جنجال آفرینی ابوالفضل پورعرب در برنامه چهل تیکه/ من مرد این بازی نیستم

به گزارش رصد روز ، جنجال آفرینی ابوالفضل پورعرب در برنامه چهل تیکه با بازتاب وسیعی در سطح هنرمندان و رسانه های داخلی همراه بود. هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون با اعترافات تلخی که در این برنامه کرد موجب تحیر همگان شد. بیشتر بخوانید؛ ترانه...

به گزارش رصد روز ، جنجال آفرینی ابوالفضل پورعرب در برنامه چهل تیکه با بازتاب وسیعی در سطح هنرمندان و رسانه های داخلی همراه بود. هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون با اعترافات تلخی که در این برنامه کرد موجب تحیر همگان شد.

ترانه علیدوستی حمید علیدوستی سمفونی حمید

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب 

 

ابوالفضل پورعرب متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۴۰ در تهران و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر میباشد. او تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است.

رازهای زندگی معین زندی (معین زد) اولین مصاحبه معین زندی پس از 8 سال

هر چند نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم زخمه ظاهر شد اما ورود او به سینما را باید از ۱۳۶۹ و بازی در فیلم عروس برشمرد وی به عنوان جوان اول فیلم های دهه ۷۰ نقش های زیادی را بازی کرد.فعالیت در تآتر را از سال ۱۳۵۹ آغاز کرد.وی بدلیل سرطان ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت.

جنیفر لوپز ازدواج کرد

او بدلیل سرطان ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدت ها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه ها قرار گرفت.

جنجال آفرینی ابوالفضل پورعرب در برنامه چهل تیکه

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار