فال روزانه شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۳ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۳ خردادماه و فال روزانه فردا سیزدهم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اسا...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه شنبه ۱۳ خرداد۱۴۰۲ و فال روز تولد ۱۳ خردادماه و فال روزانه فردا سیزدهم خردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

برخوردهای احساسی پیامدهای ناگواری را به همراه خواهد داشت. به جای آن شور و هیجان باید از عقل سرد و برنده خود استفاده کرد تا واقعیت‌ها را بخوبی شناخت.

اوضاع مالی تو تقریبا آرام است و زمان آن رسیده که به یک مرخصی یکی دو روزه بروی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

خبرهای ناراحت کننده ای که از راه دور به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی و افسردگی شما شود. شاید دلتان بخواهد خودتان را از جمع کنار کشیده و در گوشه ای خلوت کرده و به این موضوع فکر کنید، اما این قطعا بهترین کاری که می توانید بکنید نخواهد بود. در چنین موقعیت هایی بهترین کاری که می تواند باعث آرامش شما بشود انجام کارهایتان است. پس اگر کار ناتمامی دارید و یا مدت هاست که می خواسته اید کاری را به انجام برسانید امروز سر خودتان را با این کارها گرم کنید. نگران مسئله ای کاری هستید، اولویت هایتان را در نظر بگیرید تا مشکل به چشمتان کوچکتر شود. آبی که ریخته شده به جوی بر نمی گردد، دست از مرور چند باره یک موضوع بردارد و بیش از این خودتان ار آزار ندهید. مشکلات پیش آمده اخیر باعث بی حوصلگی و کم طاقتی شما در برابر خطاهای کوچک دیگران شده، این حالت روحی شما با خبر خوشی که به زودی به دستتان خواهد رسید برطرف می شود.

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید.   یکی از اعضای خانواده امروز موفقیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد. این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و از تجربه‌های ایشان درس بگیرید. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز خرج سنگینی روی دستتان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌ زندگیتان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

باید به این مسائل حاشیه‌ای پایان بدهید. بیشتر وقت تو و او صرف مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و همین موضوع شما را از هم و هدفهایتان دور می‌کند. بهتر است هیچکدام کاری نکنید که به جای خوشحالی در کنار هم، از هم سر مسائل کوچک کینه به دل بگیرید و روزتان را خراب کنید.

مناسب‌های مختلفی پیش می‌آید که تو نباید از آنها غایب باشی. بودن در کنار دوستان و آشنایان اثر مثبتی در روحیه تو خواهد داشت. پس خود را از جمع جدا نکن.

در زمینه کاری موفقیت مهمی بدست خواهی آورد و به سود نسبتا خوبی هم می‌رسی. گرچه احساس می‌کنی شایستگی تو بیشتر از اینها بود اما تا اینجا هم باید خدا را شکر کرد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز شاید یکی از دوستان و یا عزیزانتان بیمار باشد و باعث نگرانی شدید شما شود. یا شاید هم یکی از اهدافی که رسیدن به آن برایتان اهمیت زیادی برخوردار است با تاخیر مواجه شود و این موضوع باعث آشفتگیتان شود. وضعیت مالیتان هم از طرف دیگر ذهنتان را به خود مشغول کرده است. در واقع شما امروز دنبال بهانه می گردید که خودتان را نگران کنید و هیچ یک از مشکلات احتمالی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند به آن اندازه ای که شما فکر می کنید جدی نیستند. قبل از دیوانه کردن خودتان واقعیت ماجرا را کشف کنید. جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی روابط گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. اجازه ندهید دلخوری‌های خانوادگی ریشه‌دار شود. در اولین فرصت اعضای خانواده را دور هم جمع کنید و بین اهل منزل صلح‌‌و‌صفا برقرار نمایید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. حریف کارها نیستید و امروز هزارویک‌ کار عقب‌افتاده دارید، به همین دلیل انتظار دارید که اطرافیان برای کمک به شما آستین بالا بزنند، اما اطرافیان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید درگیر کارهای خودشان هستند و فرصتی برای کمک به شما ندارند، در نتیجه آستین بالا بزنید و کارها را به‌تنهایی انجام دهید و در برابر حجم زیاد کارها خم به ابروی خود نیاورید.




فال روزانه فردا خرداد ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

یک مشکل عاطفی، مدتها ذهن تو را به خود مشغول خواهد کرد. انتظار اینکه با یک راه‌حل ساده بتوانی آنرا فراموش کنی و از آن خلاص شوی، توقع بیهوده‌ای است. باید بسیار صبر و حوصله داشته باشی تا به مرور زمان این اتفاق در ذهنت کم‌رنگ شود.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

اگر خود را دست کم نگیری می‌توانی از موقعیت‌های پیش آمده به بیشترین سود برسی. باید بعضی از رفتارهای خود را تصحیح کرده و سعی کنی به جز منافع خودت به منافع دیگران هم فکر کنی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

روابط شما با اعضای خانواده و دوستانتان به خاطر فشار و استرس زیادی که این اواخر به شما وارد شده است ممکن است با مشکلاتی روبرو شده باشند. به همین دلیل هم امروز روز خوبی برای گرفتن هر گونه تصمیم جدی در مورد روابطتان با دیگران نخواهد بود. در مورد رابطه عاطفیتان نیز این موضوع صدق می کند و سوء تفاهم هایی که ایجاد می شوند باعث شوند نسبت به طرف مقابلتان دچار تردید شده و یا تصمیم اشتباهی بگیرید. این مسئله جدی تر از آن است که بخواهید یک شبه در مورد آن تصمیم بگیرید. به احتمال زیاد تردیدهایتان بیهوده هستند. بهتر است سعی کنید واقع بین باشید، زندگی را به خودتان آسانتر بگیرید. در رابطه عاطفی تان اگر قصد دارید مسئله ای را روشن کنید و چیزهایی را توضیح دهید، امروز زمان خوبی برای رفع کدورت ها در رابطه شماست. حواستان باشد به هیچ وجه مسئولیت کاری را که نمی توانید انجام دهید به گردن نگیرید. حواستان به اطرافیانتان بیشتر باشد.

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. رفقای قدیمی برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما تدارک دیده‌اند و قصد دارند تا با این برنامه حسابی شما را شگفت‌زده کنند. از این اتفاق نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان قدیمی سپری نمایید.  احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. برای حل این مشاجره باید پادرمیانی کنید و اجازه ندهید کار به قهر و دلخوری بکشد. سر خودتان را به حاشیه‌های زندگی بند نکنید و رویکردی جدی و عمل‌گرایانه به زندگی داشته باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را با معنای عشق واقعی آشنا می‌کند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

در عشق باید صاف و شفاف بود. درست است که به راحتی می‌توان ریا کرد و به هزار رنگ و نیرنگ آلوده شد اما تو همواره سعی کن چون آینه صاف و بی‌ریا باشی.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

تو همچنان در پی ولخرجی‌های زاید هستی و به همین خاطر بودجه‌ات زود ته می‌کشد. اعتدال را در زندگی رعایت کن.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است از لحاظ جسمی زیاد سر حال نباشید و یا شاید هم فشار و استرس هایی که طی چند روز گذشته به شما وارد شده اند حال و هوایتان را بهم ریخته باشد. تا جایی که می توانید امروز را استراحت کرده و به خودتان اصلا سخت نگیرید. امروز عدم موفقیت در برقراری ارتباط با دیگران ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و آنها ایجاد کند و دلخوری هایی را به وجود بیاورد، سعی کنید خونسردی خودتان را حفظ کرده و برای خودتان از کاه کوه نسازید. اگر هم فکر می کنید نمی توانید این کار را انجام دهید تا جای ممکن در خانه بمانید! در کارهای گروهی فعال باشید و ایده ها و نظریات خود را در جمع دوستان مطرح کنید تا ببینید چقدر در رسیدن به خواسته هایتان شما را همراهی می کنند، قدردان این همراهی و محبت باشید تا روز افزون باشد. شخصی بدون قصد بد حرفی زده که شما را رنجانده است بهتر است در رفتارتان با او تجدید نظر کنید. در رفاقت کوتاهی نکنید

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه حواستان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار‌ شما لذت می‌برند. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. روز خوبی برای شراکت نیست و احتمال زیادی وجود دارد که شریکتان کلاه سرتان بگذارد. در اولین فرصت وضعیت مالی خود را بررسی کنید و مواظب باشید در چیزی در حساب‌و‌کتاب‌های شما از قلم نیافتاده باشد.  همسر یا عشق زندگیتان امروز هرکاری که از دستش بر می‌آید را برای خوشحالی شما انجام خواهد داد. شما نیز پاسخگوی محبت‌های عشق ‌زندگیتان باشید و کارهای دلخواه ایشان را انجام دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

اختلافات کوچکی با دوست و یا همسر پیش آمده که به زودی به خیر و خوشی تمام می‌شود. به جای تحریک او، سعی کن او را آرام کنی و دوباره دلش را بدست آوری.

بعضی کارها تو را خسته و فرسوده می‌کند. باید پشت سر آن دست به کارهایی بزنی که شادابی و نشاط به همراه داشته باشد تا کفه ترازوی زندگی تعادل پیدا کند.

سعی کن کاری پیدا کنی که با روحیه و استعدادهای کلی تو سازگاری داشته باشد. علاقه به یک کار شرط موفقیت در آن خواهد بود. از تمام استعدادهای خود استفاده کن تا موفق شوی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است با دیدن یک رویای بد از خواب بپرید و از همان صبح حالتان کمی بهم بریزد و تمام روز را نگران این باشید که این خواب ها به چه معنایی بوده اند و نکند اتفاق بدی قرار است بیفتد. به این چیزها فکر نکنید و سعی کنید به سریعترین شکل ممکن فراموششان کنید. به احتمال خیلی زیاد این خواب ها ناشی از پرخوری های شب گذشته و یا خوابیدن تا لنگ ظهر هستند و هیچ معنای خاصی در ورای آنها نهفته نیست. حتی اگر مشکلی هم برایتان پیش بیاید اتفاق خاص و بزرگی نخواهد بود. شما بسیار نکته سنج هستید اما اگر آن را کنترل نکنید شما را به دردسر می اندازد، حد و اندازه را نگه دارید. شخصی مثل یک فرشته درست سر بزنگاه به کمکتان خواهد آمد، حواستان را جمع کنید که خطر از بیخ گوشتان خواهد گذشت. معامله ای که مدتهاست در فکر انجامش هستید بهتر است همین حالا انجام دهید. خرید را بیش از این به تعویق نیاندازید.

فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید که از همیشه عاشق‌تر شده‌اید، این احساس را مغتنم بدانید و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان تجربه کنید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. در میان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید.




فال روزانه فردا شهریور ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

از کسی بدت می‌آید، این سوء تفاهمی است که باید به سرعت برطرف شود چون او نقش مهمی در سرنوشت عاطفی تو خواهد داشت. پس با هشیاری از وقوع یک اشتباه جلوگیری کن، زیرا این وضعیت به ضرر تو خواهد بود.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

بهتر است فعلا به بدست آوردن پول کمتری فکر کنی و به راهی بیاندیشی که زودتر تو را به سود برساند چون تو در حال حاضر به پول نیاز داری. می‌توانی در فرصتهای دیگر به آینده‌‌های دورتر فکر کنی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

برخی اتفاقات در زندگی اعضای خانواده تان ممکن است امروز نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. شاید هم مشکلاتی در ساختمان پیش بیایند و خانه تان نیاز به تعمیراتی در زمینه برق کشی و یا لوله کشی داشته باشد. اگر مشکل به اعضای خانواده تان مربوط می شود سعی کنید با او حرف بزنید و به جزئیات مشکل او پی برده و در حل آن به او کمک کنید. اگر هم این مشکل به خانه و ساختمانتان برمی گردد بهتر است از نیروی متخصص کمک گرفته و خودتان را درگیر آن نکنید زیرا ممکن است به دلیل نداشتن مهارت های کافی اوضاع را بدتر کنید. طرف مقابلتان را امتحان کنید تا خیالتان آسوده شود، با شک و دو دلی سر کردن فقط زندگی را به خودتان زهر می کند، مرگ یکبار و شیون هم یک بار. روزهای شلوغی را پشت سر می گذارید چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ کاری، این دقیقا همان چیزی است که روحیه ماجراجوی شما را راضی می کند پس بهانه گیری نکنید و غر نزنید.

امروز ممکن است زود عصبانی شوید و از کوره در بروید. در چنین شرایطی به نفع شماست که بیش از حد با اطرافیان جروبحث نکنید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید. اهل‌ ولخرجی و خرید‌های غیرضروری نیستید و همیشه حوا‌ستان به دخل‌و‌خرجتان هست، به همین دلیل پس‌انداز قابل‌قبولی اندوخته‌اید و نگرانی مالی ندارید. امروز به اهمیت پس‌انداز و صرفه‌جویی پی‌خواهید برد چرا که به مشکل مالی برخورد می‌کنید و این مشکل را به‌راحتی با کمک پس‌اندازی که کنار گذاشته‌اید حل خواهید کرد.  با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز از در عشق و محبت با شما وارد خواهد شد. لطف ایشان را جبران کنید و به وی ثابت کنید قدردان محبت عشق زندگیتان هستید.




فال روزانه مهر

نباید خود را اسیر پیشداوری‌های غلط کنی. باید فرصت بدهی تا مسائل با گفتگو به نتیجه برسد.

اگر ارزیابی درستی از شرایط اقتصادیت داشته باشی می‌توانی بهترین تصمیم را بگیری و در کارها موفق شوی. باید از ابتدا با خودت عهد کنی که دست از خیال پردازی برداری و واقع‌بین باشی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

اگر امروز مهمان های زیادی به خانه تان آمدند اصلا تعجب نکنید. یکی از اعضای خانواده، دوستان و یا حتی همکارانتان برای درد دل کردن در مورد مشکلاتی که دارد به دیدنتان خواهد آمد، چند نفر از دوستان قدیمیتان بدون قرار قبلی ناگهان زنگ زده و می گویند که دارند به خانه شما می آیند و یا شاید هم خواهر و برادرهایتان تصمیم بگیرند امشب در خانه شما دور هم جمع شوند. در هر صورت بهتر است از صبح که بیدار می شوید خانه را مرتب کرده و کارهای شخصیتان را انجام دهید، زیرا بعدا مهمان ها فرصت انجام کارهایتان را به شما نخواهند داد. جهت خرید و یا نقل مکان باید تصمیم بگیرید، کار را برای خودتان سخت نکنید شما بخوبی میدانید که کارهای واجب تری دارید که باید به آنها بپردازید .تلاش های شما بالاخره جواب خواهد داد .حتی اگر کارها با سرعتی که شما توقع دارید پیش نرود ،شما ذاتا هنرمند و مدیر هستید، از هر دوی این توانایی ها همزمان بهره ببرید.

به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. مراقب باشید دشمنی که در لباس دوست پنهان‌شده‌ امروز سر شما کلاه نگذارد. این دشمن نقشه پلیدی در سر دارد و امروز می‌‌خواهد روزگار شما را به سیاهی بکشاند. موقعیتی برای پیشرفت در سر راه شما قرار می‌گیرد. از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید و دستاوردهای بیشتری در زندگی بدست آورید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعفتان را تقویت کنید. فرصتی مهیا می‌شود تا کمی با خود خلوت کنید و با اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، مسیر پیشرفت و موفقیت را هموار کنید. محبت همسر یا عشق‌ زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق ‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.




فال روزانه فردا آبان ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

دوست داری روابط عاطفی تازه‌ای داشته باشی. می‌خواهی زیر این آسمان کبود کسی را پیدا کنی که با تو همدل و همراز باشد. باید به این جستجو ادامه داد تا به هدف خود رسید.

راه حل مشکل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

یاس و نومیدی را از خود دور کن. هیج سمی خطرناک‌تر و کشنده‌تر از یاس و نومیدی نیست. همین که هستی و نفس می‌کشی نشانه حیات و زندگی است و باید زندگی را آنچنان که دوست داری بسازی.

کمک یکی از دوستان در این شرایط برای تو خیلی مهم خواهد بود. همین کمک می‌تواند تو را برای انجام یک کار بزرگ یاری دهد. کاری که برای تو سرنوشت‌ساز بوده و در آینده تو می‌تواند تاثیرگذار باشد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز کمی احساس دلتنگی و افسردگی می کنید. شاید حتی نسبت به اهداف و توانایی های خود دچار تردید شده باشید. اجازه ندهید این احساسات بیهوده حال و هوای شما را بهم ریخته و روز تعطیلتان را خراب کنند. همه چیز در واقع خیلی بهتر از آن چیزی است که شما در حال حاضر فکر می کنید ولی امروز شما خیلی راحت از کاه برای خودتان کوه درست می کنید. بهتر است امروز اصلا به مسائل کاری فکر نکنید و فقط سعی کنید از روز تعطیلتان نهایت استفاده را ببرید. شنیدن خبرى شگفت زده و خوشحالتان می کند، به سفرى خواهید رفت که براى آرامش جسم و روحتان بسیار لازم است، کار یا کمکى از شما خواسته شده که به دلیل مشغله هاى کارى و زندگى انجام آن را به تعویق انداخته اید بهتر است هرچه زودتر آن را انجام دهید و گرنه وجه ى همیشه مدد رسانِ تان را در برابر دیگران خدشه دار می کنید.

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از کالاهای باارزش شما به سرقت برود. بیشتر از همیشه مواظب مال ‌و ‌اموالتان باشید و چشم از داراییهایتان بر ندارید.  نگرانی‌های زیادی دارید و خواب خوش از شما ربوده شده است. این نگرانی‌ها را با دوستی که سنگ‌ صبورتان است در میان بگذارید و بار غصه‌ها را از دوش خود بردارید.  مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگیتان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید. اجازه ندهید زندگی شما حالتی کسل‌کننده پیدا کند و با تفریح و سرگرمی، روحیه‌ خود را بهبود بخشید.




فال روزانه فردا آذر ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

چرا وقتی صداشو می‌شنوی دست و پات رو گم می‌کنی؟! مثل بچه‌ای میشی که شکلات می‌بینه و دست و پاش می‌لرزه! بد نیست بعضی وقت‌ها یک ذره خوددار باشی!

به زودی خبر خوشحال کننده‌ای می‌رسد که در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یک دوره سختی و شکست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

دلیل نمی‌شود اگر در یک برنامه یا کاری شکست خوردی، باز هم شکست خواهی خورد. اتفاقا با تجارب مهمی که در این راه داری حتما پیروز خواهی شد. در این هیچ شکی نیست. به موفقیت خود یقین داشته باش.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز حرف زدن با دوستان و اعضای خانواده تان به راحتی همیشه پیش نخواهد رفت. در واقع یک نگرانی و دغدغه درونی ناگهان شما را به خود مشغول کرده و در عالم خودان فرو برده و نمی گذارد که با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید بخواهید این فکر ها و نگرانی ها را با کار کردن از سر خودتان بیرون کنید ، اما دقیقا ندانید در یک روز تعطیل چطور باید خودتان را سرگرم نگه دارید. امروز می تواند روز خوبی برای مطالعه و یا کار کردن روی پروژه های شخصی مثل کارهای هنری و یا فنی که دوست دارید در وقت آزادتان انجام دهید باشد. نذری دارید که بهتر است هر چه زودتر ادا کنید. به زودی به نیتتان خواهید رسید. روی مسئله ای که نگران چگونگی انجامش هستید بیش از حد حساسیت نشان ندهید، خودتان کارها را خراب می کنید. از وسواس فکری و چندباره فکر کردن به یک موضوع بپرهیزید این کار شما را فقط خسته و کلافه می کند، تصمیم بگیرید و به تصمیمتان احترام بگذارید.

امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش میندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌هایتان را از بین می‌برد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دستتان می‌رسد، شرط‌ عقل این است که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد. با تصمیم مهمی روبه‌رو هستید، اما اگر این تصمیم را جدی نگیرید عواقب بدی به دنبال خواهد داشت. در نتیجه قسمتی از روز را برای این تصمیم کنار بگذارید و حسابی فکر کنید. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با انجام کارهای ارزشمند، جایگاه خود را در بین دوستان و آشنایان بهبود بخشید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.




فال روزانه فردا دی ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

اتفاقات عجیبی می‌افتد که تو را متعجب می‌سازد. باید مدتی صبر کنی تا مفهوم این جریانات روشن شود.

منتظر اتفاقات مثبت باش چون به زودی یک ملاقات غیرمنتظره و هیجان‌انگیز داری.

دلهره یا نگرانی مبهمی مدتیست گرفتارت کرده ولی خوشبختانه رو به انتهاست و به زودی علتش روشن خواهد شد. این روزها باید قبل از هر چیز به فکر سلامتی‌ات باشی و بعضی کسالتهای کوچک را کم اهمیت نگیری.

این روزها از بدقولی و یا بدحسابی یک نفر که رویش حساب میکردی سخت عصبی و ناراحتی اما نگران نباش چون هنوز وضعیت به حالت بحران نرسیده. با یک برنامه درست میتوانی وضعیت اقتصادیت را روبرواه کنی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز از آن روزهایی است که احساسات درونیتان خیلی قوی عمل می کنند، به همین دلیل هم بهتر است که از بودن در کنار افرادی که حال و هوایی مغموم و افسرده دارند خودداری کنید، زیرا این حالت ها و احساسات آنها خیلی سریع به شما هم منتقل خواهند شد و می توانند روز تعطیل به این زیبایی را برای شما به یک کابوس تبدیل کنند. شاید بهتر باشد که بیشتر امروز را در خانه بمانید و کارها و پروژه هایی که مدت ها به تعویق انداخته بودید را انجام دهید. فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت در کار برایتان پیش خواهد آمد، اگر نترسید و درخواستتان را مطرح کنید به آنچه که می خواهید می رسید، دلستان برای کسی که سالهاست ندیده ایدش بسیار تنگ است، خود کرده را تدبیر نیست با روزگار کنار بیایید. برای اوج گرفتن باید بارتان را کم کنید، با خودتان منصف باشید خطایی اگر کرده اید بپذیرید و جبران کنید.

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. هزینه‌ای غیرمنتظره امروز سر راه شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز بیشتر، خرج‌های غیرمنتظره را پوشش دهید.  اهل گذشت و بخشش نیستید و این روحیه دشمنان زیادی برای شما به دنبال داشته است. از امروز به فکر تغییر این روحیه باشید و با چشم‌پوشی بر خطای اطرافیان، بزرگواری خود را به دوست و آشنا ثابت کنید. فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. قرار است کاری را برای پدر، مادر یا بزرگان فامیل انجام دهید، اما امروز فرصت لازم را پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سری به پدر، مادر یا بزرگان فامیل بزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز رفتار نامناسبی با شما خواهد داشت. این رفتار را به دل نگیرید و مطمئن باشید ایشان در اولین فرصت رفتار ناپسندی که داشته را جبران خواهد کرد.




فال روزانه فردا بهمن ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

بهتر است بعضی از خاطرات خوب گذشته را بخاطر آسایش و آینده خودت فراموش کنی. هر چه در رویا و خاطرات گذشته سیر کنی برای تو سودی نخواهد داشت. باید به فکر حال و آینده بود.

یک پیشنهاد غیرمترقبه روحیه‌ات را عوض خواهد کرد و اعتماد به نفس تو را زیاد می‌کند.

این روزها آمادگی انفجار داری! پس از حساسیت و استرست کم کن. باید مواظب اعصابت باشی و بخاطر هیچ و پوچ بهم نریزی.

فعلا اوضاع اقتصادی تو راکد خواهد بود و تغییر زیادی نخواهد داشت. هر چقدر تلاش کنی تحولی ایجاد نمی‌شود پس در حال حاضر به همین شرایط قانع باش.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز ترس در رابطه با وضعیت اقتصادیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده و در این زمینه احساس امنیت نمی کنید. نارضایتی از نتیجه برخی کارهایی که این اواخر انجام داده اید و تاخیر در رسیدن به بعضی از اهدافتان باعث شده اند به فکر انجام کار دیگری بیفتید که در آن توانایی و مهارت بیشتری داشته باشید. با این حال بهتر است کمی دست نگه دارید و نگاهی منطقی تر به شرایط موجود داشته باشید، شاید با در نظر گرفتن موانعی که سر راهتان بوده اند همین مقدار از پیشرفت هم قابل توجه و ارزشمند باشد. لجبازی و جنگیدن فقط باعث شده دور یک مسیر باطل بچرخید، نه بخاطر دیگران بلکه برای خودتان هم که شده مسئله را رها کنید و شاکر باشید. فردا به هیچ کس قول داده نشده. با مشکلات مالی تان فعلا کنار بیایید اوضاع بزودی روبراه خواهد شد. از جایی خبری به شما خواهد رسید که شنیدنش را باور نخواهید کرد، صبر تان به بار خواهد نشست.

عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. سودای آغاز کار جدیدی را در سر دارید، اما از انجام این کار نگران هستید و امروز و فردا می‌کنید. اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار است. این کار را شروع کنید و مطمئن باشید اوضاع به نفع شما تمام می‌شود. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید.   اهل پشت‌گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی‌دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به‌‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.




فال روزانه فردا اسفند ( شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ )

کسی که درپی تخیلات راه می‌افتد، بدون اینکه بداند، فرصت‌های مهمی را از دست می‌دهد. باید این تخیلات را از خودت دور کنی و تنها در چارچوب واقعیت‌ها به آنها نگاه کنی. زمان برای بعضی رویاها و خیالبافی‌ها گذشته.

روزهایی پر از تازگی و طراوت در انتظارت است. شاهد خبرها و یا اتفاقات خوشحال‌کننده‌ای خواهی بود.

خبر خوش یا پولی می‌رسد که برای تو بسیار مهم خواهد بود. حالا می‌توانی با خیال آسوده، برای آینده‌ات برنامه‌ریزی کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

آیا این اواخر مدام به فکر این بوده اید که شاید کار و حرفه شما برایتان مناسب نباشد؟ نارضایتی از غلتان شما را در فشار و استرس قرار داده و در فکر ایجاد تغییرات کلی در کارتان هستید. شاید این کار درستی باشد، اما شاید هم نباشد! گزینه هایی که دارید را به دقت مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه احساسی نسبت به آنها دارید، اما پیش از آن که تصمیم گیری کنید چند روزی دست نگه دارید و پس از آن تصمیم نهاییتان را بگیرید. برای گرفتن هر تصمیم سرنوشت سازی بهتر است کمی بیشتر صبر کنید. در اطرافتان شخصی گرفتار است، همانقدر که از دستتان بر می آید کمکش کنید و خودتان را سرزنش نکنید. اگر کسی به شما پیشنهاد سفری داد بی معطلی بپذیرید و برای رفتن تدارک ببینید. شما نیاز دارید تا هرچه سریعتر در محیط اطرافتان تغییری ایجاد کنید.

پ

 روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بین شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه میان شما جنگ و دعوا راه میفتد و رابطه‌تان رو به سیاهی گذاشته. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق‌ زندگیتان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. اتفاق خوشایند و غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه کنید. پای صحبت افرادی بنشینید که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند و از تجربه‌های این افراد نهایت استفاده را ببرید. سفری در پیش دارید و از این سفر با کوله‌باری از تجربه باز خواهید گشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط