فال روزانه سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزده فروردین و فال روزانه فردا شانزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزده فروردین و فال روزانه فردا شانزدهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

آخرین جزئیات دادگاهی سردار آزمون

بیوگرافی آرش آقایی قهرمان جودو

جددیدترین جزئیات از مرگ آرش آقایی قهرمان جودو

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ )

 

بعضی از دوستان به یکباره راه خود را عوض می‌کنند و تو را دچار حیرت و شگفتی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که باید در بعضی از قضاوت‌های خود تجدید نظر کنی.

نیروی خود را متمرکز کن. کارها را باید با سرعت و دقت انجام دهی چون مقامات بالاتر می‌خواهند دریابند که تو از چه استعداد و توانمندی‌هایی برخورداری تا بتوانند جایگاه برتری را برایت درنظر گیرند.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

با خوش‌بینی، تلاش و اعتماد به نفس می‌توانی بحران مالی که در آینده نزدیک به سراغت می‌آید خنثی کنی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

فال قهوه روزانه دوشنبه 15 فروردین 1401

اگر دری به روی شما بسته شده درهای دیگر را امتحان کنید. راههای زیادی پیش روی شماست اما شما تنها به یکی دلبسته اید، اگر زاویه دیدتان را گسترش دهید، اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. برای حل مشکلات عاطفی، نشستن نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه شما را نیز از برنامه هایتان عقب می اندازد. سعی کنید هر حرفی دارید را زودتر به زبان آورید در غیر این صورت کدورت ها عمیق تر خواهد شد. یکی از اعضای خانواده شما امروز حقیقتی را برایتان فاش می کند که مسیر تازه ای از زندگی را به رویتان خواهد گشود. با تدبیر و علاقه عمل کنید و نگاهتان به جلو و آینده باشد تا هدفی که در ذهن می پرورانید به ثمر برسد. خاطرات تلخ را بیش از حد مرور و برای دیگران تعریف نکنید. یادآوری اس برای آنها خسته کننده است و باعث می شود از اطرافتان پراکنده شوند. گام های زندگی را با دقت بیشتری بردارید. استعدادی تازه را در خود کشف کنید.

انسان خنده‌رویی هستید و از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. دوستان نابابی دارید و بیشتر وقت خود را با این افراد سپری می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها جلوی موفقیت شما را می‌گیرد، بلکه نشست‌و‌برخاست با افراد ناباب، آبرو و احترام شما را در نزد اطرافیان از بین می‌برد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که دور دوستان ناباب را خط بکشید و با افرادی طرح دوستی بریزید که از رفاقت با آنها به خودتان افتخار کنید.   با مشکلی در منزل یا محل‌کار روبرو نمی‌شوید و همه‌چیز روبه‌راه خواهد شد. روحیه‌ای خجالتی دارید و نظرهایتان را در میان جمع مطرح نمی‌کنید، این رویکرد نبود اعتمادبه‌نفس را در شما تقویت کرده و باعث شده تا دوستان و اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌باز نکنند. در نتیجه ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و از امروز خجالت را کنار بگذارید و نظرهای خود را با صدایی بلند و رسا در میان جمع مطرح نمایید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌زندگی‌تان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

احتیاج داری که افق‌های زندگی عاطفی خود را توسعه دهی. باید با افراد جدید آشنا شد و از آنها آموخت. باید راههای تازه‌ای را کشف و تجربه کرد. هنوز فرصت‌های خوبی در اختیار داری.

یک خوش شانسی کوچک اما موثر در انتظار توست پس باید بجنبی تا از دستت نرود. یکی از افراد مسن خانواده منتظر خبری از توست.

انواع روابط با اطرافیان بر سلامتی افراد موثر است. رابطه خوب تو با دیگران احتمال افسردگی را کاهش و آسیب‌ناپذیری را افزایش می‌دهد و بالعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و تو را دچار استرس و اضطراب می‌کند که بهتر است از آنها دوری کنی.

اوضاع اقتصادی تو تقریبا روال طبیعی و عادی خود را طی می‌کند. پس جایی برای نگرانی نیست و نمی‌خواهد بیهوده خود را آزار دهی یا دچار ترس و تردید شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

برای عبور از سختی های زندگی صبور باشید. با اراده ای راسخ می توانید تمام موانع را از سر راه خود بردارید. فردی با حرف های خود شما را رنجانده است. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد مهربانی هستید، همین خصوصیت شما روی دیگران تاثیر مثبت می گذارد. در برابر کسی که دوست اش دارید خودخواه نباشید. اگر امروز در مقابل او از خودتان انعطاف پذیری نشان ندهید، میان تان شکراب خواهد شد. بنابراین حواس تان به رفتارتان بیشتر باشد. از گذشته درس بگیرید اما همه را با یک چوب نزنید. با این کار شخصی که حضورش در زندگی تان می تواند پر از زحمت و برکت باشد از خودتان دور خواهید کرد. در جمعی از ایده تان صحبت خواهید کرد و بر خلاف انتظارتان، پیشنهاد خوبی از جانب شخصی می شنوید.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد.  قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. خبری فرخنده و خوشحال‌کننده به دست‌‌تان می‌رسد. روز حساسی را در منزل یا محل‌کار تجربه خواهید کرد. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مراقب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل کسی تکان نخورد. جلوی دخالت اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ را بگیرید. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم  کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه فردا خرداد (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

حتی‌الامکان از بحث و جدل بی‌فایده با او دوری کن چون سرانجام این دوستی روشن نیست و تو با بحث و جنجال فقط عمر خود را هدر می‌دهی. بهتر است به فکر آینده‌ات باشی.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

درحال حاضر نیاز به آرامش و خلوت داری و باید سعی کنی آزردگی‌ها و ناراحتی‌های گذشته را از خودت دور کنی چون به جسم و روحت لطمه می‌زند.

مشکلاتی در وضعیت اقتصادی تو پیش می‌آید که تو را عصبی و پرخاشگر می‌کند. باید صبر و تحملت را بیشتر کنی و بکوشی تا با دوراندیشی و تدبیر، این وضعیت را برطرف سازی. این مشکل هم حل خواهد شد و تو باید از حالا به فکر برنامه‌های آینده‌ات باشی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری دروغ سیزده

اگر چه برای رسیدن به هدف تان تلاش زیادی کرده اید اما هنوز به نتیجه نرسیده اید. ناامید نشوید، با اراده محکم از جا بلند شوید و برای هدف تان بجنگید. امروز خبری می شنوید که به شما انگیزه بیشتری برای حرکت خواهد داد. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است که امروز در بروز احساسات تان تلاش بیشتری کنید. مطمئن باشید که اتفاقات بهتری برایتان خواهد افتاد. اگر نذری دارید، هر چه زودتر ادا کنید. در موقعیتی قرار می گیرید که دوست و دشمنتان را خواهید شناخت، زمان آرامش نزدیک است. مسیر کارهایتان را عوض نکنید. این روزها بهتر است کمی پس انداز کنید. در هیچ کاری زیاده روی نکنید. از تک تک روزها و لحظه هایتان استفاده کنید. مهلت تان برای انجام کاری فرا رسیده، مبادا این زمان را از دست بدهید.

روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و با عزمی راسخ زندگی را ادامه دهید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنمایی‌های خود را از این فرد دریغ نکنید.   اعضای خانواده در منزل یا همکاران در محل‌کار امروز به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های‌تان را می‌دانند. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

فال روزانه فردا تیر (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

در قلمرو عشق و روابط عاطفی، تحول مهمی اتفاق می‌افتد که برای تو تعیین کننده خواهد بود. البته هر تحول یا حادثه‌ای در قلمرو عشق و دوستی تاثیرگذار و تعیین کننده خواهد بود. نسبت به این تحول خوش‌بین باش.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

یک سهل‌انگاری کوچک مالی، تو را دچار دردسر های متعددی خواهد کرد. در این میان نمی‌توان کسی را مقصر معرفی کرد چون منشاء اصلی آن خود تو بوده‌ای. پس از آن باید برای آینده درس‌های مهمی گرفت.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

بیوگرافی شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین 3

قدر فرصت های پیش رو را بدانید و از موقعیت هایی که برایتان بوجود می آید، بیشتر استفاده کنید. سختی ها به زودی تمام می شود و شما نیز به مراد دلتان می رسید. اگر چه حل کردن یکی از مشکلاتی که در حال حاضر برایتان بوجود آمده سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. شما مدتی ست که دور خود حصار کشیده اید، از این رو از دوستان تان نیز دور مانده اید. بهتر است که در چنین روزی کمی روابط اجتماعی تان را بالا ببرید و از همجواری با دوستان تان لذت ببرید. سالهاست که با کسی دوستی بسیار نزدیکی دارید، او را در جریان مشکلات تان قرار دهید. با همکاری آشنا می شوید که از فعالیت در کنارش لذت خواهید برد. هدیه ای دریافت می کنید که باعث شادی تان می شود. از چیزی یا کسی انتظاری دارید که برآورده نمی شود. کمی صبورتر باشید. اتفاق بهتری در شرف وقوع است.

امروز علائم بهبودی بیماری مزمنی که به آن گرفتار هستید را مشاهده خواهید کرد. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند و در چند روز آینده سلامت کامل خود را بدست می‌آورید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. به درک و تفاهم بیشتری با همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌رسید و عشقی بی‌پرده و خاطره‌انگیز را تجربه می‌کنید.  تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید. روز حساسی را در پیش دارید و اگر حواس‌تان نباشد، سرتان به انجام کارهای غیرضروری بند می‌شود و از کارهای مهم عقب می‌مانید، در نتیجه امروز را بیشتر از همیشه جدی بگیرید و روز را بدون هیچ‌گونه اتلاف ‌وقتی به پایان برسانید.

 

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

امروز یک روز رویایی خواهد بود. از آن روزهایی که تو می‌توانی به آرزوهایت برسی. دستی از غیب برنامه‌ریزی کرده است تا تو در این روز موفقیت مهمی را بدست آوری.

مناسبتی پیش می‌آید که طی آن با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. ارتباط با یک فرد جدید پاگذاشتن به یک دنیای تازه و ناشناخته است.

ورزش باید مستمر و منظم باشد تا بتواند تاثیرگذار باشد. سلامتی مهمترین موضوعی است که این روزها ذهن تو را به خود مشغول می‌کند. با تغذیه سالم و ورزش باید این سلامتی را تضمین کرد.

پولی دریافت می‌کنی که باید از ولخرجی آن جدا پرهیز کرد. این پول می‌تواند سرمایه‌ای برای آینده تو باشد به شرط آنکه آینده‌نگر باشی و هدفی متعالی در ذهن داشته باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

دنیا جهانبخت دردسر جدید هوروش بند

ترسیدن از سختی ها شما را از مسیر زندگی عقب خواهد انداخت. بنابراین بهتر است که جسارت بیشتری از خود نشان دهید. اگر از تصمیم تان مطمئن هستید، تمام انرژی خود را برای رسیدن به آن به کار گیرید. امروز مسیرتان کمی تغییر می کند، با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. به شرکت در یک پروژه اقتصادی دعوت می شوید، باید هوشیار باشید و تمامی جوانب را در نظر گرفته و آنگاه تصمیم مقتضی را بگیرید. در مورد مسئله ای عاطفی کارها بر وفق مرادتان پیش می رود و نسبت به تصمیمتان احساس خوبی پیدا می کنید. از کنار یک خبر مهم ساده نگذرید و مسئله را سطحی نگاه نکنید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود.  کار دشواری را باید انجام دهید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و این کار را به بهترین شکل ممکن به پایان خواهید رساند. تعادلی میان حضور در کنار اعضای خانواده و محل کار برقرار نمایید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

 

فال روزانه فردا شهریور (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

تحولات مهمی در زندگی عاطفیت پیش می‌آید و تو مجبور می‌شوی تصمیمات تازه‌ای بگیری. برای آنکه این تصمیمات در جهت آسایش تو باشد باید دوراندیشی داشت و فرداهای دورتر را نیز در نظر گرفت.

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

موقعیت اقتصادی تو به زودی خوب خواهد شد و تو دیگر نباید نگران باشی. حالا باید مصمم‌تر از گذشته و با پشتکار بیشتر کار کنی تا به ثبات مالی برسی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز زمان مناسبی برای سخن گفتن نیست. بنابراین بهتر است که به جای بحث کردن با دیگران، سکوت کنید و تنها تماشاگر باشید. این روزها نگرانی های زیادی دارید اما یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. مسافرتی در پیش دارید که در مورد آن دودل هستید. مصلحت شما این است که به آن سفر برویدو اتفاقات خوشی انتظارتان را می کشد. در مورد نیتتان الان وقت بی گدار به آب زدن و ریسک کردن نیست. از پس کار سختی بر خواهید آمد و به خودتان می بالید. پیشنهاد یا حرفی به شما زده می شود قبل از آنکه عکس العمل نشان دهید سعی کنید به خودتان مسلط باشید و مسئله را از جنبه دیگری نگاه کنید. برای انجام یک کار خیر پیش قدم می شوید.

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. خرج غیرمنتظره‌ای روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز از در دشمنی وارد می‌شود و روحیه‌تان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از این فرد برای رفتاری که با شما داشته گله کنید.  قصد انجام معامله یا آغاز مشارکتی را دارید، اما روز خوبی را برای تجارت و گسترش کار انتخاب نکرده‌اید و بهتر است روز دیگری را برای تجارت و مشارکت انتخاب نمایید. دوستی، شما را به منزل خودش دعوت می‌کند. به رقم اینکه انتظار نداشته‌اید، در این مهمانی حسابی به شما خوش می‌‌گذرد و خاطره‌‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن‌تان باقی می‌ماند. عشق‌زندگی‌تان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

فال روزانه فردا مهر (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

این گذشته آزاردهنده را باید به دریا ریخت. به جای فکر کردن به آن باید به آینده فکر کرد.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

سهل انگاری تو در استفاده از موقعیت‌ها مساله‌ساز خواهد شد. این مساله خودبه‌خود آرزوها و برنامه‌های آینده‌ات را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید بیشتر مراقب باشی تا از این به بعد فرصتهای باقیمانده را از دست ندهی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

از شنیدن خبری در مورد مسایل مالی تان نگران شده اید اما بدانید که نعمت و برکت به زندگی شما باز می گردد. در ارتباط با دیگران سعی کنید عصبانیت خود را کنترل کنید در غیر ان صورت فرصت هایتان را از دست می دهید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در مکانی قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و ایده های خوبی به ذهن تان خواهد رسید. روزهای پر از فکر و مشغولیتی را می گذرانید، چیزی که شما را می ترساند فقط مانع پیشرفتتان می شود، نترسید یک نه بگویید تا ببینید چطور اوضاع به نفعتان تغییر می کند. در مورد مسئله عاطفی تان اگر تردید نداشته باشید اوضاع بهتر پیش می رود به زودی مژده ای دریافت می کنید و تغییراتی کوچک در زندگی تان رخ می دهد

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.  از هرگونه سرمایه‌گذاری به‌خصوص در بازار املاک و مستغلات دوری کنید. زود قضاوت نکنید و به خاطر داشته باشید که صبر امروز شما، جلوی افسوس آینده را می‌گیرد. قرار است در کنار اعضای خانواده دور هم جمع شوید و حسابی خوش بگذرانید. رازی در دل دارید و می‌خواهید این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید، اما روز خوبی را برای برملاکردن این راز انتخاب نکرده‌اید. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید.

فال روزانه فردا آبان (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

از کسانی که ظاهری زیبا و باطنی پر از کینه و مرض دارند باید دوری کرد. دمخور نبودن با این چنین افراد یک نوع رهایی و رستگاری است. پیشنهادی ارائه می‌شود که باید در مورد آن خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

به خاطر یک بحران مالی دچار تنش‌های تازه‌ای خواهی شد. فشارهای اقتصادی، بر روح و روان آدمی تاثیر منفی خواهد گذاشت. باید کنترل اعصاب خود را داشته باشی و عاقلانه تصمیم بگیری.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

ملاقات مهمی در پیش دارید که تاثیر زیادی روی زندگی تان خواهید گذاشت. نگران مشکلات سر راهتان نباشید، هر چه اطلاعات تان را بالاتر ببرید، بهتر از موانع گذر خواهید کرد. اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسورتر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است قبل از هر حرفی با دیگران مشورت کنید، اگر آنها نیز حرف های شما را تایید کردند، صادقانه آنها را با طرف مقابل تان در میان بگذارید. در مورد کمک به دوستی بهتر است همان کاری را بکنید که حال خودتان را بهتر می کند. فکری شما را به خودتان مشغول کرده، این فکر خواب و خوراک را از شما گرفته، یادتان باشد در حال حاضر کارها بر وفق مراد هیچکس پیش نمی رود با دور اندیشی و حوصله منتظر باشید دست از ولخرجی بردارید تا دچار مشکل مالی نشوید.

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و پولی به دست‌تان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. روزی عاشقانه را در پیش دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر شما را دوست دارد. فردی که خاطرش برای شما عزیز است قولی به شما داده، اما امروز مشخص می‌شود که توان وفای به عهد را ندارد و قادر به انجام این قول نیست. به این فرد سخت‌ نگیرید و بد قولی که در حق شما روا داشته را به روی ایشان نیاورید. امروز با فرد زنده‌دلی آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

فال روزانه فردا آذر (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

کمی استراحت و تفریح برایت ضروری است. با دوستانی که به تو انرژی می‌دهند بیشتر ملاقات کن و سعی کن آرامش داشته باشی.

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

با وجود تمام نگرانی هایی که دارید، امروز وقت عمل است و نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. به زودی خبری می شنوید که درهای جدیدی را به رویتان باز خواهد کرد. به جای خودخوری بهتر است ببینید از دل موقعیت بد پیش آمده چه اتفاق خوب و مثبتی برای خودتان می توانید بیرون بکشید. حرفی را چند بار به شخصی زده اید اما او گوشش بدهکار نیست، آب در هاون نکوبید رها کنید فقط خودتان را خسته و او را دور تر می کنید. در هفته ساعتی را به خودتان اختصاص دهید.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. انسان حسودی هستید اما فراموش نکنید که با حسادت جایی در دل اطرافیان نخواهید داشت. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج‌های زیادی روی دست‌تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. اختلاف‌نظر جزئی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف‌نظر ختم به خیر می‌شود.

فال روزانه فردا دی (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

احتیاج به گرفتن تصمیم‌های تعیین کننده و سرنوشت ساز نیست. نمی‌خواهد خودت را به دردسر بیاندازی. تا همین حد کفایت می‌کند چون موضوع چندان جدی نیست.

شخصیت تو دیگران را مجذوب می‌کند. از این توان و استعداد خدادادی‌ات استفاده کن و دوستان را دور هم جمع کن و از این فضای صمیمی لذت ببر.

سعی کن از حساسیت و زودرنجی‌ات کم کنی چون لطمات جسمی و روحی زیادی به تو خواهد زد و در نهایت این تو هستی که ضرر می‌کنی.

باید تلاش بیشتری کرد تا موفق شد. هر کس زحمت بیشتری می‌کشد، سود بیشتری خواهد برد. نباید فکر کنی کارها خود به خود روبراه می‌شود و تو به مقصد می‌رسی!

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

اگر بخواهید منتظر باشید تا شرایط همه جوره بر وفق مرادتان باشد، باید بدانید که این شرایط هیچ گاه فراهم نخواهد شد. پس بهتر است که از همین حالا آنچه در سرتان است را عملی کنید زیرا فرصت جبران نخواهید داشت. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. زمان خوبی ست تا با فردی که دوستش دارید گفتگویی داشته باشید. با اعجاز کلام شما در چنین روزی، او نیز با شما همراه خواهد شد. این روزها به لحاظ روحی بسیار خسته اید و این برایتان خوب نیست. روزهایتان پر از اضطراب است، خودتان به مشکلاتتان اضافه نکنید و سری را که درد نمی کند دستمال نبندید. تولد نوزادی در خانواده حالتان را بهتر می کند و با خودش نور به زندگی تان می آورد. خبری را می شنوید که باورش برایتان سخت است.

 رفتاری مودبانه و همراه با احترام را با اعضای خانواده درپیش بگیرید. امروز بیشتر از همیشه دل‌تان هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد.  یکی از اطرافیان به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی دلتنگ شما است. در اولین فرصت وقتی را برای بودن با ایشان کنار بگذارید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.

فال روزانه فردا بهمن (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

نگران سردی این رابطه نباش. به مرور زمان و با شناخت بیشتر همه چیز تغییر خواهد کرد و این رابطه محکم خواهد شد.

فرصتهای تازه و شانس دور و برت پرسه می‌زند. قدر بعضی فرصتها را باید دانست و آنها را آسان از دست نداد.

مواد مغذی که از خوردن غذاهای سالم و متعادل و خوراکیهای سبک به دست می‌آوری، برای ایجاد سلامتی جسمی تو بسیار مهم و حیاتی است.

در آینده‌ای نزدیک به پولی یا موقعیتی پول‌ساز خواهی رسید که برایت خیلی غیرمنتظره است. از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کن چون دیگر به این زودی‌ها پیش نمی‌آید.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز انرژی زیادی برای شما در فضا پراکنده است، به بیرون از خانه بروید و ان را دریافت کنید.فرصت خوبی ست تا کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید زیرا در روزهای آتی زمانی برای آنها نخواهید داشت. اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید، بهتر است که آن را صرف خرید چیزی که بدان نیاز دارید کنید. مشکلی که به وجود آمده و دیگران را هم به خودش مشغول کرده زیاد حاد نیست شما توانایی گذر از این طوفان را دارید. دنیا را بیش از این سخت نگیرید. اولین کسی که ضررش را می بیند، خودتان هستید. باید در زندگی روزمره تان تغییر رویه ای بدهید. شما خودتان قادرید هر کاری را به پایان رسانید. از دیگران کمک نگیرید.

انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست‌کم می‌گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی‌هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. می‌خواهید زمانی از روز را در کنار دوستان قدیمی‌تان بگذرانید، اما ممکن است ولخرجی کنید و این دورهمی خرج زیادی روی‌دست‌تان بگذارد. روحیه‌ای احساساتی دارید و انسان خوش‌قلبی هستید، اجازه ندهید این روحیه جلوی پیشرفت شما را بگیرد و به دردسر بیافتید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید.  با مشکلی در محل‌کار یا منزل مواجه می‌شوید و این مشکل حواس‌تان را حسابی پرت می‌کند.

 

فال روزانه فردا اسفند (سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱)

 

دوباره شانس در خانه تو را می‌زند. کافی است این در را باز کرده و با رویی خوش به استقبال آینده بروی. فرصت‌های خوبی در اختیار داری فقط باید وقت شناس باشی و از آنها استفاده کنی.

منتظر یک اتفاق پرخیر و برکت باش. اگر با نگاهی مثبت و خیرخواهانه به سراغ هر کاری بروی مطمئنا نتیجه‌ای که می‌خواهی می‌گیری.

مراقب سلامتی‌ات باش. به جای گرفتن رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا، برنامه غذایی‌ات را تنظیم کن تا روح و جسم سالمی داشته باشی.

یکی از کسانی که از شما طلبی و یا خواسته ای دارد، با پیشنهادی تازه نزد شما خواهد آمد. سعی کنید ابتدا حرف های او را به دقت بشنوید و بعد تصمیم بگیرید. به مناسبتی مقداری پول بابت خرید یک چیز با ارزش از دستتان خارج میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

کلید موفقیت شما در چنین روزی همکاری با دیگران است. سعی کنید که در جمع های مختلف حاضر شوید و برای انجام کارهایتان از دیگران کمک بگیرید. امروز تنها بودن می تواند به ضرر شما تمام شود.. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید و از بیهوده پرسه زدن بپرهیزید. اگر چه شما فرد دلسوز و مهربانی هستید اما بهتر است که در کار دیگران دخالت نکنید. هر کسی مسئول مشکلات خود است و شما با دخالت تنها سوتفاهم ها را بیشتر می کنید. خبر خوبی از راه دور می شنوید که روزتان را به بهترین شکل می سازد. از شخصی که در حقتان محبتی کرده، شایسته قدردانی کنید. گذشتن از چیزی برایتان سخت است، اما نگران نباشید، قبل از آنکه بفهمید، چیز بهتری جایگزینش خواهد شد. در مقابل رفتار کودکانه شخصی، بهتر است صبور باشید، او هم کلافه است و نمی داند چه بکند. خرید های کوچکی انجام خواهید داد که خوشحالتان می کند.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید.  به خاطر داشته باشید که راه موفقیت و پیشرفت از میان صبر و بردباری می‌گذرد. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. روز خوبی را برای اجرای کارهای جدید و معامله‌های پرسود در پیش دارید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار خاصی می‌کند تا زمینه خوشنودی شما را فراهم نماید. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به ایشان ثابت نمایید که شما هم از هر کاری برای خوشنودی ایشان دریغ ندارید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار