فال روزانه جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزده فروردین و فال روزانه فردا نوزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد نوزده فروردین و فال روزانه فردا نوزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

سحر زکریا مسلح مجازات

استقبال گرم مردم بوشهر از محمد حسین میثاقی

سورپرایز رعنا آزادی ور در شب تولدش

آخرین فیلم بهاره رهنما و همسر دومش

فیلم مراسم چهلم زهره فکور صبور

جدایی بهاره رهنما از همسر دومش 1

فال روزانه فردا فروردین ( جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ )

 

باید همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

مهدی پاکدل رعنا آزادی ور

جزئیات حمله به دو طلبه در حرم امام رضا (ع)

سرگذشت عجیب عاطفه میرسیدی قرار بود سقط شوم!!!

تبریک تولد عاشقانه فرشته حسینی برای نوید محمدزاده

روز را با سلامتی و نشاط به پایان خواهید رساند. روز خوبی را برای کسب درآمد آغاز کرده‌اید و پول چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و وضعیت مالی خودتان را تقویت کنید. امروز متوجه خواهید شد کاری که به آن مشغول هستید دامنه پیشرفت زیادی دارد و با تلاش و کوشش می‌توانید به دستاوردهای بیشتری برسید. در نتیجه در اولین فرصت طرح و برنامه جدیدی برای پیشرفت و موفقیت در کارها بریزید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت‌های بیشتر ندارید. بدرفتاری با اعضای خانواده را کنار بگذارید و از در دوستی و محبت با اهل منزل وارد شوید.   زمانی که از دست می‌دهید هرگز باز نمی‌گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه‌ای ادامه دهید تا حتی لحظه‌ای از عمر باارزش شما هدر نرود. اهمیت زیادی به عشق‌زندگی‌تان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

امروز در مورد ابراز احساسات و نظرات خود تردید دارید، چرا که نمی‌خواهید حقایق را به دیگران نشان دهید. اما این کار برایتان سخت است. پس سعی کنید که در چنین روزی روابط تان را با دیگران کم کنید تا مجبور نباشید نقش بازی کنید. به شما پیشنهاد می شود تا مسئولیت کاری که به شما پیشنهاد می شود را به عهده بگیرید. اگر آن را قبول می کنید یادتان باشد که تمام جوانب آن را در نظر بگیرید زیرا مسائل همیشه آن طور که به نظر می آیند نیستند. برای رسیدن به موفقیت خودتان را به چالش بیندازید تا توانایی هایتان به دیگران هم ثابت شود. شخصی با رفتنش غم بزرگی به دلتان گذاشته، زندگی در جریان است. بگذارید و بگذرید. در مورد مسئله ای اگر می خواهید دیگران شما را درک کنند باید تمام واقعیت را بگویید. با پنهان کردن کاری از پیش نمی برید و فقط اوضاع از این که هست، بغرنج تر می شود. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید. به دلتان رجوع کنید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

ترفند عجیب یک زن برای سرقت از عروسی ها

واکنش مارتین فورد به لغو مبارزه با سجاد غریبی

واکنش بازیگران زن به بیانیه خانه سینما

فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. بر این باور هستید که اعضای خانواده پشتیبان شما نیستند و هوای‌تان را ندارند، اما امروز به مشکلی بر می‌خورید و اهل منزل همه‌جانبه از شما برای حل این مشکل پشتیبانی می‌کنند، از اتفاق امروز درس بگیرید و در آینده شما نیز از هر فرصتی برای حمایت و پشتیبانی از اعضای خانواده استفاده کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دلخور می‌شود. از این رفتار عشق‌زندگی‌تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد.

تحلیل مسائل در چنین روزی برایتان مسیر نخواهد شد پس بهتر است به دنبال علت و معلول ها نگردید. به جای غصه خوردن و نگران بودن، سر خودتان را با کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. کارهایی انجام دهید که شما را از واقعیت دور می کند و به عالم خیال می برد. اگر برقراری ارتباط با اطرافیان هم برایتان سخت شده است، دیدار یا تماس با آنها را به روزهای آتی موکول کنید. امروز سعی نکنید دیدگاه تان را به دیگران تحمیل کنید، زیرا دوستان از شما نامید خواهند شد. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. وقتی برای دیگران درد دل می کنید، انها نیر غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کنند آن وقت می بینید که شما تنها نیستید. کمی صبور باشید. شادی تان نزدیک است. پیامی دریافت می کنید. راز دلتان را به هر کس نگویید. چشم روی هم بگذارید همه از رازتان با خبرند.

فال روزانه فردا خرداد (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

بغض اشکان خطیبی هنگام خداحافظی با تیم خاتون

بازگشت شهاب تیام به ایران

افشاگری فقیهه سلطانی درباره تماسهای یک کارگردان معروف

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید.  احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این وضعیت زمینه ناراحتی ایشان را فراهم کرده است.

بعد از یک دوره سختی در زندگی عاطفی، همه چیز امروز به خوبی پیش خواهد رفت. نگرانی شما نسبت به اطرافیان تان در چنین روزی افزایش می یابد، به همین دلیل دوست دارید در کنارشان باشید و در صورت لزوم به آنها کمک کنید. شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید این قسمت از شخصیت تان را به دیگران نیز نشان دهید. مطمئن باشید دیگران نیز، آنجا که شما محتاج کمک هستید، در کنارتان خواهند بود. دوستی پس از مدت ها به سراغ تان می آید، اگر می خواهید مانند قبل ناراحتی پیش نیاید، محتاطانه قدم بردارید. نمک به زخم خود نپاشید، تنها کسی که می تواند در حال حاضر به شما کمک کند، خودتان هستید. با خودتان مهربان تر باشید. کمی از شلوغی های اطرافتان فاصله بگیرید و در خلوت فکر کنید. شما دوست دار طبیعت هستید، خانه تان اپرا از گیاهان پر کنید و به آنها برسید تا انرژی شان روی شما هم اثر بگذارد.

فال روزانه فردا تیر (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید. غم و غصه‌های زیادی دارید و بار ناراحتی‌های زیادی را بر دوش می‌کشید، امروز زمان مناسبی است که غصه‌های خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.   روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق‌زندگی‌تان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. به لحاظ کاری با مشکلی روبرو خواهید شد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و برای حل این مشکل از هوش و استعداد خود کمک بگیرید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما از این روحیه در انجام کارها بهره نمی‌‌گیرید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان قدر توانایی‌های شما را ندانند و آن‌گونه که باید و شاید پیشرفت نکنید. امروز زمان مناسبی است تا خلاقیت بیشتری در کارها انجام دهید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید.  روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.

ممکن است فرصتی داشته باشید تا به یک کسب و کار بپیوندید، و یا پیشنهاد یک کار جدید دریافت کنید. نباید تا زمانی که معایب و مزایای این پیشنهاد را بررسی نکردید تصمیم بگیرید. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دست یابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید. هر چیزی را که می شنوید باور نکنید. از یک سوراخ چند بار می خواهید گزیده بشوید. برای رسیدن به خواسته تانن بهتر است انعطاف بیشتری به خرج دهید. برای دادن جواب به سوالی تعجیل نکنید و اطلاعاتی که لازم دارید. زودتر به دست آورید. در مورد اشتباهی که کرده اید هر چه زودتر عذرخواهی کنید. به نفع شماست.

 

فال روزانه فردا مرداد (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. تغییرات کوچکی را در منزل یا محل‌کار انجام دهید و با این تغییرات روحیه‌تان را بهبود بخشید.  اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. دید کاملی از توانایی‌ها و نقاط ضعف خود ندارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است. در اولین فرصت شناخت بیشتری از توانایی‌ها و ضعفهای خود پیدا کنید و شیوه زندگیتان را بهبود بخشید.

اگر فرصتی را برای پیوستن به یک شراکت جدید پیدا کردید، باید این پیشنهاد را بپذیرید. زیرا در زندگی تان تغییرات عمده ای ایجاد می کند. روز پر مشغله ای پیش رو خواهید داشت و مجبور هستید با افراد زیادی در تماس باشید. افرادی که در اطراف تان هستند امروز نقش های مهم تری را در زندگی تان ایفا خواهند کرد. یادتان باشد که روزی محبت های آنها را جبران کنید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده است. رفتار و حرف هایی این فرد آنقدر شما را درگیر می کند که رفتار و حرف های خود را نیز فراموش خواهید کرد. تبریک می گوییم، تمام نشانه ها حاکی از آن است که شما عاشق شده اید. شخصی به شما دل بسته است، حواستان به او بیشتر باشد. برنامه سفر را کنسل کنید. از غم شخصی عزیز در اطرافتان سخت آزرده می شوید، روحیه تان را بالا ببرید و به او در گذشتن از این غم کمک کنید. برای خرید چیزی مراقب باشید که از جایی یا کسی قرض نکنید وگرنه به دردسر می افتید.

 

فال روزانه فردا شهریور (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

ا

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و کمی استراحت کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و فرصتی را باید به پذیرایی از این مهمان بگذرانید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت.

سعی کنید امروز مسائل را خیلی جدی نگیرید و از گرفتن تصمیمات مهم بپرهیزید. فکر می کنید که برخی مسائل در پشت پرده در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. به احساسات خود ایمان داشته باشید و اگر تمایل دارید، به دنبال حقیقت بروید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است. امروز عصر زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید. خبر خوب این است که او شما را با هدیه ای سورپرایز خواهد کرد. برای گفتن حرفی دو دل هستید، آن را یکبار بنویسید و بخوانید تا خیالتان راحت شود. مطلبی که برای شما هیجان انگیز و مهم است لزوما مورد توجه طرف مقابلتان نیست، علایق مردم یکی نیستند اما معنی اش این نیست که در کنار هم خوشحال نباشید. عدم فعالیتتان باعث ناامیدی تان شده، تا دیر نشده دست به کاری بزنید.

فال روزانه فردا مهر (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دستتان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق‌زندگی‌تان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.

احتمالا در نقطه عطف زندگی خود هستید. رضایت ویژه ای در زندگی تان دارید. مهارت های اجتماعی و فکری تان به شما کمک می کند تا در بخش های اجتماعی و کاری تان موفقیت کسب کنید. باید به حس ششم تان اطمینان کنید، مخصوصا در طول بعد از ظهر که قرار است تصمیمات مهمی در ارتباط با زندگی عاطفی تان بگیرید. شما دیگر تمایلی به دوستی های کوتاه مدت ندارید، به همین دلیل است که باید در مورد افرادی که به زندگی تان راه می دهید، بیشتر فکر کنید و محتاط تر باشید. لطف و محبتتان به کسی او را شرمنده می کند حتی اگر به زبان نیاورد. در مورد یک مسئله احساسی برای رسیدن به خواسته تان زور نگویید، هم خودتان را آزار می دهید و هم طرف مقابلتان را. رسیدن خبری شما را به تکاپو می اندازد برای چیزی که دستتان بهش نمی رسد دندان تیز نکنید.

فال روزانه فردا آبان (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

دور خوراکی‌های ناسالم را خط بکشید و با رژیم‌غذایی سالم و مفید، سلامت‌ خود را تضمین نمایید. مدت‌هاست که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. نصیحت‌های این فرد را آویزه گوش کنید و مطمئن باشید عمل به این نصیحت‌ها، موفقیت و پیشرفت شما را در آینده تضمین خواهد کرد.

اگر امروز جواب سوالاتی را که به دنبالش هستید به دست نیاوردید ناراحت و عصبی نشوید، حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. یکی از آشناهایتان در تلاش است تا شما را از مسیر درست منحرف کند، به همین دلیل بهتر است به دیگران خیلی اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید. شما برای به دست آوردن دل محبوب تان تلاش های بسیاری کرده اید اما جواب نداده است، انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید. حرفی که پشت سرتان زده شده به گوشتان می رسد، از این گوش بگیرید و از آن گوش بدر کنید. شما خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید، مراقب زبانتان باشید که این روزها نیتتان اشتباه برداشت نشود، از اینکه دیگران سخن خیرخواهانه تان را درک نمی کنند ناراحت نباشید.

فال روزانه فردا آذر (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

از بیماری مزمنی رنج می‌برید و این بیماری امروز وخیم‌تر می‌شود. در چنین شرایطی بیش از حد به خودتان فشار نیاورید و با استراحت فکری به حال درمان این بیماری بردارید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای کمک به دیگران انجام دهید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود.

به تخیلات تان اجازه دهید که امروز شما را به هر جایی که دوست دارد، ببرد، زیرا چیزهایی را به شما نشان می دهند که انتظارش را ندارید. اگر در چنین روزی گرفتن تصمیمات منطقی برایتان سخت است، آن را به روز دیگری موکول کنید، روزی که هم خیال و هم پاهایتان روی زمین سیر می کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید. در طول بعد از ظهر ممکن است مجبور باشید که کاری را انجام دهید که سود فراوانی برای شما به همراه داشته باشد. با کسی صحبت کنید که به حرفتان گوش می کند. مدتی است که در طلب علم و حرفه ای تلاش کرده اید، سعی کنید از مسیر اصلی دور نشوید. فکر های جدیدی به سرتان راه می یابد، در یک پروژه کاری موفق تر عمل خواهید کرد. میهمانی به خانه تان خواهد آمد، با روی خوش از او پذیرایی کنید، قدمش برایتان پر از رحمت و برکت است.

فال روزانه فردا دی (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

به خاطر بعضی اشتباهات دچار شکست می‌شوی. وقتی که حساب همه احتمالات را نکرده باشی دچار حوادث غافلگیرکننده‌ای می‌شوی. باید شناختت را در مورد اطرافیان و دوستانت بیشتر کنی.

قدم زدن در هوای باز و پاک مثل ارتفاعات اطراف شهر یا پارکها می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و به تو آرامش و نشاط هدیه کند.

اگر احساس خستگی می‌کنی و نمی‌خواهی به پزشک مراجعه کنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض کنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریک‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده کنی و برای رسیدن به هدف تلاش کنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد کرد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. روحیه‌ای خندان و مهربان دارید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید روی خوش زندگی را خواهید دید. چند وقتی است که برای درخواست وام ثبت‌نام کرده‌اید، اما تاکنون خبری از این وام به دست شما نرسیده و به لحاظ مالی تحت فشار قرار دارید. این وضعیت امروز به پایان می‌رسد و بخت با شما یار خواهد بود، چرا که قرعه این وام به نام‌تان می‌افتد و مشکلات مالی‌ شما خاتمه می‌یابد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید.  با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

صحبت کردن در مورد موضوعی که یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌ کننده است، شما را آرام می‌کند، پس خودخوری نکنید و هر آنچه در دلتان می گذرد را به زبان آورید. کارهایی که امروز می خواهید به خوبی پیش نمی روند اما بهتر است بر انجام آنها اصرار نورزید و به خودتان فشار نیاورید. مدتی است آنقدر درگیر هستید که دوست دارید از واقعیت و زندگی روزمره دور شوید و به سرزمین رویاها سفر کنید. جلوی خیال پردازیهای ذهن تان را نگیرد و بگذارید هر جا که دوست دارد شما را با خود ببرد.آن وقت می بینید که چه چیزهای تازه ای را از درون تان کشف خواهید کرد. شخصی که توقع دیدنش را ندارید، خواهید دید. بحث های کوچک را تبدیل به اوقات تلخی های بزرگ نکنید. عصبانیت تان را این روزها کنترل کنید. تلفنی به شما می شود که خیالتان را در مورد مسئله ای راحت می کند. هدیه می تواند وقتتان باشد برای کسی که برایتان مهم است بیشتر وقت بگذارید و به حرفهایش گوش کنید.

فال روزانه فردا بهمن (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک پولی به دستتان می‌رسد و جای خالی هزینه‌ای که امروز خرج می‌کنید به زودی پر خواهد شد. اعضای خانواده امروز وقت شما را حسابی می‌گیرند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. امروز از آن روزها است که اگر دست به خاک بزنید، طلا می‌شود. اجازه ندهید چنین لحظه‌هایی به راحتی از کف شما برود و از فرصت‌هایی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد، نهایت استفاده را ببرید. عازم سفری غیرمنتظره و ناگهانی خواهید شد. مطمئن باشید دستاوردهای چشمگیری در این سفر انتظار شما را می‌کشد. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کارهای روزانه را به پایان خواهید برد.

امروز ممکن است اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل کار برایتان رخ دهد که باعث شود برنامه ریزی‌های قبلی خود را کنار بگذارید. نگران نشوید و با امواج زندگی پیش روید. مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر خط یا تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. از حضور در جمعی که به آن دعوت شده اید عذرخواهی کنید، کبوتر با کبوتر باز با باز. جایگاه خودتان را بشناسد. دلتان اسیر چیزی یا کسی است که دستتان به ان نمی رسد. ناامید نباشید، فردا روز دیگری است. انجام کاری که مدتهاست پشت گوش انداخته اید به شما آرامش و رضایت خاطر خواهد داد.

 

فال روزانه فردا اسفند (جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱)

 

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. تحت‌فشار کارهای عقب‌مانده قرار دارید و از عهده‌ کارها بر نمی‌آیید. در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را به پایان برسانید و در آینده به‌گونه‌ای رفتار کنید که کاری روی دست شما باقی نماند. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید. همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها برای انجام کارها به کمکتان می‌آیند. کدورتی میان اعضای خانواده وجود دارد و بهتر است که برای حل این کدورت آستین بالا بزنید.

مشکلات و حل مسائل را در چنین روزی رها کنید و در روزهای آتی به سراغ شان بروید. سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. به جای اینکه با داشتن توقعات غیر ممکن خود را در دام شکست بیندازید، در جهت برآورده ساختن آرزوهای منطقی تان هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. کلید موفقیت شما در چنین روزی، لبخند است. پس بیشتر بخندید. در اجرا و عملی کردن نیت تان اشتیاق بسیار زیادی وجود دارد. نیت تان خوب و پسندیده است. اما این کار زمان و دقت مناسب خودش را می طلبد. شما موفق می شوید به شرط آن که آنچه لازم رعایت کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بدلجی نکنید. برای گفتن حرفی مژدگانی دریافت خواهید کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار