگی خود یک دوره ممتد و بی روحی را گذرانده اید و هم اکنون به موقعیت و محیط پرثمرتری رسیده اید. حالا زمانی است که می توانید به نیازهای جسمانی خود، سلامتی، ورزش و رژیم غذایی خود و اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. اگر از کاری که هم اکنون انجام می دهید لذت نمی برید، در جستجوی کاری باشید که به شما حس تمامیت و رضایت درونی بدهد.
اگر نسبت به انجام تعهدات خود بی میل هستید و کارها را نیمه کاره رها می کنید یا در خرج کردن اسراف می ورزید و از اوقات خود بخوبی بهره نمی برید، بهتر است در وضعیت خود توازن لازم را برقرار نموده و از انرژی مثبت این شخصیت در جهت ثبات قدم و وظیفه شناسی الگوبرداری کنید.

عبارت شفابخش :
من به جسم خود توجه و مراقبتی مهرآمیز دارم، جسم من نیز نیروی حیات، نشاط و سلامتی به من اعطا می کند.

 


فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

فال تاروت روزانه متولدین اردیبهشت

ازدواج – تصمیم مهم
– ازدواج – عشق و زیبایی
– تصمصم گیری مهم
– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق
– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین خرداد

فال تاروت روزانه متولدین خرداد

پیروزی پس از تلاش
– خبر خوب
– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح :
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش :
هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

 


فال تاروت روزانه متولدین تیر

فال تاروت روزانه متولدین تیر

توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

 


فال تاروت روزانه متولدین مرداد

فال تاروت روزانه متولدین مرداد

مسافر – مرد جوان
– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت
– تغییر مکان
– جابجایی

توضیح :
با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش :
هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.


فال تاروت روزانه متولدین شهریور

فال تاروت روزانه متولدین شهریور

تغییرات مثبت – اتفاق مهم
– تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی
– چرخش غیر منتظره اقبال در جهت مثبت
– شما احتیاج به یک تغییر و تحول دارید

توضیح :
شما در مقابل امکان یک پیشرفت بزرگ و غیره منتظره ایستاده اید! اگر معجزه ای به وقوع نمی پیوندد حتما اشکالی در کار است. قانون چرخ این است که هیچ چیز ثابت باقی نمی ماند. بنگرید که چه چیزی را باید تغییر دهید تا به وضعیت بعدی انتقال یابید. در غیر این صورت در خطر بازگشت به همان جایی هستید که شروع کردید.
چرخ اقبال یک سمبل قدیمی و نمایانگر بخت است و قادر است اتفاقات و تجربیات زیادی را در زندگی شما بپروراند.
چرخ اقبال ضرورتا آنچه را که می خواهید به شما نمی دهد، اما آنچه را که برای پیشرفت و تحول نیاز دارید برایتان میسر می سازد و به شما یادآور می شود که می بایست به فکر فردا باشید.

عبارت شفابخش :
هم اکنون برای معجزه ی زندگی ام آماده هستم.

 


فال تاروت روزانه متولدین مهر

فال تاروت روزانه متولدین مهر

پشت سر گذاردن مشکلات
– پشت سر گذاشتن یک دوره فشار و ناراحتی
– سفر به مکانی تازه
– رهایی از اضطراب و نگرانی

توضیح :
دیدگاه شما نسبت به زندگی قدری متعادل تر می گردد. پایان یک مرحله را به مرور می پذیرید و خود را با وضعیت موجود تطبیق می دهید. در حال حاضر مبادرت به تغییرات ناگهانی بیش از آنکه موجب گشایش شود می تواند مسبب مشکلات بیشتر گردد. گرچه این کارت شور و نشاط زیادی را نوید نمی دهد ولی از مرزهای ناامیدی گذشته است و نمایانگر آنست که به سوی یک دوره ی مثبت تری از زندگی در حرکت هستید. سختی ها را پشت سر گذاشته و اوقات آرام تری را سپری خواهید کرد. حالا دیگر وقت آن است که گذشته را رها کرده و به گذشته بسپارید.
هرگونه عقب نشینی، جابجایی و سفر برای رهایی از کسالت و افکار یکنواخت مناسب مساعد است.

عبارت شفابخش :
گلسرخ معرفت در قلب من شکوفا می گردد.

 


فال تاروت روزانه متولدین آبان

فال تاروت روزانه متولدین آبان

بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

 


فال تاروت روزانه متولدین آذر

فال تاروت روزانه متولدین آذر

فائق شدن بر موانع
– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)
– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش :
من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین دی

فال تاروت روزانه متولدین دی

پنهان کاری
– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید
– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف
– جاسوسی کردن وضع دیگران
– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح :
در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟
به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش :
با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

 


فال تاروت روزانه متولدین بهمن

فال تاروت روزانه متولدین بهمن

رهایی از غم – هوشیاری
– رهایی و نجات
– تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد
– تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی

توضیح :
بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

عبارت شفابخش :
خداوند ناشناخته و اسرارآمیز است. هرچه بیشتر بدانم که نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می گردم.

 


فال تاروت روزانه متولدین اسفند

فال تاروت روزانه متولدین اسفند

پدرانه – علاقه به امور معنوی
– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت
– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد
– مهارت در قانون و تجارت

توضیح :
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار