فال روزانه جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۰تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دهم تیر و فال روزانه فردا دهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستار...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۰تیر ۱۴۰۱ و فال روز تولد دهم تیر و فال روزانه فردا دهم تیرماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۰ تیر ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

خبرها یا اتفاقاتی که منتظرش بودی، ممکن است تا چند وقت دیگر به تعویق افتد. وقت خود را تلف نکن و افکار مبهم و پیچیده را از خود دور کن. به زودی همه چیز روبراه می‌شود. اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز ممکن است به صورتی کاملا ناگهانی و غیرمنتظره کارها و مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته شوند. شما بدون شک در انجام این کارها موفق خواهید بود، زیرا در انجام همزمان چند کار مختلف توانایی زیادی دارید و خودتان هم بعد از چند روز تعطیلی سرحال و پرانرژی هستید و دوست دارید حسابی کار کنید. اما ممکن است همزمان صدایی از درونتان شما را به سکون و آرامش دعوت کند. شاید چنین حس دوگانه ای برایتان عجیب باشد، اما ایجاد تعادل بین این دوحالت به هیچ وجه غیرممکن نخواهد بود. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت اختصاص دهید و به کارهایی که در طول روز انجام داده اید فکر کنید. موفقیت در یک قدمی شماست به شرطی که هوشیار و دقیق باشید. شانس بزرگی در خانه‌تان را خواهد زد. یک سفر تفریحی کوتاه مدت برنامه ریزی می شود، حتما به این سفر بروید. برای رسیدن به اهدافتان راه درستی را پیش گرفته‌اید. انتظار نداشته باشید یک شبه به خواسته‌هایتان برسید.

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

 تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شما با ذات جنگجویتان که شما را به تلاش برای رسیدن به رویاهایتان تشویق می کند در هماهنگی کامل به سر می برید. تنها قسمتی از این کار که برایتان دشوار خواهد بود این است که چطور مسیرتان را آغاز کنید. اگر فکر می کنید خودتان به تنهایی از پس برنامه ریزی برای کارهایتان برنخواهید آمد از یک نفر که می دانید از دانش و تجربه ی کافی برخوردار است کمک بگیرید. اگر افکار و ایده های تعصب آمیز اطرافیانتان شما را از کاری که می خواهید انجام دهید و هدفی که به دنبالش هستید باز می دارند. بهتر است سریع واکنش نشان ندهید و سعی کنید به موقعیت از دید آنها نگاه کنید تا بتوانید نقاط مشترکی یافته و روی آنها کار کنید تا بین دو طرف تعادل ایجاد کنید. خرید و فروش را با دقت کامل انجام دهید. تعریف شما از خوشبختی می تواند با تعریف دیگران فرق داشته باشد. بپذیرید که شما نمی توانید دیگران را طبق نظر خودتان خوشبخت کنید. به انتخاب‌هایشان احترام بگذارید تا احترامتان حفظ شود. براثر یک سوءتفاهم، اشتباهی را مرتکب شده‌اید، عذرخواهی کنید همه چیز حل خواهد شد.

 




فال روزانه فردا خرداد ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

 بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز ممکن است برای شما یک روز همراه با بحث و جدل باشد. دیگران مدام در حال مخالفت و مشکل تراشی هستند و این موضوع می تواند در پیش بردن برنامه روزانه تان مشکلات جدی ایجاد کند. شما هم به اندازه دیگران لجباز و سرسخت هستید و هیچ یک از دو طرف قصد کوتاه آمدن ندارند. خودتان را برای یک روز پرماجرا آماده کنید. امروز هیچ چیزی از نگاه تیز بین شما دور نخواهد ماند و به همه چیز توجه خواهید کرد. حس ششم شما قویتر از هروقت دیگری کار می کند، مغزتان به تیزی شمشیر و احساستان فوق حساس است. امروز تمام روز رادارهایتان با قدرت تمام فعال خواهند بود و با تلاش بسیار کم خواهید توانست به موفقیت های بسیار زیاد دست پیدا کنید. از اینکه گاهی محبت های شما بی جواب می ماند شخصی که برایتان مهم است قدر مهربانی و همدلی‌تان را نمی داند ناراحت نباشید. در مسائل اقتصادی با احتیاط عمل کنید و بدون تحقیق خرید و فروش نکنید، دخل و خرجتان یکی نیست و این اواخر گاهی ولخرجی می کنید بهتر است احتیاط کنید، شما در حال حاضر در موقعیت ریسک نیستید.

 




فال روزانه فردا تیر ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت. احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز انعطاف پذیری شما به آزمایش گذاشته خواهد شد. خوشبختانه شما خواهید توانست با توانایی فوق العاده ای خودتان را با شرایط مختلف وفق داده و تغییرات لازم را به موقع در برنامه هایتان ایجاد کنید و همچون موج سواری ماهر بر موج تغییرات سوار شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد بیشتر کارهایتان را با موفقیت به انجام برسانید. آرام و منطقی باشید و نگذارید احساسات دیگران شما را تحت تاثیر قرار دهند. ممکن است کمی تمایل به تنبلی داشته باشید. اگر دلتان می خواهد روی مبل لم بدهید و هیچ کاری نکنید، اشکالی ندارد. اما یادتان باشد که انرژی بسیار زیادی در درونتان دارید که اگر بخواهید از آن استفاده کنید برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. در انجام کاری تردید دارید، پیرامون آن خوب تحقیق کرده و جوانب مختلف را بسنجید. سعی کنید در مورد مردم زیاد نکته‌بین نباشید و عیب و ایرادهای دیگران را بیش از حد بزرگ نکنید. هر کسی یک عیبی دارد.حرفی را که می‌دانید نباید بازگو کنید بر زبان نیاورید وگرنه نمی‌توانید خودتان را ببخشید. برای رسیدن به نیتتان نذر کنید.

 




فال روزانه فردا مرداد ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

 دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند. یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز شما توانایی خیلی بالایی در حل کردن هر گونه معمایی دارید و می توانید به خوبی دلایل اصلی مشکلات و مسائل مختلف را پیدا کرده و برای آنها راه حلی بیابید. این موضوع باعث می شود که شما در انجام پروژه مهمی که در دست اقدام دارید و همچنین انجام مسئولیت ها و وظایفی که به عهده دارید به خوبی عمل کنید. ایده هایی که به سرتان می زنند را عملی کرده و به سادگی و با روبرو شدن با مشکلات کوچک میدان را خالی نکنید. شما گاهی احساسات خود را از دیگران مخفی می کنید و به آنها به چشم نقطه ضعف خود نگاه می کنید، اما احساساتی بودن شما در واقع یکی از ویژگی های ارزشمند شماست، از بیان احساس خود هراس نداشته باشید. همیشه کارها و روزگار آن طور که دل آدم می خواهد پیش نمی روند، اگر این واقعیت را قبول کنید دیگر دائم خودتان را سرزنش نمی کنید. اراده شما برای انجام کارهای بزرگ خوب است و نباید از موانع و سختی‌ها هراسی به دل راه بدهید. برای نیتی که در دل دارید پا پس نکشید، صبر و سعه صدر شما نتیجه خوبی خواهد داد.

 




فال روزانه فردا شهریور ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز اتفاقاتی که اصلا انتظارش را ندارید برنامه هایی که برای روز خود داشته اید را به هم خواهند ریخت و این نکته مهم را به یادتان خواهند آورد که گاهی کنترل کارها از دست ما خارج است و تنها کاری که از دستمان بر می آید این است که خودمان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. دوستان و اعضای خانواده از شما انتظار دارند که در فعالیت های گروهی آنها شریک شوید، اما شما وقت کافی برای این کار را ندارید. کارهای بسیاری در انتظارتان هستند که باید انجام شوند و مدام هم یک چیزی پیش می آید که مزاحمتان شود و کارهایتان را به تعویق بیندازد. خونسردی خودتان را حفظ کنید و در آرامش کارها را تا جایی که از دستتان بر می آید پیش ببرید. خبری خوش خواهد شنید و به شما هدیه ای داده خواهد شد، به زودی تحولی در زندگی‌تان بوجود خواهد آمد. امکان اسباب کشی وجود دارد و علی رغم همه نگرانی‌هایتان به مکان بهتری می روید بی اطلاع حرفی نزنید شاید کسی را از خودتان دلخور کنید در هنگام رانندگی سرعت خود را کنترل کنید. سعی کنید بیشتر به کسب علم و تحصیل بپردازید .

 




فال روزانه مهر

 به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز انرژی شما خیلی بیشتر از حالت عادی شده است و آنقدر سرحال و پرانرژی شده اید که مدت ها از آخرین باری که چنین احساسی داشته اید می گذرد. این طوری به نظر می رسد که شما دارید شروع تازه ای را تجربه می کنید و این فرصت به شما داده شده است تا با نگاهی نو به همه چیز نگاه کنید. یادتان باشد که اگر می خواهید امروز پیروز و موفق باشید باید حساسیتی بیش از همیشه داشته باشید. اگر قرار بوده است کاری را به انجام برسانید که هنوز چند روز برای تکمیل آن فرصت دارید به شما توصیه می شود که همین امروز آن را به انجام برسانید و منتظر فرا رسیدن موعد نهایی نباشید. ممکن است روزهای آینده به اندازه ی امروز خوش شانس نباشید. از عزیزانتان دور و دلتنگ آن‌ها هستید، شرایط دیدار فراهم خواهد شد اندکی صبور تر باشید. بحثی کرده‌اید که از نتیجه آن بسیار نگران هستید، بهتر هست هم نسبت به خودتان هم دیگران منصف تر باشید. مبلغی که بدهکارید هر چه زودتر برگردانید و تسویه حساب کنید. ساعت‌ها وقت خود را جلوی آینه نگذرانید.

 




فال روزانه فردا آبان ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید. به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …. به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز به نظر می رسد که همه چیز با شما سر جنگ و ناسازگاری دارد و اطرافیانتان و همچنین موقعیت هایی که در آنها قرار می گیرید برایتان تا حدود زیادی غیر قابل تحمل شده اند. یادتان باشد راهی را که در حال حاضر دارید طی می کنید خود شما انتخاب کرده اید. شاید موانعی که سر راهتان قرا گرفته اند را پیش بینی کرده باشید، شاید هم نکرده باشید، بهر حال راه فراری ندارید و باید با آنها مقابله کنید. بهترین راه برای اینکه امروز را به خوبی بگذرانید این است که بین درون و بیرونتان تعادل را برقرار کنید. نه تمام سردرگمی و خشمتان را سر دیگران تخلیه کنید و نه تمام احساسات خود را سرکوب کرده و در درونتان مخفی نگه دارید! بیش از حد خود را درگیر مشکلات اطرافیانتان کرده‌اید. ممکن است استرس های موجود به راحتی از بین نروند، اما دست کم به راه حل های مفید نزدیک می شوید. سعی نکنید به تنهایی از هر چیزی سر دربیاورید شاید تکیه کردن به دوستی صمیمی و صادق، درست همان چیزی باشد که حالا به آن نیاز دارید. در کاری که در پیش گرفته‌اید تجدید نظر و تامل بیشتری بکنید.

 




فال روزانه فردا آذر ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود. پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه. این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز سعی کنید در هر گروه و جمعی که قرار می گیرید جزء افراد پیشرو باشید و روحی جسور داشته باشید و خودتان را برای ماجراجویی و هیجان آماده کنید. شما به طور غریزی برای چالش های تازه آماده اید و نباید این فرصت فوق العاده برای کسب تجربه های جدید را به راحتی از دست بدهید. تنها چیزی که امروز می تواند سد راهتان شود و سرعتتان را کم کند ذهن منطقی تان است. البته که داشتن عقل و منطق کاملا ضروری است، اما نباید خودتان را قربانی احتیاط غیر ضروری بکنید که سعی دارد شما را از هر هیجانی دور نگه دارد. امروز احتیاط را کنار بگذارید و خیالتان هم راحت باشد که هیچ اتفاق بدی برایتان نخواهد افتاد. به سخن چینان فرصت خودنمایی ندهید و نگذارید رابطه شما و دیگران را خراب کنند. به آینده امیدوار باشید و استعداد و توانایی های خود را جدی بگیرید، یک موفقیت نصیبتان می شود. بی پرده حرف‌هایتان را به طرف مقابلتان بگویید که جنگ اول به از صلح آخر است. شما در سراسر زندگی‌تان به دیگران کمک کرده‌اید.

 




فال روزانه فردا دی ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد. گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر. باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز ذهن شما به طور غافلگیر کننده ای در آرامش به سر می برد و هیچ خبری از افکار آشفته و درهم و برهم همیشگی تان نیست. تفکر شما در حال حاضر با اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید در هماهنگی کامل به سر می برد و می توانید با ذهنی باز در راه رسیدن به خواسته ها و اهدافتان تلاش کنید. چند روز گذشته زمانی برای تفکر و برنامه ریزی بوده اند و حالا زمان آن فرا رسیده است که نقشه هایی را که برای خودتان کشیده اید عملی کنید. چند روز آینده با جنب و جوش و فعالیت زیادی همراه خواهد بود و باید حداکثر توانتان را به کار بگیرید و از هر چیزی که تمرکزتان را به هم می ریزد دوری نمایید. وقت آن است که از دیگران کمک بخواهید، شک نکنید که دوستان واقعی در کنار شما خواهند ماند، قدر این دوستان را بیشتر بدانید و از لحظه های در کنار آنها بودن استفاده کنید. اگر کسی از شما توقع بی جا دارد بدون رودربایستی به او نه بگویید، با تلاش و پشتکار زمینه های ترقی و پیشرفت را بوجود آورید. دلخوری‌های کوچک را کنار بگذارید.

 




فال روزانه فردا بهمن ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی. خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز حالتان خوب است و از صبح که بیدار می شوید حس خیلی خوبی دارید. اعتماد به نفس شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و همین شما را قادر می سازد تا در انجام هر کاری که به عهده می گیرید موفق باشید. چند روز گذشته اوضاع آرام و تا حدود زیادی برای شما کسل کننده بوده است، شما از چند روز بیکاری خسته شده اید و امروز آماده اید تا با قدرتی بیش از همیشه کارهایی را که در برنامه امروزتان جای داده اید به انجام برسانید. باید مواظب باشید که بیش از اندازه عجولانه رفتار نکنید، در غیر این صورت ممکن است جزئیات مهمی را که روی نتیجه ی کارتان اثر مستقیم خواهند داشت را نادیده بگیرید. نیتی در دل دارید که به زودی به آن خواهید رسید. دوستی خوب و با محبت در اطرافتان است، قدر او را بدانید. اوضاع کاری‌تان به طور کلی در حال تغییر به سوی آینده ای بهتر است. اگر به کارهای هنری علاقمند شده‌اید، برایش وقت بگذارید. بعد از مدتی خواهید دید که چقدر در روحیه‌تان تاثیر گذار است. پشتکار داشته باشید.




فال روزانه فردا اسفند ( جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ )

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن. یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی. اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز ذهن و احساس شما در دو طرف یک حصار قرار گرفته اند و تعادل برقرار کردن بین آنها کاری دشوار به نظر می رسد. ذهن شما در حال حاضر در جهت ثبات و آرامش حرکت می کند اما قلبتان به دنبال جنب و جوش و حرکت است. متأسفانه چنین حالتی نتایج مثبتی را برای شما به همراه نخواهد داشت و مانع داشتن عملکردی مناسب خواهد بود. در اولین گام باید سعی داشته باشید که بین این دو تعادل ایجاد کنید. مسئولیتی به عهده ی شما گذاشته شده است که هر چه بیشتر برای انجام آن تلاش می کنید کمتر موفق می شوید. چرا برای انجام این کار از شخصی که در این زمینه توانایی لازم را دارد کمک نمی گیرید؟ در روزهای آینده خبرهای خوبی به گوشتان خواهد رسید، اخباری که تاثیر مثبتی بر موقعیت خانوادگی و اجتماعی شما خواهد گذاشت. با برنامه ریزی درست قطعا زودتر به مقصد می رسید. نظم و انضباط را فراموش نکنید، با بی نظمی اوضاع را درهم و برهم می کنید. به بزرگتر خانواده احترام بگذارید و روی حرف خودتان اصرار نورزید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط