فال روزانه سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و سه فروردین و فال روزانه فردا بیست و سوم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و سه فروردین و فال روزانه فردا بیست و سوم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

واکنش تند مخاطبین به پست اینستاگرامی جدید ابی (ابراهیم حامدی) درباره کلیپ تهران من

تماشاچی خواننده عصر جدید که به فینال رفت

جنجال آفرینی ابوالفضل پورعرب در برنامه چهل تیکه

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ )

 

اجازه نباید داد که دیگران در امور خصوصی تو دخالت کنند. روابط خود را با دیگران طوری تنظیم کن که به استقلال تو یا دیگری آسیب نرسد. مشکلاتی را که داشتی رفته رفته از بین خواهد رفت.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

اندکی از فشارهای مادی کم کن. یک استراحت یا مرخصی کوتاه مفید خواهد بود. پیشنهاد تجاری به تو می‌شود که باید خوب آن را سبک و سنگین کنی و بسنجی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما امروز به دنبال این هستید که حرف خود را به کرسی بنشانید به خاطر اینکه ممکن است در آغاز به طور جدی به مطلب خود کاملا مسلط باشید ولی قبل از اینکه شروع بکار کنید دیگران را فراری می دهید. سپس ، همچنانکه سخت کار می کنید تا شکست خود را جبران کنید ، بسیار آسان گیر و بی قید جلوه می کنید که انگار برای نخستین بار موضوع را مطرح می کنید. حتی اگر احساس می کنید تحت فشار هستید و بوسیله عطارد حقه باز به جلو رانده می شوید ، می توانید موثر باشید؛ پس باید از وقت خود خوب استفاده کرده و قبل از اینکه شروع به صحبت کنید درباره آنچه می خواهید بگویید خوب بیندیشید.فال روزانه سه شنبه 23 فروردین 1401

فال روزانه سه شنبه 23 فروردین 1401
روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما در میان می‌گذارد و به نفعتان است که این پیشنهاد را هرچه‌ سریع‌تر اجرا کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و خودتان را غرق در ناراحتی نکنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. در یک مسئله مالی گره مشکلتان به این سادگی باز نمی شود. اختلاف و دلخوری ای بین شما و یک آشنا پیش آمده است. با مردم داری از این ناراحتی با کمترین آسیب عبور کنید. یادتان باشد، گذشت و بخشش شخصیت شما را بزرگتر می کند، به تلافی هرگز فکر نکنید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

به محض دیدن یک رویکرد عاطفی یا یک برخورد از طرف دوستت که مخالف با تصورات تو باشد، مثل برق از جا می‌پری و عکس‌العمل‌های نامناسب نشان می‌دهی. باید در برابر حوادث انعطاف داشت و خود را با زمانه هماهنگ کرد.

پیشنهاد یک سفر بسیار عالی به تو می‌شود پس موقعیت را از دست نده و با این سفر روحیه‌ات را تقویت کن.

احساس خستگی و افسردگی می‌کنی. باید یک مرخصی کوتاه گرفت و در کنار خانواده بود.

این روزها آنچنان اوضاع مالی‌ات روبراه است که آرزو می‌کنی هیچ تغییری به وجود نیاید. اما تغییرات لازمه زندگی و پیشرفت است و خود را باید برای آن آماده کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات ، شرایط آنقدر تغییر می کنند که شما احساس ناامنی می کنید ، و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید ، بسرعت مجبور می شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید ، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. امروز فکری برای افزایش درآمد خود بکنید. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. ناتوانی در تصمیم گیریم موجب بروز مشکلاتی شده که حالا با آنها روبرو شده اید. با کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص مشکل روحی تان را حل کنید. شما فرد با احساس و عاطفی ای هستید. شخصی که این روزها برایتان بسیار مهم شده، قدر این محبت را نمی داند و آن را به حساب ضعف شما می گذارد.

فال روزانه فردا خرداد (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

حوادثی در روابط تو با یک دوست پیش می‌آید که اثر منفی بر تو خواهد گذاشت. باید دوباره روحیه و افکار خود را بازسازی کنی و خودت را با موقعیت بوجود آمده تطبیق دهی. نگران حرف‌های اطرافیان و دوستانت نباش.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

راه‌های زیادی برای رسیدن به پول پیش روی توست. باید سعی کنی بهترین راه‌حل را انتخاب و به آن عمل کنی. نباید بگذاری یاس و ناامیدی در تو اثر کند و فرصت‌های طلایی را از دست تو بگیرد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

شاید امروز به دنبال این باشید که با یکی از بهترین دوستان تان برنامه ای برای تفریح و خوش گذرانی بریزید. شما آماده داشتن اوقات خوش هستید و آنقدر عاقلید که برای دست زدن به یک ماجراجویی کوچک و لذت بخش آنقدر از راه تان منحرف شوید که به کارتان لطمه ای وارد نکند. البته که باید خودتان در این زمینه کار صورت دهید ، اما بخشی از خوشی و شادی از بودن با دیگران امکان پذیر می شود ، پس ارتباطات خود را گسترش دهید و مهمانی را آغاز کنید!

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ ناسالم و پرخطر را کنار بگذارید. وعده‌ و‌ وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید که اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید. فردی امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. توانایی های بالقوه خود را دست کم نگیرید و از آنها به جا استفاده کنید. کاری را که گذاشته اید لحظه آخر انجام دهید برایتان دردسر ساز می شود. ایده ای دارید که فکر می کنید خوب نیست و برای عملی کردن آن دو دل هستید با شخصی مشورت کنید تا نظرتان کاملا عوض شود. موفقیت با شماست.

فال روزانه فردا تیر (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

روابط عاطفی تو دچار وسوسه و تردیدهایی شده است که باید آنها را برطرف کرد. برای کسب اطمینان از طرف مقابل، راه‌حل‌های ساده‌ای وجود دارد که باید آنها را آزمود و به نتیجه رسید.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

یک صبح با تنبلی برای تان ایده آل به نظر می رسد و ممکن است حتی بدنبال استراحت در تمام روز باشید. اما شرایط به شما اجازه نمی دهند تا ان اوقاتی را که آرزویش را دارید داشته باشید. آنقدر کاردر لیست روزانه تان وجود دارد که باعث می شود شما از فکر در خانه ماندن و استراحت منصرف شوید. خوشبختانه ، زمانیکه از مفید و موثر بودن دست بکشید ، قادر خواهید بود که حتی زمانیکه کارتان را انجام می دهید تفریح کنید.

شما امروز انگیزه و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و سطح تمرکزتان نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با افزایش میزان خودکفایی شما توانایی تان برای غلبه به شرایط موجود و دنیای اطرافتان نیز افزایش پیدا کرده است. اهدافتان در حال حاضر به نظر قابل دست یابی هستند و همین نزدیکی به خواسته هایتان شما را به تلاش بیشتر برای رسیدن به آنها تشویق می کند. خستگی های مدام کلافه تان کرده، باید هر چه زودتر راه چاره ای پیدا کنید. برای انجام کاری در لحظه آخر از شما دعوت می شود. بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید. برای وسواس فکری تان با یک مشاور صحبت کنید. با خودتان مهربان تر باشید.

 

فال روزانه فردا مرداد (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

شما می توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید ، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

تغییرات مثبتی که در موقعیت و روابط خانوادگی شما به وجود آمده اند زمینه ی ایجاد تغییراتی بزرگ در زندگی و آینده ی شما را فراهم کرده اند، اما این که از این موقعیت ها به چه شکلی استفاده کنید تنها به خودتان بستگی دارد. امروز شاید به طور اتفاقی در بهترین زمان ممکن در درست ترین جایی که امکان دارد قرار بگیرید و فرصتی فوق العاده برایتان به وجود بیاید. این موقعیت هر چه که باشد باید سعی کنید از آن به بهترین و سریع ترین شکل ممکن استفاده کنید زیرا این شرایط کاملا موقتی است و خیلی زود از بین خواهد رفت. فریب ظاهر یک دعوت را نخورید این دعوت برای شما خیری ندارد. شما این روزها برنامه های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه و چطور آغاز کنید، بهتر است به ترتیب اولویت ان ها را فهرست بندی کنید تا هرکدام را در زمان خود به بهترین نحو انجام دهید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوز دارید.

 

فال روزانه فردا شهریور (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

داشتن یک ارتباط خوب، یک سرمایه ارزنده و به نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابطی صحیح و موفق داشته باشد، در برنامه‌های خود موفق‌تر خواهد بود.

اگر مشکلات مالی وجود دارد مطمئن باش قدرت برخورد با آنها نیز به تو داده شده است. پس باید از این توانمندی استفاده کرد و به جنگ موانع رفت تا هر روز قوی‌تر از گذشته شد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

با وجود اینکه ممکن است بخواهید که روی وظایف خاصی که لازم است آنها را همین امروز به پایان برسانید متمرکز بمانید ، اما از اقبال بد شما همچنانکه از روز می گذرد شما گیج و پریشان می شوید. ممکن است دیگران حتی به شما توجه هم نکنند که از راه خود منحرف شده اید به خاطر اینکه شما به روشنی علاقه تان را به سیر و سفر در غباری از بهره وری و کارایی پنهان کرده اید. با این حال ، شما می دانید که قابلیت انجام دادن کارها و از بین بردن یاس و ناامیدی را دارید!

برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. اجازه ندهید اطرافیان شما را به‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند و مسئولیت اشتباه‌های خود را قبول کنید. فردی را اذیت کرده‌اید و امروز زمان مناسبی است تا از ایشان دلجویی نمایید. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند را خط بکشید. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. تا جایی ناز کنید که خریدار دارد. خبری به گوشتان رسیده و از شما خواسته شده تا رازدار باشید. برای انجام کاری به جایی خواهید رفت که برایتان تازگی دارد. ملاقات با شخصی راه تازه ای به رویتان باز می کند. در گذشته اشتباهی کرده اید که این روزها دوباره فکرتان را مشغول کرده، این اشتباه را تکرار نکنید.

فال روزانه فردا مهر (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

قلب خود را باید به روی دوست گشود و او را به خانه دل دعوت کرد. اگر جز این محبت از تو چیز دیگری می‌خواهد حتما اشتباه آمده و راه را گم کرده است. این مساله را باید به او تفهیم کرد.

نباید تسلیم تنبلی و سستی شوی. حیف است که اراده‌ات با ویروسهای تنبلی مسموم شده و از بین برود. باید برای رسیدن به آرزوهایت تلاش کنی و از آینده نترسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اکنون زمان آن است که گام های خود را در زندگی آهسته کنید. به جای نگران بودن درباره اینکه چگونه به چیزهایی که نیاز دارید برسید ، مطمئن شوید که کاری که امروز انجام داده اید آن طور که به نظر می رسد مهم و حیاتی بوده است. شکی نیست که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید ، اما برنامه ریزی کردن برای آینده و استراحت ممکن است اکنون مهمتر از این است که خودتان را خسته کنید. انرژی خود را برای زمانی ذخیره کنید که واقعا به آن نیاز پیدا می کنید.

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چشم از شما برنمی‌دارد و مانند پروانه دورتان می‌چرخد، به فکر جبران این رفتار باشید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان معطوف کنید. یک جابجایی نظم زندگی تان را برهم می زند و به کارهایتان اضافه می کند. رازی با شما در میان گذاشته شده که حفظ آن بر شانه هایتان سنگینی می کند. در محیط کاری از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرید، به پیشرفتتان کمک می کند. چیزی را به دست کسی خواهید رساند که بسیار خوشحالش می کند.

فال روزانه فردا آبان (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند.  احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

بازگشت ماه به نشان شما امروز می تواند امروز شما را پریشان کند همچنانکه شما را با پیغام های عاطفی مختلفی در برمی گیرد که می تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید ، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

امروز تعداد کارهای شخصی که باید انجام دهید خیلی بیشتر از روزهای دیگر هفته شده است و شاید بخواهید محل کارتان را کمی زودتر از معمول ترک کنید تا بتوانید با خیال راحت به این کارهایتان برسید. امروز از صبح زود سعی کنید کارهایتان را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید زیرا احتمال اینکه امروز غروب مهمان هایی ناخوانده به خانه تان بیایند و یا به یک مهمانی دعوت شوید بسیار زیاد خواهد بود. برای انجام یک معامله بهتر است عجله نکنید. برای رسیدن به نیتتان باید صبر پیشه کنید و استانه تحمل خود را بالا ببرید. از حرف راست و نظرات درستی که درباره شما بیان می شود نرنجید بلکه از آن ها چراغی برای راه آینده بسازید. به مشورت اعتقادی ندارید و این روزها فقط حرف حرف خودتان است.

فال روزانه فردا آذر (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

به کسی دلبسته‌ای که سطحی ناپخته و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و دلربایی خاصی دارد اما پایدار و ارزشمند نیست. باید زمان بیشتری به خودت بدهی تا با بررسی عمیق‌تر به دنبال خواسته کاملتر بگردی. احساس تو ارزشمند است فقط تصمیم عجولانه نگیر.

اتفاق مبارک و شادی‌آفرینی رخ می‌دهد که تو را هم خوشحال می‌کند. باید برای دوستی‌ها ارزش قائل شد و برای تداوم آنها تلاش کرد. یک هدیه کوچک دارای یک پیام مهم است.

تو به یک برنامه درست غذایی نیاز داری. باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشی. همه چیز کار و پول نیست. با یک برنامه‌ریزی درست، شادابی و سلامتی‌ات را دوباره بدست می‌آوری.

به موفقیت چشمگیری دست می‌یابی و به دنبالش پاداشی به تو تعلق می‌گیرد. زحمات تو بی‌نتیجه نمانده به تو به هدفت رسیدی اما باید مراقب خرج و دخل خود باشی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده مجبور شوید برنامه ریزی تان را تغییر دهید. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می افتد؛ شما خواستار این هستید که مسیر خود را که تغییر یافته بدرستی درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می آیند را تجربه کنید.

خودتان را بیش‌از‌حد وقف اطرافیان نکنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده در میان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد. فاصله تان را با شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده حفظ کنید، اگر همینطور پیش بروید سرتان به سنگ می خورد. در محیط کاری خبری به شما گفته می شود، در مقابل شنیدن این خبر خونسردی تان را حفظ کنید و احساساتتان را بروز ندهید. شرایطتان را برای دوست یا شخصی که برایتان مهم است توضیح دهید.

فال روزانه فردا دی (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

موانعی به چشم می‌خورد که نمی‌توان راه‌حل سریع و ساده‌ای برای آنها پیدا کرد. باید بسیار حوصله داشت و بسیار صبور بود تا بتوان به تدریج این موانع را برطرف کرد.

باید شرایط تازه‌ای فراهم کنی تا بتوانی روحیه‌ای شاداب داشته باشی. یک تفریح یا سفر مناسب خواهد بود.

حالت ثابت و یکنواخت فعلی تو را دل‌زده کرده. روح انسان به تنوع و تغییر نیاز دارد.

باید کاری کنی که مورد توجه مقامات قرار گیرد تا بتوانند بر روی تو حساب باز کنند و اوضاع اقتصادیت بهبود یابد. گاهی وقت‌ها باید کاری را تبلیغ کرد و دیگران را متوجه آن ساخت تا ارزش آن را دریابند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما امروز آنقدر بر خود مسلط هستید که فکری را که در رابطه با عزیزی دارید قبول کرده و به خود بقبولانید که این مرحله در حال پایان است. اکنون زمان خوبی برای پیشرفت نیست ، اما آنقدر زود هم نیست که پیش خود تصور کنید آنچه که از یک باور یا عادت قدیمی ایجاد شده است قابل تغییر نیست. قدرت تصور شما آنقدر قوی است که شما را قادر می سازد تا یک رویا و خیال را به واقعیت تبدیل کنید ، حتی اگر چند روزی طول بکشد.

اهمیت بیشتری به سلامت و تندرستی خود بدهید.  برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است. به محیط اطرافتان توجه کنید. تمام دنیا همین یک مسئله که مغزتان را مشغول کرده نیست. در زندگی روزمره تان تغییر ایجاد کنید ولو کوچک. این روزها بهتر است با دوستانتان کمتر درد دل کنید. اگر همین طور ادامه بدهید، کم کم از دور و برتان پراکنده خواهند شد. سرتان را به کاری گرم کنید که دوست دارید.

فال روزانه فردا بهمن (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

فقط یک دوست یا یک شریک برای تو کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مسائل حل خواهد شد. به آینده باید امیدوار بود.

حوادث و اتفاقات مهم و تعیین کننده‌ای در راه است. به زودی خبری به تو می‌رسد که برایت اهمیت خاصی دارد. در منزل یکی از دوستان یا اقوام نزدیک خبرهای خوشی در جریان است که همین روزها مطلع می‌شوی.

برای حفظ سلامتی‌ات توصیه می‌کنم هر روز دست کم ۵ تا ۹ وعده از سبزیجات، انواع سالاد و میوه‌جات مصرف کنی. با انجام این کار مواد مغذی و ویتامین‌دار را به بدنت می‌رسانی.

قول و قرار کاری مهمی به دلایلی بهم می‌خورد و تو از این بابت حسابی دلخور می‌شوی. بدقولی و یا سهل‌انگاری یکی از نزدیکان ضررهایی را متوجه تو خواهد کرد.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید ، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بکنید.  دستی برای گرفتن کمک به سمت تان دراز شده، تا جایی که می توانید کمک کنید. در مورد مسئله ای نظر شما تعیین کننده است، حواستان باشد ناخواسته حقی را ناحق نکنید. رسیدن یک تازه وارد، بحث هایی را در محیط کار یا زندگی تان ایجاد خواهد کرد. بهتر است شما شنونده باشید و دخالت نکنید.

 

فال روزانه فردا اسفند (سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱)

 

با فردی برخورد می‌کنی که می‌تواند مسیر زندگیت را تغییر دهد. این به تو و انتخابت وابسته است که این تغییر زندگیت مثبت است یا منفی.

به زودی در یک آزمون و یا رقابت شرکت می‌کنی که در آن موفق می‌شوی. همین روزها باید از یک و یا چند میهمان پذیرایی کنی.

انواع روابط بر سلامتی افراد تاثیر می‌گذارد. روابط خوب تو را خوشحال می‌کند و احتمال افسردگی را کاهش می‌دهد و برعکس روابط نامطلوب تنش‌زا بوده و می‌تواند به اختلالات ناشی از استرس منتهی شود. به ایجاد رابطه سالم با اطرافیت فکر کن.

از وارد شدن به محدوده‌هایی که در آن تجربه نداری، خودداری کن. یک معامله به نفع تو تمام خواهد شد. به زودی نتیجه برنامه یا کاری که برایش زحمت کشیده بودی را می‌بینی. باید نگرانیهارا از خود دور کنی، آن وقت چهره آینده را صاف و روشن می‌بینی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

اسفند : شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می برید ، اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا ، یا خانواده ، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی ها جمع کنید ، و به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد ، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می دهید.

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد. اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. مشکلی که با آن روبرو شوده‌اید را با مهارت و ذکاوت پشت‌سر بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. روابط شما با دیگران این روزها خیلی خوب پیش می روند و اگر قصد شروع کاری با همکاری یک یا چند نفر دیگر را داشته اید بهتر است این فرصت را از دست ندهید و تا روابط بین شما گرم و صمیمانه و درکتان از یکدیگر بالاست، دست به کار شوید. حالا زمان مناسب برای عملی کردن کاری است که مدتهاست فکرتان را مشغول کرده، بیش از این دست دست نکنید. در رابطه عاطفی تان حرفی را که می خواهید بزنید، بهتر است اول مزه مزه کنید. مبادا با گفتن این حرف طرف مقابلتان را دچار شک و شبهه کنید. برای دعوت از یک دوست عجله نکنید.

مطالب مرتبط