فال روزانه سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۶ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز، فال روزانه سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم اسفند و فال روزانه فردا ۱۶ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۶ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید احساس تردید و بلاتکلیفی می کنید. به دلیلی که برای خودتان هم مشخص نیست، هر لحظه به سویی کشیده می شوید و هیچ کدام از راه های پیش رویتان شمار ا به خود جذب نمی کنند و نمی توانید تصمیم نهاییتان را در این رابطه بگیرید. شما مجبور نیستید که همین امروز اقدامی بکنید و در واقع هر تصمیمی که امروز بگیرید بعدا باعث سردرگمی بیشتر شما خواهد شد. اگر از خودگذشتگی یا محبتی می کنید منت نگذارید و نشان ندهید که از روی اجبار است. کم کم خواهید دید که این کار ارزشش را داشته و دوست داشتن و محبت دیگران را برایتان به ارمغان آورده. برای انجام یک کار بیش از حد برنامه ریزی می کنید، بعضی چیزها از کنترل شما خارج است، کمی آسانتر بگیرید و زودتر دست به کار شوید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. خلاقیت و استعداد خود را دست‌کم نگیرید و از این توانایی‌ها نهایت استفاده را ببرید. دوستان یا اعضای فامیل امروز به دیدارتان می‌آیند. از هم‌‌صحبتی با آشنایان و نزدیکان نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی را پشت‌سر بگذارید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد.   همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

شما امروز آماده اید که با قدرت و سرعت هر چه تمام تر به سوی اهدافتان پیش بروید، اما اگر کمی تدبیر و درایت را به این ترکیب اضافه کنید خواهید دید که غیرممکن ها هم برایتان امکان پذیر خواهند شد. شما باید سعی کنید در مورد روابط عاطفی در کارهایتان منطق بیشتری به کار بگیرید و برای رسیدن به آن چیزی که می خواهید کمی محتاطانه تر پیش بروید. از طرفی هم جنبه ماجراجو و آزادی طلب وجودتان شما را تشویق به این می کند که کمی آزادانه تر رفتار کنید. باید مواظب باشید بین این دو انرژی متضاد تعادل برقرار کنید. بهتر است کمی صبورتر باشید و طاقت دیگران را با طاق آسمان اشتباه نگیرید وگرنه به زودی همه اطرافیان از دور و برتان پراکنده می شوند. در یک مسئله خانوادگی نظر شما پرسیده می شود، اگر حرفی می زنید سعی کنید تلخ نباشد. دیدار با شخصی در مکانی که توقعش را ندارید غافلگیرتان می کند.

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتیتان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیفتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. یکی از نزدیکان نیازمند کمک مالی شماست، اما احتمال‌ دارد که با کمک به ایشان گرفتاری‌های مالیتان افزایش پیدا کند.  احتمال زیادی وجود دارد که حرف ناشایستی از دهانتان بیرون آید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب حرف‌هایتان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند.   شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با ایشان درمیان بگذارید.




فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

در زندگیتان تقریبا از همه چیز و هر خواسته ای که دارید مطمئن هستید مگر در یک مورد و آن هم چیزی نیست جز رابطه عاطفیتان! شما در زمینه عشق و روابط عاطفی دچار تردید و دودلی شده اید و نمی دانید که چطور باید رابطه تان را پیش ببرید. از طرفی دلتان می خواهد پا پیش گذاشته و کنترل رابطه تان را در دست بگیرید و از طرفی هم فکر می کنید شاید بهتر باشد طرف مقابلتان اوضاع را در دست بگیرد، در هر صورت باید مواظب باشید پیش از هر تعهد بلند مدتی تمام نیازهایتان را در نظر بگیرید. سعی کنید در زندگی برای خودتان و دیگران خاطرات خوب بسازید، هر قدر این خاطرات بیشتر باشد در دنیای با آرامش زندگی خواهید کرد و نامتان به خوبی و نیکی بر سر زبان ها جاری خواهد بود. در جمعی زود جوش می آورید و بدون فکر حرفی به زبان می آورید که چند ساعت بعد از گفته خودتان پشیمان می شوید.

یکی از اطرافیان شما امروز به موفقیتی چشمگیر دست میابد و باعث افتخار شما می‌شود. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و در این دستاوردها سهیم باشید. با مشکلی مالی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل آماده باشید و با دریافت کمک از دوستان و آشنایان، گرفتاری را پشت سر بگذارید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. امروز به شما ثابت می‌شود که همسر یا عشق ‌زندگیتان از چیزی که انتظارش را دارید بیشتر خاطر شما را می‌خواهد. اهل فراگیری دانش و مهارت‌های جدید نیستید و به شیوه سنتی و قدیمی کار می‌کنید، این رویکرد جلوی پیشرفت و موفقیت شما را خواهد گرفت و شرایط را برای جلوافتادن رقبای‌تان از شما فراهم می‌کند. در نتیجه از امروز به فکر فراگیری دانش و مهارت‌های جدیدی باشید و آخرین دستاوردهای فناوری را برای انجام کارها به خدمت بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز در زمینه عشق و روابط عاطفی اوضاع به کامتان است اما باید مواظب باشید که شخص سومی که در واقع به دنبال منافع شخصی خودش است بین شما و عشقتان را به هم نزند. شاید او در واقع قصد ایجاد اختلاف بین شما را نداشته باشد، اما در تلاش برای به دست آوردن آنچه خودش می خواهد ممکن است بین شما و طرف مقابلتان فاصله بیندازد، بهتر است حواستان را خوب جمع کنید. نگران هستید که مخارج انجام کاری یا برگزاری مراسمی به گردن شما بیافتد، بیهوده نگرانید این هزینه از جای دیگری تامین خواهد شد. شخصی در اطرافتان کار مهمی برای شما انجام داده اما با منت بیش از حدی که به سرتان می گذارد شما را کلافه می کند، با او صحبت کنید و حسابتان را صاف کنید.

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. ورشکستگی در کمین شماست و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند.    بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید و به اندازه‌ای به آنها رسیدگی کنید تا جایی برای گله‌ و شکایت باقی نماند. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید.  خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز مسائل موجود در رابطه عاطفیتان ممکن است با فراز و نشیب هایی همراه باشند و شاید به این نتیجه برسید که باید تغییراتی در رابطه خود ایجاد کنید تا بتوانید خودتان را با طرف مقابلتان هماهنگ کنید. هیچ کدام از شما در حال حاضر تمایلی به در دست گرفتن قدرت ندارید و ترجیح می دهید مسائل را به طرف مقابل واگذار کنید و همین مسئله باعث می شود حالتی نه چندان خوشایند در رابطه تان ایجاد شود. بچه ها با خودشان شادی و زندگی می آورند. حواستان به بچه ها باشد. شخصی برای انجام کاری با شما مشورت می کند و به شما پیشنهادی می دهد. جوابی که منتظرش هستید بزودی به دستتان می رسد. برای انجام یک کار تحصیلی یا اداری به مرکزی مراجعه خواهید کرد، کارها بر وفق مرادتان پیش خواهند رفت.

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. شرایطی برای افزایش درآمد در پیش رو دارید. این فرصت را به بهانه‌ای برای پیشرفت‌های بیشتر در زندگی تبدیل کنید. چند وقتی است که فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و اعضای منزل دلتنگ شما هستند. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دلخوری در میان اهل منزل به دنبال نخواهد داشت، در نتیجه در اولین فرصت وقتی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و کاری کنید که حسابی به شما و اهل منزل خوش بگذرد.  انسان ایده‌آل گرایی هستید و انتظارات زیادی از خودتان دارید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده و باعث شده تا احساس کنید که از عهده انجام کارهای مهم بر نمی‌آیید. به جای ادامه این رویکرد، به خودتان سخت نگیرید و توقع‌های خود را کاهش دهید. به خاطر داشته باشید که با سبک زندگی ناسالم، نه تنها خود را به خطر میندازید، بلکه سلامت افراد خانواده شما نیز به خطر می‌افتد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خاطره‌های خوش دوران گذشته را در ذهنتان تداعی می‌کند. محبت عشق زندگیتان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی لطف ایشان باشید.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما میل بسیار شدیدی به یادگیری در وجود خود احساس می کنید. از همین حالا شما می توانید تصور کنید که اگر همه چیز طبق خواسته هایتان پیش برود به چه جاهایی خواهید رسید. هر چقدر محکم تر به چیزی بچسبید احتمال این که لیز خورده و از دستتان در برود بیشتر است! شخصی که دوست دارید را آنقدر محکم در آغوش خود فشار ندهید که دلش بخواهد از دستتان فرار کند. در رفتار خودتان با او تعادل را حفظ کنید و در عین نشان دادن عشقتان به او اجازه بدهید احساس آزادی کرده و همان طوری رفتار کند که خودش می خواهد. سعی کنید برای امروزتان برنامه ریزی کنید و به امروز بیندیشید. دنیا و مسائلش را از بالا و دورتر ببینید تا همه چیز برایتان کوچک شوند. ناخواسته حرفی می زنید که باعث رنجش شخصی می شود. حواستان به نزدیکانتان باشد و به آن ها بیشتر توجه کنید. یک سفر راه دور در پیش دارید و دلتنگی برای عزیزی کلافه تان کرده.

اجازه ندهید گرفتاری‌ها کمر شما را خم کند و فکری به حال آرامش خود بردارید.  مشکلی مالی سر راه شما قرار می‌گیرد و یکی از اعضای فامیل یا آشنایان برای حل این مشکل مالی پیش‌قدم می‌شود. پیشنهاد یاری ایشان را قبول کنید اما به این فکر باشید که در اولین فرصت قرضی که از ایشان می‌گیرید را باز پس دهید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی شما تبدیل می‌کند. پاسخگوی محبت ایشان باشید و عشقی دوطرفه را تجربه کنید.  تغییر مهمی در زندگی شما ایجاد می‌شود. با این تغییر کنار بیایید و مطمئن باشید که همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد. توجه بیشتری به گذر زمان داشته باشید و قدر لحظه‌های زندگیتان را بدانید. یکی از اطرافیان امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرد. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت وی باشید.




فال روزانه مهر

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما عاشق سر در آوردن از معماها و رازهای پیچیده هستید و امروز هم در حالی که بقیه تسلیم شده اند و فکر می کنند نباید دنبال قضیه ای که ذهنتان را مشغول کرده است بیش از این بگیرید، شما قصد دارید به اصل ماجرا پی ببرید. اما باید مواظب باشید در این مسیر از حد خود فراتر نرفته و کسی را معذب نکنید. امروز ممکن است مسائل مربوط به عشق و روابط عاطفی همان طوری که شما دلتان می خواهد پیش نروند. شاید به این دلیل که نمی دانید رابطه تان به کدام سمت باید پیش برود. همیشه جانب حق را نگه دارید تا از خودتان راضی باشید حتی اگر همه علیه آن باشند و اشتباه گذشته را تکرار نکنید حتی اگر همه موافق آن باشند. در گذشته زندگی کردن یا به آن فکر کردن دردی را دوا نمی کند، تا زمانی که مشغول بازخوانی فصل پیشین زندگی خودتان هستید نخواهید توانست به فصل بعدی بروید.

سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید.  احساس دلتنگی می‌کنید و دلتان برای یکی از دوستان یا آشنایان حسابی تنگ شده ‌است. در اولین فرصت با این دوست تماس بگیرید و دیدارها را تازه کنید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز ممکن است برای مطرح کردن موضوعی مهم با شخصی که خیلی خوب می شناسید با مشکل روبرو باشید و ندانید که چطور باید این کار را انجام دهید. زیاد وسواس به خرج ندهید و حرفتان را بزنید، وقتی شروع به حرف زدن کنید کلمات خود به خود جفت و جور خواهند شد و خواهید توانست با کمک هم هر مشکلی را حل کنید. امروز اوضاع در زمینه روابط عاطفی برای شما نسبتا خوب و روبراه است. با درخواستتان برای دریافت مبلغی موافقت می شود اما مجبور به کاغذ بازی بسیاری می شوید. خودخواهی شخصی در اطرافتان که برایتان بسیار مهم است شما را به ستوه آورده، در برابر این رفتار بایستید. به چیزهای خوب و مثبت فکر کنید زیرا به زودی اوضاع بهتر و تبدیل به همان چیزی می شود که درباره اش فکر می کنید.

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید. توانمندی‌های شما امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند و به لحاظ کاری پیشرفت می‌کنید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده دامنه موفقیتهای خود را گسترش دهید.  مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. کار یا تجارت مهمی در پیش دارید و مواظب باشید که در انجام این کار مهم، احساساتی نشوید و با عقل و منطق تصمیم بگیرید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز با عزم و اراده ای که برابری برای آن یافت نمی شود قصد دارید به اهدافتان رسیده و در راه رسیدن به خواسته هایتان هر کاری که لازم باشد را انجام دهید. شاید دلتان بخواهد راه خودتان را بروید و کاری هم به کار بقیه نداشته باشید، اما این کار باعث سردرگمی و بلاتکلیفی بقیه خواهد شد. شما خیلی خوب می دانید که در چه جهتی باید پیش بروید، پس راه بیفتید و بقیه را هم رهبری کنید. سعی کنید هماهنگ با دیگران پیش بروید و هر جایی که به راهنمایی و همفکری نیاز است این کار را انجام دهید. برای انجام کار بزرگ و مهمی که پیش رو دارید از دیگران کمک بخواهید، خصوصاً کسانی که در این کار سررشته دارند. شخصی با گفتن حرفی شک و دودلی به دلتان می اندازد، این شک بد نیست. در مورد این مطلب بیشتر تحقیق کنید و چشمتان را روی حقیقت نبندید، پیشمانی اش کلافه تان خواهد کرد.

ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصتی پیدا می‌کنید تا با همسر یا عشق ‌زندگیتان برای گردش و تفریح بیرون بروید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه نمایید. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.  به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و امروز بیشتر از همیشه قدر زمان را بدانید.  یکی از دوستان نزدیک امروز توجه ویژه‌ای به شما می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های ایشان را جبران کنید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز خوشبختانه احساس هدفمندی باعث می شود تکانی به خودتان داده و نه تنها برای خودتان، بلکه برای منافع اطرافیانتان نیز تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرید؛ شما دوست دارید همه چیز را با دیگران قسمت کنید و این اصلا چیز دور از انتظاری نیست. اتفاقاتی که این اواخر در رابطه عاطفیتان افتاده اند باعث شده اند احساس کنید که نیازهایتان در این رابطه برآورده نمی شوند. یادتان باشد که همه مردم نمی توانند ذهن طرف مقابلشان را بخوانند و اگر رفتار کسی باب میلتان نیست باید این موضوع را به او بگویید. آرامش خودتان را به هیچکس و هیچ چیز وابسته نکنید تا همیشه آرام باشید. به کسی محبتی می کنید و در مقابل نامهربانی می بینید، دست از لطف بیهوده بردارید و مهرتان را جایی خرج کنید که برایش ارزش قائلند. به یک میهمانی دعوت می شوید که بهتر است عذرخواهی کنید و در آن شرکت نکنید.

امروز خوشبختانه احساس هدفمندی باعث می شود تکانی به خودتان داده و نه تنها برای خودتان، بلکه برای منافع اطرافیانتان نیز تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرید؛ شما دوست دارید همه چیز را با دیگران قسمت کنید و این اصلا چیز دور از انتظاری نیست. اتفاقاتی که این اواخر در رابطه عاطفیتان افتاده اند باعث شده اند احساس کنید که نیازهایتان در این رابطه برآورده نمی شوند. یادتان باشد که همه مردم نمی توانند ذهن طرف مقابلشان را بخوانند و اگر رفتار کسی باب میلتان نیست باید این موضوع را به او بگویید. آرامش خودتان را به هیچکس و هیچ چیز وابسته نکنید تا همیشه آرام باشید. به کسی محبتی می کنید و در مقابل نامهربانی می بینید، دست از لطف بیهوده بردارید و مهرتان را جایی خرج کنید که برایش ارزش قائلند. به یک میهمانی دعوت می شوید که بهتر است عذرخواهی کنید و در آن شرکت نکنید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما از این که امروز فرصتی دست داده تا کارهایی که عقب افتاده بودند را بالاخره به انجام برسانید خیلی خوشحال هستید، اما کارهای غیر منتظره ای که محاسباتتان را بهم خواهند ریخت و حتی شاید نرسید به کارهای اصلی امروزتان هم برسید. خواهند آمد تمام مواظب باشید که در رابطه عاطفیتان در تلاش برای گرفتن قدرت از دست طرف مقابلتان روی اعصابش راه نروید! شاید خودتان فکر کنید که کارهایتان از روی قصد و نیت بدی نیستند، اما در واقع دارید سناریویی می نویسید که هیچ پایه ای در واقعیت ندارد. در مورد یک پیشنهاد کاری و یا جابجایی با تجربه هایی که دارید می توانید این اتفاق را به یک موفقیت در زندگی تان تبدیل کنید. ذاتاً خجالتی هستید، باید اعتماد به نفس خودتان را با تلاشی که می کنید و با استفاده از لحظه ها و فرصت ها بالا ببرید. یک سفر را به تعویق بیندازید و عذرخواهی کنید.

انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید، کمی به خودتان استراحت دهید و انرژی از دست رفته‌تان را باز یابید. امروز قرار است برای دیدار یکی از آشنایان به منزل وی بروید، اما در این دید و بازدید به شما خوش نخواهد گذشت، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این برنامه را به روزهای آینده موکول کنید.   اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگیتان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید.




فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ )

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شما امروز آماده اید تا کم کاری چند روز گذشته را کنار گذاشته و فعالیت هایتان را دوباره پر انرژی از سر بگیرید. انتظار نداشته باشید که همین امروز به بزرگ ترین هدف هایتان هم دست پیدا کنید، از موفقیت های مقطعی که به دست می آورید لذت ببرید. در حالی که شما دلتان می خواهد به عشقتان نزدیک تر شوید و حتی رابطه خود را جدی تر کنید، طرف مقابلتان در حال حاضر به آزادی بیشتری نیاز دارد. کمی به او فرصت بدهید و مرحله به مرحله پیش بروید. اگر بخواهید همه چیز خیلی سریع به نتیجه برسد قطعا دچار سرخوردگی خواهید شد. شخصی مسئله مهمی را با شما مطرح می کند و از شما راهنمایی می خواهد، اولاً رازدار باشید و دوم اینکه او را با نیت خیر راهنمایی کنید. در رابطه عاطفی تان تا جایی که می توانید از برخورد و اصطکاک کم کنید و به جای آن با هم صحبت کنید. درست زمانی که توقع  ندارید یک تلفن به شما خواهد شد.

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و از این کمک، سود خوبی روانه جیبتان می‌شود. این شرایط را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصتی کمک این فرد را تلافی کنید.   عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، اما محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این وضعیت باعث شده تا عشق‌ زندگیتان احساس کند که مانند سابق ایشان را دوست ندارید، قبل از اینکه این وضعیت زمینه سردی و دلخوری ایشان را فراهم کند، امروز عشق‌بی‌پایان خود را نثار عشق‌ زندگیتان کنید و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق خود را در رفتار و گفتار نشان دهید. زحمت و تلاشی که مدت‌ها پیش کشیده‌اید، امروز به بار می‌نشیند. فرصتی برای رسیدگی به کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت از در عشق و صفا با این فرد وارد شوید و کدورت‌ها را دور بریزید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار