فال روزانه سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه فال روزانه سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱  و فال روز تولد هشتم شهریور و فال روزانه فردا هشتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه فال روزانه سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱  و فال روز تولد هشتم شهریور و فال روزانه فردا هشتم شهریورماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال ۸ شهریور ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

تو طبعی آتشین داری و زود تحت تاثیر قرار می‌گیری. باید احساسات خود را کنترل کنی و به دور از هر گونه تنش و اضطراب تصمیم بگیری تا موفق شوی

به زودی گره‌ای از کارهای تو باز می‌شود و موقعیت مالی خوبی پیدا خواهی کرد. اگر در کنار کار و تلاش، دعا و نیایش با قلبی پاک صورت گیرد، حتما به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز از خواب که بلند شده‌اید، احساس می‌کنید کودک درونتان زنده شده و حس و حال بسیار خوب و با نشاطی دارید. این روحیه را به فال نیک بگیرید و روز را با شادی و نشاط مضاعفی به پایان برسانید. مدت‌ها پیش اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ داده است. به رغم اینکه زمان زیادی از این اتفاق می‌گذرد، هنوز هم ناراحت و دلخور هستید. اجازه ندهید این ناراحتی ادامه پیدا کند و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته‌ است.    روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. فردی که بدخواه شما است از هر فرصتی برای فاصله انداختن میان شما و یکی از عزیزانتان بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این فرد به نقشه‌های شوم‌ خود برسد. امروز دست ایشان را رو کنید و وی را به سزای عملش برسانید. امروز بیشتر از همیشه کار کنید و مطمئن باشید که مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  امروز حوصله کسی را ندارید و ترجیح می‌دهید تنها باشید. از این تنهایی حسابی بهره بگیرید و حسابی با خودتان خلوت کنید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد.

چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید امروز شما در موضع برتر قرار خواهید داشت، پس تا می توانید از این فرصت بهره ببرید. کارها آنقدر دارند خوب پیش می روند که حتی خودتان هم متوجه اینکه چه روز خوبی را دارید می گذرانید نیستید. چند دقیقه ای سر جایتان لم دهید و به اینکه امروز چقدر خوش شانس هستید فکر کنید. امروز شما دلتان می خواهد به دیگران کمک کنید و همین مسئله باعث می شود برای انجام کارهای خیر داوطلب باشید. شاید حتی رهبری گروهی از افراد خیر را به عهده گرفته و یک برنامه خیلی مفید برای این کار بچینید که می تواند شامل کارهایی باشد که به موسسات خیریه وابسته هستند و یا کمک به یکی از اعضای خانواده تان که به دردسر افتاده است باشد. خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر حقیقت چشم تان را باز کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی پیش می‌آید که تو را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای غلط و اشتباه بزنی. کاملا باید مراقب باشی و در همه حال دوراندیشی خود را حفظ کنی. باید مراقب باشی، بازیچه این و آن نشوی.

نوسانات مالی تو را عصبی و ناراحت خواهد کرد. باید برخود مسلط باشی و به دنبال راهی بگردی. البته این نوسانات ناپایدارند و به زودی حل خواهند شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

به اطرافیان قول‌هایی ندهید که بعدا از انجام این قول‌ها ناتوان باشید. قبل از انجام هر نقشه‌ای، جوانب کار را بسنجید و هیچ‌ کاری را بدون فکر و مشورت با افراد باتجربه انجام ندهید. درغیراین‌صورت نقشه‌های شما نقش بر آب می‌شود. خبری از اعضای خانواده نمی‌گیرید و کاری به مشکلات آنها ندارید، ادامه این وضعیت زمینه دلخوری و بی‌توجهی اعضای خانواده نسبت به شما را فراهم خواهد کرد. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیشتری به مشکلات اهل منزل بدهید و از هر فرصتی برای حل مشکلات آنها بهره بگیرید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید.

عادت‌های ناپسندی دارید. اگر این عادت‌ها را کنار نگذارید دیر یا زود گریبان شما را می‌گیرد و در کنار اینکه سلامت وجود نازنین‌تان به خطر می‌افتد، به لحاظ مالی نیز با مشکل روبه‌رو خواهید شد. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید. خبری خوش از یکی از رفقای قدیمی به دست شما می‌رسد. یکی از دوستان که مدتی است خبری از ایشان ندارید امروز با شما تماس می‌گیرد، پاسخگوی این دوست باشید و با هم‌صحبتی با وی، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.  بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید، در غیر این‌ صورت حرف یا رفتار ناپسندی انجام می‌دهید که این رفتار زمینه شرمساری شما را در نزد دوستان و آشنایان فراهم خواهد کرد. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند.



فال روزانه فردا خرداد ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک می‌کند و تو را شاد و خرم می‌کند.

همیشه به دنبال چیزهای غیرممکن هستی و همین تو را خسته می‌کند. نمی‌دانی که حتی یک موفقیت کوچک به تو انرژی خاصی می‌دهد که برای هفته‌ها و ماهها شارژ خواهی بود. پس به دنبال آن موفقیت کوچک باش.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

راست گفته‌اند که دنیا دو روز است. یک روز به نفع تو و یک روز به ضرر تو! پس باید در روزهایی که کارها به نفع تو جریان دارد آنقدر تلاش کنی و موفق شوی تا در روزهای دیگر دچار ضرر و رکود نشوی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

برای رسیدن به موفقیت باید زندگی را جدی بگیرید و با اراده محکم مشکلات را پشت‌سر بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید.  فکرهای نگران ‌کننده‌ای امروز به ذهنتان خطور می‌کند، اما اجازه ندهید این افکار روزتان را خراب کند.

امروز شریک زندگیتان احساس افسردگی می کند و ناراحت است. امروز از آن روزهایی است که مهم نیست چند بار به عشقتان امید بدهید، او باز هم افسرده و نا امید از زندگی خواهد بود و دائم نیمه خالی لیوان را می بیند. ممکن است او تمام روز را به همین حال سر کند و دائم آه و ناله کند. اجازه ندهید این عقاید او شما را تحت تاثیر قرار دهد و عصبانی نشوید. سعی کنید جنبه طنز دار موضوع را ببینید و به شریک زندگیتان کمک کنید از این شرایط خارج شود. به او اعتماد به نفس بدهید و به او ثابت کنید همیشه کنار او خواهید بود. این کارها به بهتر کردن حال او کمک زیادی خواهد کرد. به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید.




فال روزانه فردا تیر ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

گیرم که شانس در خانه تو را بزند و بپرسد که چه می‌خواهی؟ وقتی تو خود هنوز به این نرسیده‌ای که هدف تو در زندگی چیست، دیگران چه کمکی می‌توانند به تو بکنند!

از چیزهایی که تو را آشفته می‌کند فاصله بگیر. باید آرامش و اطمینان لازم را داشته باشی. ارداه قوی‌تر از هر مانعی برتر و نیرومندتر است. خود را برای روزهای بهتری‌ آماده کن.

قدر این سلامتی و تندرستی را باید دانست و شکرگزار آن بود. آرامش و آسدگی تو بخاطر شرایطی است که از آن برخوردار گشته‌ای. این شرایط را باید حفظ کرد و توسعه داد

 راه‌های زیادی برای بهبود وضعیت اقتصادی پیش پای تو گذاشته شده. باید از بین همه این راه‌ها. بهترین آن را انتخاب کرد. همیشه در ابتدای کار، آخر آن را در نظر داشته باش.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز بخت با شما یار است و گشایشی در کارها ایجاد می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و گره‌ از مشکلات باز کنید. علاقه‌ای بی‌پایان به کسب علم و دانش و مهارت‌های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می‌آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. اهل شوخی و خنده هستید و با این رفتار زمینه نشاط و سرگرمی همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کنید. امروز عشق‌ زندگیتان دلتنگ شوخی‌های شما است و دلش هوای شما را کرده، در نتیجه فرصتی از روز را به بودن در کنار عشق ‌زندگیتان اختصاص دهید و با شوخی و خنده، شادابی و نشاط را به وی هدیه دهید.  با فرد مهمی قرار ملاقات دارید و باید حتما به دیدار این فرد بروید، اما مشکلی برایتان پیش می‌آید و نقشه‌هایتان نقش بر آب خواهد شد. در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و این قرار مهم را به آینده موکول نمایید.

رفتار عجیب و غریب شخصی که دوست دارید امروز باعث سردرگمی شما شده است. آیا او از شما فاصله می گیرد؟ آیا تماس هایتان را بی پاسخ گذاشته است؟ اصلا به این چیزها فکر نکنید و نگران نباشید. گاهی بعضی ها نزدیکی و صمیمیت بیش از اندازه را تهدیدی برای حریم شخصی خود پنداشته و دچار ترس و نگرانی می شوند. در چنین حالتی هر چقدر بیشتر سعی کنید خودتان را به او نزدیک کنید بیشتر می ترسد و در لاک دفاعی خود فرو می رود. بهتر است فعلا او را به حال خودش رها کنید و مطمئن باشید که به زودی خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز سرتان را با کارهای دیگر گرم نگه دارید و اگر می توانید با دوستانتان گردش و تفریح کنید. اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.




فال روزانه فردا مرداد ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل انگاری کرد. باید با عقل و منطق و بدور از احساسات با این مشکل برخورد کنی تا به سرعت مشکل حل شود.

 یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

شهرت و ثروت خوب است به شرطی که تو را بنده خود نکند. در غیر این صورت بلایی خانمان سوز خواهد بود که تو را به سرزمین ناشناخته پرتاب می‌کند. در همه حال فروتنی را تجربه کن.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

قبل از اینکه دیر شود، فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید.   علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

یکی از نزدیکان شما امروز به صورت بی سابقهای سکوت اختیار کرده است. به نظر می رسد که مشکل خیلی بزرگی دارد او را آزار می دهد، اما به ظاهر دلش نمی خواهد در مورد آن صخبت کند. هرچند که شما برای گوش کردن به حرف هایش و کمک به او آماده اید، اما بهتر است که او را به حال خودش بگذارید و با سوال پیچ کردن آزارش ندهید. برخی کارها و مسائل مهم پیش خواهند آمد که باعث می شوند رفتن به تعطیلاتی که خیلی دلتان می خواسته بروید و برای آن برنامه ریزی های زیادی هم کرده بودید را به تعویق بیندازید. شاید وسوسه شوید که بیخیال کارهایتان شده و سفرتان را طبق برنامه ی قبلی آغاز کنید، اما به نفعتان است که این کار را نکنید. اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.




فال روزانه فردا شهریور ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

در این اوضاع درهم برهم، تصمیم‌گیری دشوار خواهد بود. باید کمی حوصله کنی تا همه چیز مرتب شود سپس می‌توانی با چشمان باز برای زندگی و آینده‌ات تصمیم بگیری و به پیامدهای آن بیاندیشی.

نباید انتظار داشته باشی در وضعیت اقتصادیت تغییری ایجاد شود. آینده دستاورد تلاش و همت توست بنابراین کسی که به خود زحمت نمی‌دهد و امروز کاری نمی‌کند، نمی‌تواند توقع روزهای بهتری را داشته باشد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

قبل از اینکه دیر شود، فکری به حال افزایش مهارت‌ها و دانش خود بردارید.   علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. روحیه مسئولیت‌پذیری دارید و برآورده‌کردن نیازهای اعضای خانواده را به نیازهای خودتان مقدم می‌دانید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود تا رسیدگی به خودتان را فراموش کنید، از امروز تصمیم بگیرید که در کنار رسیدگی به نیازهای دیگران، از خودتان غافل نشوید. امروز فرصتی دست می‌دهد تا تفریح و سرگرمی جدیدی را امتحان کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.

امروز مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته شده اند و این وضعیت باعث شده که نتوانید با عشقتان آن طوری که خودتان دلتان می خواهد وقت بگذرانید. تمام مدت ذهن شما درگیر این موضوع خواهد بود که عشقتان کجاست و چکار می کند. شاید حتی خیالات باطل به سراغتان بیایند و فکر کنید در حالی که شما دارید کار می کنید و زحمت می کشید عشقتان دارد خوش می گذراند و حتی به شما فکر هم نمی کند. خودتان را با این افکار بیهوده شکنجه ندهید. حتی اگر نتوانید امروز همدیگر را ببینید فردا می تواند فرصت فوق العاده ای برای شما باشد تا دوری امروزتان را جبران کرده و وقت بیشتری را در کنار هم بگذرانید. دریافت یک هدیه شما را خوشحال خواهد کرد. روزهای شیرین برای شما در راه است. در قول دادن به دیگران توان خود را در نظر بگیرید. وعده های بی عمل از اعتبار شما می کاهد. به کسی که عاشقانه شما را دوست دارد توجه بیشتری نشان دهید. این روزها برای شما هر چیزی ارزش صبر و انتظار را دارد. معامله ای که فکرتان را مشغول کرده، انجام دهید. سود کلانی می برید.




فال روزانه مهر

احساس می‌کنی تصمیم تو به اراده و اختیار دیگران بستگی دارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد اما اگر تفاهمی که وجود دارد همچنان باقی بماند، مشکلی پیش نمی‌آید.

باید سعی کنی در جمع دوستان و یا همکارانت شرکت کنی و انزوا و تنهایی را کنار بگذاری.

با وجود مشکلات و موانعی که در وضعیت اقتصادیت ایجاد شده، تو باید همچنان بکوشی تا پیشرفت کنی. در این صورت است که نتیجه می‌گیری و به خواسته‌هایت می‌رسی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. فردی از شما تقاضای پول دارد، هر چقدر که در توان دارید به این فرد کمک کنید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا پولی که به وی قرض می‌دهید به شما بازپرداخت می‌شود.   امروز یک لحظه از هم فکر به همسر یا عشق ‌زندگیتان غافل نخواهید شد. لحظه‌های شادی را در کنار وی تجربه کنید و روز را با عشق و صفا به پایان برسانید. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. امروز فرصتی برای انجام کار دلخواه پیدا می‌کنید تا به لحاظ روحی به آرامش برسید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آید. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد شده و از ایشان دلخور هستید. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند. در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلخوری که از ایشان به دل گرفته‌اید را به باد فراموشی بسپارید.

امروز شما احساس می کنید به اندازه ای که نیاز دارید مورد محبت قرار نمی گیرید و این وضعیت باعث شده احساس خلأ و تنهایی شما را در بر بگیرد. اگر هنوز مجرد باشید این وضعیت بدتر هم خواهد بود، زیرا تمام دوستانتان سرگرم زندگی شخصی شان هستند و هیچکس دور و برتان نیست که بتوانید با او خوش بگذرانید. اگر هم عشق زندگی تان را پیش از این پیدا کرده باشید احتمال اینکه به دلایلی نتوانید او را ببینید و مجبور باشید امروز را دور از هم بگذرانید بسیار زیاد خواهد بود. خودتان را با فکر کردن به این چیزها دیوانه نکنید. هرکسی می تواند از تنهایی و خلوت خویش لذت ببرد، کافی است علایق خود را در نظر گرفته و بر اساس آن برنامه ریزی خوبی برای امروزتان داشته باشید. به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد، گوش به زنگ باشید.




فال روزانه فردا آبان ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

از مورد محبت قرار گرفتن در این روزها تعجب نکن و سعی کن نهایت استفاده را از آن ببری. اگر فال خود را بصورت روزانه دنبال کرده باشی متوجه خواهید شد که این ایام رو به پایان است و تا سال دیگر باید منتظر بمانی.

فعلا از اماکن شلوغ پرهیز کن. در شلوغی افکارت به هم خواهد ریخت و این روزهایی است که نیاز به فکر کردن داری و از دست خواهد رفت. فکر کن.

فقط و فقط به وضعیت تغذیه خود توجه کن. شاید مهمترین عامل که به سلامتی‌ات لطمه می زند همین است.

به خودت دروغ نگو. این روزها واقعا به پول احتیاج داری و به بدست آوردن آن توجهی نمی‌کنی. سهل انگاری در این زمینه جبران ناپذیر است. بیشتر دقت کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و دائم به مریضی و ناخوشی فکر می‌کنید، این رویکرد نه تنها بیماری شما را وخیم‌تر خواهد کرد، بلکه زمینه افسردگی و بیماری‌های دیگر را فراهم می‌کند. در نتیجه به جای فکر به بیماری و مریضی، به فکر بهبود و سلامت خود باشید و سعی کنید هر چه سریع‌تر از بستر بیماری بلند شوید.   خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید.

وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر از اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.  انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. فرد انسان‌دوستی هستید و همیشه به دیگران کمک می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق ‌زندگیتان خاطره‌ای از عشقی قدیمی را در ذهن شما تداعی می‌کند.

امروز روابط شما به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید ثبات عاطفی که به دنبالش هستید را در رابطه با شخصی که مورد اعتمادتان است پیدا کنید. اگر احساس کردید که این شخص به اندازه ای که انتظار دارید به شما نزدیک نمی شود دلسرد نشوید، او به احتمال زیاد سعی دارد به شما اجازه دهد فضای شخصی خودتان را داشته باشید و نمی خواهد طوری رفتار کند که احساس خفگی کرده و به یکباره از او دلزده شوید. حواستان به کیف پول و رمز کارت های بانکیتان و هر چیزی که به حساب و کتاب های مالی مربوط می شود باشد زیرا با یک احتیاطی کوچک ممکن است درگیر بحث در مورد مسائل مالی شوید. خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید.




فال روزانه فردا آذر ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

 رفته رفته درهای تازه‌ای به روی تو گشوده خواهد شد. کسی پیدا می‌شود که بدون هیچ چشم‌داشتی حاضر می‌شود به تو کمک کند. این کمک‌ها را باید ارج نهاد و راه موفقیت خود را هموار کرد.

 اگر خطایی در حق تو کرده‌اند، آن را ببخش و فراموش کن. گذشت در حق دیگران به تو سینه‌ای فراخ و قلبی بزرگ می‌دهد که می‌توان خوبی‌های زیادی را در آن ذخیره کرد و از آنها برخوردار شد. اگر درست نگاه کنی این هم نوعی شادی است.

تو معمولا تندرست و قوی هستی اما به واسطه داشتن روحیات حساس ممکن است بدنت به سرعت از تعادل خارج شود و بیمار شوی. پس مراقب سلامتی خودت باش.

رفته رفته به ثروت و قدرت دست خواهی یافت. از نظر اقتصادی و سیاسی پیشرفت‌های چشمگیری خواهی داشت. اما این پیشرفت توام با دردسرهایی خواهد بود که باید تحمل کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. روحیه خودرایی دارید و با اطرافیان همکاری نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبدی تبدیل کند. از درِ همکاری با آشنایان وارد شوید و اهمیت بیشتری به حرف بقیه بدهید.    کار مهمی انجام داده‌‌اید و امروز پاداش این کار مهم را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و کوله‌بار تجربه‌های خود را پربارتر کنید. معامله‌ای وسوسه‌برانگیز در پیش دارید. این معامله را با خیال‌ راحت انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری به جیب می‌زنید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز را به روزی عاشقانه و خاطره‌انگیز تبدیل خواهد کرد.

امروز سعی کنید سحرخیز باشید تا روز طولانی تری داشته باشید. شاید ترک کردن تخت گرم و نرمتان کار دشواری باشد اما آنچه در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. امروز انرژی کیهانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و شما می توانید عملکرد بسیار بالایی داشته باشید و تا پایان روز کارهای بسیاری را به انجام برسانید. سعی کنید آرامش خود را در رفتار با اطرافیانتان حفظ کرده و خشم خودتان را کنترل کنید. در غیر این صورت شاید رفتاری از خودتان نشان دهید که احترامی که بین شما و طرف مقابلتان وجود داشته برای همیشه از بین ببرد و رابطه تان هیچ گاه به حالت قبلی باز نگردد. در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید.




فال روزانه فردا دی ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

این خوب است که به دنبال حقیقت باشی اما از آنجایی که بعضی اوقات حقیقت تلخ است ممکن است تو را ناراحت کند. پس کلا از خیرش بگذر و موقعیت‌های دیگری را امتحان کن.

خیلی زود یک خبر ویژه هیجان‌زده‌ات می‌کنه. بهتره از اتفاقات و لحظه‌های هر چند کوچک هم استفاده کنی و ازشون لذت ببری.

به مواد غذایی که مصرف می‌کنی بی‌اهمیتی و همین می‌تونه زمینه‌ساز بیماری معده و گوارش باشه. بهتره بیشتر مراقبت خورد و خوراکت باشی.

بهتره در کارهای تجاری به سود بیندیشی و از خیال‌پردازی دست برداری مطمئنا نتیجه بهتری خواهی گرفت چون منطقی بررسی کردی. یک طرح تازه بهت پیشنهاد می‌شه که اگر درست ازش استفاده کنی، به نفع تو خواهد بود.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. احتمال دارد که امروز کالایی با ارزش یا پولی را گم کنید. به صلاح شماست که شش‌دانگ حواستان را حسابی جمع کنید و چشم از اموال و دارایی‌های خود بر ندارید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید.  با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.   به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارتهای جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که فرشته‌ای تمام‌عیار است.

اگر شخصی یا چیزی متعلق به شما و زندگیتان نباشد هر چه بیشتر برای نگه داشتن آنها تلاش کنید کمتر موفق خواهید بود و زودتر آنها را از دست خواهید داد، درست مثل اینکه بخواهید ماهی خیسی را در دست خود نگه دارید، هر چه بیشتر آن را فشار دهید احتمال اینکه از دستتان بیرون بپرد بیشتر است. اگر مال شما نیست چه بهتر که زودتر از زندگیتان خارج شود. شاید بخواهید سرتان را مثل کبک زیر برف کنید، اما امروز هیچ راهی برای فرار از واقعیت وجود نخواهد داشت. ممکن است پی بردن به این که فانتزی هایتان نمی توانند به واقعیت بپیوندند برای شما ناراحت کننده باشد، اما کنار گذاشتن این توهمات و عادت های قدیمی راه را برای ورود چیزها و افراد تازه به زندگیتان باز می کند. هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.




فال روزانه فردا بهمن ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

این روزها با واقعیت فاصله گرفتی. لازم است دوباره پاهای خود را بر روی زمین واقعی بگذاری. خیلی خوب است که آدم آرزوهایی داشته باشد اما باید مراقب باشی که این آرزوها و خواسته‌ها به صلاحت باشد و به صورت رویا و خواب و خیال نباشد.

یکی از خواسته‌ها و یا آرزوهایت برآورده می‌شود. به مناسبتی دوست و یا دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنی.

اگر مشکل بی‌خوابی یا بدخوابی داری پیشنهاد می‌کنم قبل از خواب، قهوه، چای و یا نوشیدنی‌های غیرالکلی حاوی کافئین نخوری چون به گفته پزشکان از ساعت ۴ بعدازظهر به بعد در خواب اختلال ایجاد می‌کند.

بد نیست یه کم دست از خساستت برداری و حداقل واسه خودت یه چیزی بخری!! همه چیز توی زندگی که پول نیست. چیزهای مهمتری هم هست. اگر دو، سه تا هدیه هم واسه دوستان یا خانواده‌ات بخری اتفاقی نمی‌افته و پولت تموم نمی‌شه!

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

روز حساسی را در پیش دارید و اگر مواظب سلامتیتان نباشید، سر از بستر بیماری در می‌آورید.  فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. قصد انجام کارهای مذهبی یا انسان‌دوستانه را دارید، امروز بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر است و با انجام این کارها به لحاظ فکری به آرامش برسید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق ‌زندگیتان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید.

امروز اگر تحمل شنیدن حقایق تلخ را ندارید بهتر است سکوت کرده و سوال های اضافی نپرسید. جواب هایی که دریافت می کنید با آنچه انتظارش را دارید کاملا فرق می کنند و مجبور به ادامه بحثی خواهید شد که برایتان بسیار دشوار و غیر قابل تحمل است. اگر به فکر سرمایه گذاری در کاری هستید امروز روز خوبی برای انجام این کار نخواهد بود. نه تنها کارهای این سرمایه گذاری به سختی پیش خواهند رفت، بلکه به احتمال زیاد سودی که انتظار دارید را هم دریافت نخواهید کرد. امروز گزینه هایی که پیش رویتان هستند را با دقت بررسی کنید و با شخص مورد اعتمادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مشورت کنید، روزهای بعد هم برای این کار وقت خواهید داشت. مشکل شما این است که نمی دانید چگونه شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلا اقدام به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و صادق باشید.



فال روزانه فردا اسفند ( سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ )

از خودخواهی فاصله بگیر تا شانس و اقبال جرات کند به تو نزدیک شود!! سعی کن دیگران را هم در زندگی‌ات شریک کنی و راهی برای دوستی و رفاقت بیابی.

خبر یک قول و قرار شیرین در خانواده به تو هم می‌رسه. به مناسبتی و یا بخاطر خدمتی از تو قدردانی خواهد شد. یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده می‌شود.

پس از یک دوره تلاش و کوشش باید استراحت کرد و نفسی تازه کرد. باید به روح و جسم خود فرصت بدهی تا خود را بازسازی کرده و از نو وارد کارهای تازه شود.

از نظر اقتصادی وضعیت تو بد نیست. با این حال چاله‌هایی وجود دارد که باید آنها را پر کرد تا زندگی بتواند روند سالم و مشخص داشته باشد. راه‌اندازی در پیش است و باید خود را برای آن آماده کرد.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

انسان پرکاری هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نمی‌دارید، اما کار زیاد برای شما نگرانی‌های بیشتری به دنبال دارد و امروز بیشتر از همیشه مضطرب و نگران هستید. قبل از اینکه این رویکرد کار دست‌تان بدهد، تعادل بیشتری میان کار و تفریح برقرار کنید و به خودتان کمی استراحت بدهید. امروز خرجی غیرمنتظره روی دستتان قرار می‌گیرد. یکی از آشنایان واقعیتی را از شما پنهان کرده و این وضعیت شما را دلخور و ناراحت خواهد کرد. روحیه مهربانی دارید و اطرافیان را همیشه از محبت خود بی‌نصیب نگذاشته‌اید. امروز شرایطی برای ابراز محبت به اعضای خانواده پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و محبت بی‌پایان خود را به اهل منزل ثابت کنید. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده‌. اجازه ندهید این فرد نقشه‌های شوم خود را عملی کنید و در اولین فرصت حسابش را کف دستش بگذارید. مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید روزتان هدر رود.  رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید را سرشار از عشق و صفا کنید.

شما امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که موعد آن دارد سر می رسد، اما احساس می کنید که خلاقیت لازم برای انجام آنها را در اختیار ندارید. شاید بهتر باشد قبل از اینکه خیلی دیر شود با شخصی که مسئول رسیدگی به این کار است صحبت کنید و از او وقت بگیرید، چون اگر بخواهید از سر و ته کارتان زده و آن را سر موعد تحویل دهید از نتیجه راضی نخواهید بود. امروز شما با شور و هیجان زیادی در انتظار تماس شخصی هستید که دوستش دارید، اما انتظار بی فایده است و انگار او هیچ وقت نمی خواهد با شما تماس بگیرد! نگذارید این موضوع باعث ایجاد احساس ناراحتی و عدم امنیت عاطفی در شما شود، به احتمال زیاد سرش کمی شلوغ است و تا بعدازظهر با شما تماس خواهد گرفت. شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف دلش نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار