فال روزانه دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد پانزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۵ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد پانزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۵ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۵ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما فرد گمال گرایی هستید اما زیاده خواهی ممکن است به برنامه های شما آسیب برساند و حتی روحیه شما را خراب کند زیرا همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، پیش نمی رود. اگر یکی از دوستان تان با شما مخالفت کرد، لجاجت خود را کنار بگذارید و با گفتگو موضوع را حل کنید. ایده های خود را مطرح و از علاقمندی هایتان با او صحبت کنید. گفتگو صبر و لذت شما را از رابطه، افزایش خواهد داد. این روزها سرتان بیش از حد شلوغ است و این موضوع شما را کلافه کرده اما نگران نباشید زیرا به زودی به آرامش دلخواهتان خواهید رسید. گفتن حرفی در یک جلسه کاری نقشه هایتان را تغییر خواهد داد. بانی خیر و موجب آشنایی دو نفر می شوید. به یک سفر می روید. یک خرید کوچک می کنید که مدتهاست به آن فکر می کنید. می خواهید دست به کاری بزنید اما از ترس و نگرانی، انجامش را به تعویق می اندازید. یک وام مالی جور می شود و یا شخصی بدهی‌اش را به شما می پردازد.

شرایط  برای معامله و تجارت مساعد نیست. به صلاح‌ شماست که هرگونه کار مالی را به آینده موکول کنید.   امروز عشقی بی‌پایان در سینه نهفته دارید و از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را عاشقانه‌تر از همیشه می‌بیند، این روحیه را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار دلخواه مشغول شوید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.  کار زیاد نه‌تنها شما را خسته و افسرده کرده است، بلکه سلامتتان نیز به خطر افتاده و اگر این وضعیت را ادامه دهید قطعاً گرفتار بستر بیماری خواهید شد. در نتیجه از امروز به خودتان اهمیت بیشتری بدهید و از سلامت وجود نازنین خود غافل نشوید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد.

باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما تا به حال در زندگی ثبات داشته اید اما از امروز به بعد تغییرات مثبتی را در کار، روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد. حال نوبت آن است که تمام توجه تان را بر زندگی خود متمرکز کنید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، امشب در آرامش، فهرستی از فعالیت هایی را که در حال انجام آن هستید تهیه کنید و برنامه ریزی خود را دوباره به دقت مرور کنید. توصیه می کنیم زیاد احساسی برخورد نکنید، حداقل امشب را. اگر مجرد هستید، هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی خود روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. شما حواستان به نزدیکانتان هست و از نیاز دیگران خبر دارید و بیش از دیگران به آن ها فکر می کنید. تنهایی را دوست ندارید و به زودی تدارک برای یک میهمانی خواهید دید. یک دوست قدیمی را فراموش نکنید. دوستی و همکاری و همراهی این شخص با شما برایتان بسیار مهم و در آینده تان تاثیر گذار است.

احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر سرحال هستید و انرژی زیادی دارید. به کمک این روحیه، کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. اندوخته‌ای دارید و پولی را برای سرمایه‌گذاری کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که پس از مشورت با افراد باتجربه و متخصص، اندوخته خود را به جریان بیاندازید و سرمایه‌تان را چند برابر کنید. کارهای زیادی در منزل دارید، اما جایی برای نگرنی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده به کمک‌تان می‌آیند و کارها سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است.  روز بسیار خوشایندی برای عاشقی آغاز کرده‌اید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و صفا را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه خواهید کرد. ایده‌ای بکر به ذهنتان می‌رسد، این ایده را جدی بگیرید و شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر فراهم کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : وضعیت جسمی تو روز به روز بهتر خواهد شد. مراقبت‌های جدی نتیجه خواهد داشت. سعی کن در زمان استراحت مطالعه کنی و بر دانش خود بیافزایی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

آیا اخیرا تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده کرده اید؟ این سوالی است که مدام ذهن تان را درگیر کرده است. نگران نباشید، تغییر شغل، محیط زندگی یا حتی دیدار با فردی ناآشنا بسیار برایتان جذاب خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت، پس از شرایط جدیدی که در آن به سر می برید، نهایت لذت را ببرید.لازم نیست آنقدر جدی به مسائل عاطفی نگاه کنید. گاهی همه چیز خود به خود به بهترین شکل پیش خواهد رفت. احتمالا در جمع دوستان فرد جدیدی را ملاقات می کنید که الهام بخش ذهن و قلب شما خواهد شد. دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده، همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شخصی به شما راهنمایی می کند که از سر دلسوزی نیست حواستان باشد به حرفی که می زند عمل نکنید. باید یاد بگیرید خوب گوش کنید شاید ایده های دیگران بهتر باشد، خوب است تا با رویی باز ایده های جدید را هم بشنوید.

آیا اخیرا تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده کرده اید؟ این سوالی است که مدام ذهن تان را درگیر کرده است. نگران نباشید، تغییر شغل، محیط زندگی یا حتی دیدار با فردی ناآشنا بسیار برایتان جذاب خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت، پس از شرایط جدیدی که در آن به سر می برید، نهایت لذت را ببرید.لازم نیست آنقدر جدی به مسائل عاطفی نگاه کنید. گاهی همه چیز خود به خود به بهترین شکل پیش خواهد رفت. احتمالا در جمع دوستان فرد جدیدی را ملاقات می کنید که الهام بخش ذهن و قلب شما خواهد شد. دلتان برای یک دوست قدیمی بسیار تنگ شده، همین حالا گوشی را بردارید و با او تماس بگیرید. شخصی به شما راهنمایی می کند که از سر دلسوزی نیست حواستان باشد به حرفی که می زند عمل نکنید. باید یاد بگیرید خوب گوش کنید شاید ایده های دیگران بهتر باشد، خوب است تا با رویی باز ایده های جدید را هم بشنوید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

رابطه عاطفی شما در مسیر باد قرار گرفته است و شما از این مسئله ناراضی نیستید. شما دوست دارید شرایط جدید را تجربه کنید و خودتان را در موقعیت های گوناگون بسنجید. تصمیم شما هر چه باشد، پایان خوبی در انتظارتان است بنابراین نگرانی به دلتان راه ندهید. دروازه های خوشبختی به روی شما باز شده، گذشته را رها کنید و تمرکز خود را به مسیر روبه روی تان بگذارید. قبل از اقدام به شروع هر رابطه ای خوب درمورد آن فکر کنید. کلام تان نشان دهنده شخصیت شما است، بنابراین مراقب سخنان خود باشید، به خصوص با شریک زندگی تان. اجازه ندهید کسی با شما مثل عروسک رفتار کند، هر وقت خواست زمانش را با شما بگذراند و هر وقت نخواست شما را تنها بگذارد. دنبال کسی باشید که بخواهد در خوشی و ناخوشی کنارتان باشد. یک سرمایه گذاری کوچک کرده اید که به ثمر خواهد نشست. حواستان باشد شخصی را از نان خوردن نیندازید.

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. به لطف این روحیه دوستان بیشتری را دور خودتان جمع کنید و از ارتباط با آشنایان نهایت استفاده را ببرید.      همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

احساس اندوه و افسردگی می‌کنی و این موضوع روی سلامتی روح و جسمت به مرور تاثیر خواهد گذاشت. بهتر است بجای مراجعه به پزشک به فکر تغییر روحیه‌ات باشی. در این صورت به سلامتی‌ات لطمه‌ای وارد نخواهد شد.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.  مهره‌مار دارید و اطرافیان را به خود جذب می‌کنید. به لطف این روحیه دوستان بیشتری را دور خودتان جمع کنید و از ارتباط با آشنایان نهایت استفاده را ببرید.      همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید. فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه‌‌گذاری نکنید. سفری کوتاه در پیش دارید و در این سفر شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید و از مشکلات زندگی روزمره غافل شوید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید. عزم به انجام کار بسیار مهمی کرده‌اید. برای این کار کوتاهی نکنید و با تمامی توان آن را به پایان برسانید. مطمئن باشید کاری که در نظر دارید، به صلاح شما تمام می‌شود و دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگیتان اضافه می‌کند.




فال روزانه فردا شهریور ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

: شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز انرژی مثبت زیادی خواهید داشت بنابراین بهترین فرصت است تا آن را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه قدم هایتان را بر پای دیگران نگذارید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، تغییر دکوراسیون خانه می تواند بر روحیه شما تاثیر بهتری بگذارد. حال که بهار در راه است، به فکر پر کردن خانه تان با گل باشید. ایده های جدید و بدیعی داشته باشید و سعی کنید تمامی کارها و مسائل حول محوری که شما را به خواسته تان نزدیک می کند بچرخد. از حرف های خاله زنکی دور باشید و وقتتان را تلف نکنید، به جای آن کتاب بخوانید و یا پادکست گوش کنید. با شخصی حرفی می زنید و جرقه امید در دلش روشن می کنید ، حال خودتان هم بهتر می شود.

فرصت بیشتری در کنار اعضای خانواده سپری کنید و از هم‌صحبتی با اهل منزل غافل نشوید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. امروز روز عاشقی شماست و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشمتان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.  فرصتی برای مشورت با فردی با تجربه فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و پند و اندرزهای این فرد را آویزه گوش کنید. رازی در سینه دارید و می‌خواهید این راز را با یکی از اطرافیان درمیان بگذارید. به صلاح شماست که از این کار صرف نظر کنید و این راز را برای همیشه سربه‌مهر باقی بگذارید.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

چالشی را در زندگی تان تجربه می کنید که ممکن است کمی روحیه شما را خراب کند اما نگران نباشید زیرا تقدیر کارش را خوب بلد است. شما باید تحت هر شرایط اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با توانایی های خود افراد زیادی را به خود جذب کنید. اگر می خواهید در جمع بدرخشید، امروز بهترین فرصت است. پس با دوستان یا همکاران تان تماس بگیرید و برنامه ای را برای شب ترتیب دهید.امشب ارتباطات شما با دیگران به بهترین نحو پیش خواهد رفت. خوش بین باشید و آنچه در ذهن تان می گذرد را بیان کنید. انسان عاقل جهان را بر خود آسان می گیرد و فکرهای اضافی که آدم را به جایی نمی رساند از سرش بیرون می کند. عینک خوش بینی به چشمتان بزنید و از نصیحت دیگران ناراحت نشوید، شاید آن ها در بعضی موارد دنیا دیده تر از شما باشند. شخصی از روی دل سوزی به شما حرفی را می زند، سعی کنید از حرفش پند بگیرید.

قبل از اینکه زیر بار نگرانی‌ها کمر خم کنید، فکری به حال آرامشتان بردارید. با ادامه ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. از امروز راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید.  احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. امروز بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان از شما دلخور شوند. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. اوضاع بر وفق مرادتان پیش نمی‌رود و کارها به خوبی انجام نمی‌شود. اجازه ندهید این شرایط زمینه نگرانی شما را فراهم کند و انجام کارهای دشوار را به روزهای آینده موکول کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبتهایتان را دارد. روز را با انرژی و نشاط به پایان خواهید رساند و مشکلات شما را خسته و افسرده نخواهد کرد.




فال روزانه فردا آبان ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

اگر چهروزهای قبل را با استرس گذرانده اید اما امروز به آرامش خواهید رسید. تا جایی که می توانید از این فرصت برای تعادل انرژی و احساسات تان استفاده کنید. اگر از شرایط فیزیکی خود راضی نیستید، کمی استراحت را به شما پیشنهاد می کنیم. فرد مورد علاقه خود را به شام دعوت کنید یا اگر مجرد هستید، به دنبال کاری که از آن لذت می برید، باشید به عنوان مثال با دوست صمیمی تان قرار ملاقاتی بگذارید و به رستوران مورد علاقه خود سری بزنید. معجزه موسیقی را نیز در زندگی تان فراموش نکنید. یادتان باشد مهم نیست چه اتفاقی افتاده، از ارزش های شما چیزی کم نشده. بدترین کاری که کسی می تواند با دلتان بکند این است که باعث شود دیگر از بودن هیچ کس ذوق نکنید. به حرف های کسی زود دل نبندید تا وقتی که حقیقت حرفهایش برایتان ثابت شود. خریدی می کنید که خوشحالتان می کند.

روز سختی را در پیش دارید و کارهای زیادی باید انجام دهید، اما اجازه ندهید که این کارها فشار عصبی زیادی به شما وارد کند و نگران و مضطرب شوید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند.  اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی اطرافیان را فراهم می‌کنید. با این حال مدتی است که مانند سابق شوخی نمی‌‌کنید و حوصله ندارید. این شرایط تغییر می‌کند و روحیه خود را دوباره بدست خواهید آورد. از این وضعیت استفاده کنید و زندگی را با شادی و نشاط دنبال کنید. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک‌‌بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق زندگیتان شما را آن‌گونه که بایدوشاید تحویل نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد کند، از امروز توجه بیشتری به عشق زندگیتان اختصاص دهید. یکی از دوستان قدیمی که مدتهاست خبری از وی ندارید، با شما تماس می‌گیرید و خاطره‌های گذشته را زنده می‌کند.




فال روزانه فردا آذر ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری کارهای زیادی بکنی اما نمی‌دانی چه کاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی که تشخیص می‌دهی صرف کنی تا موفق گردی.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده که بر موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. دوست دارید کمی خود را از دیگران کنار بکشید اما آیا به عواقب آن فکر کرده اید؟ می دانید برای این که فردی منحصر بفرد و خاص باشید، چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر هنوز درباره تصمیمی که گرفته اید شک دارید، دوباره در آرامش بنشینید و به آن فکر کنید یا اگر احتیاج به کمک دارید، از دوستان یا اقوام خود کمک بگیرید. یادتان باشد که در عشق زیاده روی نکنید. بهتر است کمی دست از خیالپردازی بردارید و تمرکز خود را بیشتر روی واقعیات بگذارید. دست روی زانویتان بگذارید و دوباره بلند شوید و خاک را از سر زانویتان بتکانید و چشمتان به جلو پیش بروید. ورزش کنید و به موقع بخوابید و ویتامین بخورید. اتفاقی می افتد که بیشتر به چشمتان شبیه یک معجزه است. از این اتفاق درس زندگی بگیرید و چون شیر به جنگ روزگار بروید. همه چیز روبراه می شود.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. امروز از خواب که بلند شده‌اید، دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این احساس را پیش خودتان نگذارید و در کنار همسر یا  عشق‌ زندگیتان شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری نمایید. فرصتی برای استراحت مهیا خواهد شد. از این فرصت بهره بگیرید و با استراحت و انجام کارهای دلخواه، خودتان را برای روزهای پرکار پیش‌رو آماده کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.




فال روزانه فردا دی ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

از امروز به بعد شرایط جدیدی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. پس از مدت ها تلاش و خستگی، بالاخره به هدف یتان نزدیک شده اید. شاید لازم باشد دوباره درباره روشی که در پیش گرفته اید بهتر بیاندیشد. در مورد مسائل عاطفی به دو راهی برخورده اید و احساس می کنید که با شریک زندگی تان تفاهم ندارید اما عجله نکنید، گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات است. شاید لازم باشد مسائل را بار دیگر از زاویه دید دیگری بررسی کنید. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی اگر می خواهید خودتان را سرزنش نکنید بهتر است هرچه سریع تر تصمیمی بگیرید و دست به کار شوید. به کسی قول همکاری داده اید اما امروز و فردا می کنید، هرچه زودتر دست به کار شوید. اتفاقات پیش آمده ممکن است باعث شده باشد این روزها به شدت احساس ناامیدی بکنید.

ترس و هراس را کنار بگذارید و هدف‌هایتان را با جسارت بیشتری دنبال کنید. از سلامت خود غافل نشوید و با خوردن غذای سالم و ورزش، طول عمر خود را افزایش دهید. احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز سفره دلش را برای شما باز خواهد کرد. با تمام وجود پای صحبت عشق‌ زندگیتان بنشینید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌صبور قابل اطمینانی برای وی هستید.




فال روزانه فردا بهمن ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یک یا چند تن از دوستان قدیمی را که مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات کنی. فکر یک سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول کرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ماه گذشته اتفاقات عجیب و غریبی را، به خصوص در روابط عاطفی تان، تجربه کرده اید اما امروز تمام آن نگرانی ها به پایان می رسد و شما آرامش را تجربه خواهید کرد. از این فرصت استفاده کنید و به جای حال، تمرکزتان را بر آینده بگذارید. شما ایده های زیادی در سر دارید. اگر چه خوب است که از همین حالا دست به کار شوید اما برای رسیدن به روهایتان عجله نکنید. بهتر است با آرامش تمرکز خود را روی مسئولیت ها و وظایف زندگی خود بگذارید. فعالیت های خود را جدی تر دنبال کنید. شخصی به کمک شما برای انجام کاری نیاز دارد، او را یاری کنید. انجام یک معامله برایتان سودمند است. حواستان به تغذیه تان بیشتر باشد. با گذشتن از اشتباه شخصی و قبول کردن عذرخواهی اش سبک می شوید، برکت به زندگی تان وارد می شود. یادتان باشد انسان جایزالخطاست.

خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد. این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبتهای ایشان باشید. به فکر انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه هستید، امروز فرصت بهترین زمان برای کارهای خیرخواهانه است تا با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید.




فال روزانه فردا اسفند ( دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی که خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

پس از مدت ها کار و خستگی، دوباره انرژی خود را به دست آورده اید. پس از صحبت با یکی از دوستان، ایده های جدیدی برای زندگی به ذهن تان رسیده و حال زمان آن است که آنها را عملی کنید. اگر مجرد هستید، امشب شانس عاشق شدن به شما روی می آورد و از میان دوستانی که ملاقات می کنید با فرد جدیدی آشنا خواهید شد. اگر می خواهید رابطه تان ادامه یابد، همین حالا در مورد اهداف زندگی خود با او صحبت کنید . موضوعی خانوادگی ذهن شما را درگیر کرده است، به جای بهانه گیری هر چه در دل دارید را با لحنی آرام به زبان آورید. روی برنامه هایتان تمرکز داشته باشید. ارتقای شغلی یا دعوت به یک کار جدید شکل زندگی تان را تغییر می دهد. به ظاهرتان بیشتر توجه کنید و همیشه مرتب و آراسته باشید. برای کسب دانش یا فرا گرفتن یک فن یا هنر وقت بگذارید و علایقتان را دنبال کنید.

زندگی را سخت‌ نگیرید و کاری انجام دهید که آرامش‌خاطر شما را به دنبال داشته باشد. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. نگرانی‌ها را کنار بگذارید و با بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان به آرامش خاطر برسید. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشمتان عبور می‌کند. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می‌رسد. با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت کنید و باز غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار