فال روزانه پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهارم اسفند و فال روزانه فردا ۴ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس ...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهارم اسفند و فال روزانه فردا ۴ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۴ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

کسی که برعکس جریان حرکت می‌کند باید عواقب آنرا نیز پذیرفته باشد. تو دوست داری آزاد و رها باشی و این آزادی براحتی بدست نمی‌آید.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

باید برای تغییر دادن وضعیت اقتصادیت از هیچ کوششی دریغ نکنی و به خودت اعتماد داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

احساس سنگینی می کنید طوری که کار کردن برایتان سخت شده است. از طرفی احتیاط بیش از حد باعث شده که جسارت خود را برای تجربه چیزهای جدید که تاثیر زیادی بر پیشرفت تان دارد، از دست بدهید. دست شما پر است اما ذهن تان توانایی مدیریت کردن آنها را ندارد. بهتر است کمی دست نگه دارید و پس از آماده شدن ذهن تان قدم بردارید. یادتان باشد که کیفیت بهتر از کمیت است. پس برای رسیدن به آنچه می خواهید، عجله نکنید. نتیجه کاری که چند وقت پیش شروع کرده اید، به زودی خواهید گرفت و خستگی تان در خواهد رفت. معامله ای که برای تان مهم است انجام خواهد شد و نفس راحتی خواهید کشید، برای تحویل یکی از پروژه هایتان زمان کمی دارید. بهتر است اولویت بندی کنید و کارهای مهمتر را جلو بیندازید.

یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید اجرای آن، سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکیتان می‌کند.  به توقع‌های بیجای اعضای خانواده پاسخ منفی بدهید و کمی به فکر خودتان باشید. در غیر این صورت اطرافیان دست از سر شما بر نمیدارند و با خواسته‌های نابجای خود، شما را به تنگ می‌آورند. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. شرایطی برای دستیابی به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و هر لحظه به آرزوهایتان نزدیکتر شوید. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

تخیلات مثل ریسمان درازی است که هر چه می‌کشی پایانی ندارد. خود را از این تخیلات رها کن و واقع‌بین باش. کسی را که دوست داری، دچار توهم نکن. با او شفاف و روراست باش.

رفتن به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستانت به یک گالری یا موزه می‌تواند لحظات خوشی را برایت به وجود بیاورد.

یک بحران کوتاه مالی در پیش داری. مانعی ندارد اگر در این راه از دوستانت کمک بگیری، اگر آنها آمادگی کمک به تو را داشته باشند. به هر حال جایی برای نگران شدن نیست و این مشکل خیلی زود رفع خواهد شد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اخیرا احساسات شما نواسانات زیادی داشته است، زمان آن است که کمی به گذشته قدم بردارید و بار دیگر آنچه اتفاق افتاده را به دقت بررسی کنید. شما نباید خودتان را گول بزنید و وانمود کنید که همه چیز خوب است. بهتر است با خودتان صادق و البته واقع بین باشید. افکار خود را روی کاغذ بنویسید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید. امروز لباس های روشن به تن کنید، به خصوص اگر قرار است که عشق زندگی تان را ملاقات کنید. اگر هم مجرد هستید، امروز نشانه ای از عشق را خواهید دید. یک پیغام حالتان را خوش می کند، برای جواب کمی صبر کنید. این روزها همه اش احساس می کنید، هر کاری که می کنید فقط دور باطل است. شما دلسرد شده اید، کمی از مطلب فاصله بگیرید تا حالتان بهتر شود. برای گفتن حرفی دست دست می کنید، حرف خوب را باید گفت، وقت تلف نکنید.

پرخوری را کنار بگذارید و رژیم‌غذایی سالمی را در پیش بگیرید. مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  اعضای خانواده علاقه زیادی به شما دارند و از بودن در کنارتان سیر نمی‌شوند. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. کار مهمی که انجام داده‌اید امروز در نظر اطرافیان جلوه خواهد کرد. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

به شرط آنکه اعتماد به نفس خوبی داشته باشی، شهرت و ثروت در دسترس تو خواهد بود. این اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور فرق می‌کند. باید با استفاده از استعداد و توانمندی‌های خود آینده‌ات را بسازی.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

امروز توانایی های شما سر به فلک کشده است. به علاوه، قادرید که احساسات دیگران را به خوبی دریافت و آنها را درک کنید. به همین دلیل اگر مدت هاست که می خواهید با فردی بر سر مسائل کاری یا عاطفی گفتگو کنید، درنگ نکنید و وارد عمل شوید. البته سعی کنید چیزهایی را که هنوز در مورد آنها اطمینان کامل ندارید را به زبان نیاورید. زمان آن است که با شریک زندگی تان کمی جدی تر باشید. اخیرا هر آنچه او گفته است را قبول کرده اید اما حال زمان آن است که برای خودتان اهمیت بیشتری قائل شوید و به دنبال علاقمندی های خود باشید. سعی کنید خودتان به تنهایی کارهایتان را انجام دهید. مقدمات شروع یک رابطه عاطفی هنوز برایتان فراهم نیست. اگر به موقع کارهایتان را سرو سامان بدهید، زمینه آشنایی با شخصی که برایتان مهم است به وجود خواهد آمد. برای یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. این سفر در روحیه تان بسیار موثر است.

با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد.   اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید. سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و با اتفاق فرخنده‌ای در منزل یا محل‌کار روبه‌رو خواهید شد. شادی‌های خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را در کنار اطرافیان تجربه کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای وسوسه‌برانگیز در پیش دارید. این معامله را با خیال‌ راحت انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری به جیب می‌زنید. سفره‌ دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. در غیراین‌صورت دیری نخواهد پایید که راز دل شما نُقل هر مجلس و انجمنی شود. عشق زندگیتان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

به زودی بحران مالی تمام خواهد شد. گرچه دوره سختی را پشت سر گذاشتی اما همه چیز درحال تغییر است و روزهای خوبی پیش روی توست.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز روز بزرگی برای شما خواهد بود، از این رو که هر آنچه می خواهید را به راحتی به دست خواهید آورد. حتی در مورد مسائل کاری نیز تکه های پازل خود به خود برایتان ردیف خواهند شد. تغییرات احساسی شما بار دیگر تعادل خود را به دست آورده و شما قادرید که به راحتی آنچه در دلتان می گذرد را با نزدیکان تان در میان بگذارید. آیا تا به حال آنچه لایقش بوده اید را به دست آورده اید؟ اگر جواب شما منفی است، نگران نباشید زیرا امروز تا حدودی نیازهایتان برآورده خواهد شد و انرژی لازم را برای ادامه مسیر به دست خواهید آورد. دوستی تقاضای کمک ساده ای از شما دارد، بدخلقی نکنید، کمکش کنید، حال خودتان هم بهتر می شود. هفته های آینده برای شما پر از مشغله کاری و سفر است. پیشرفت و موفقیت در زمینه کاری و تحصیلی خواهید داشت. شراکت در هیچ زمینه ای در حال حاضر برایتان مناسب نیست.

اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. فرصتی برای انجام کارهای دلخواه مهیا می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کاری که به آن علاقه دارید، روحیه خود را بازیابید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.




فال روزانه فردا مرداد ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

در شرایطی قرار گرفتی که تحت نظر هستی. هر کاری که بکنی، فورا به چشم می‌آید و دیده می‌شود. باید مراقب رفتار و کردارت باشی و خطایی مرتکب نشوی چون اتفاق بزرگی در انتظار توست.

دوران خوبی برای توسعه روابط و آشنا شدن با افرادی جدید است. تو می‌توانی روابط خوب و مستحکمی برقرار کرده و و از آنها بهره‌مند شوی. به زودی خبرهای تازه‌ای می‌رسد.

از نظر اقتصادی باید دوراندیش باشی. بخصوص در این ایام باید حساب دخل و خرجت را داشته باشی تا دچار بحران نشوی. باید با افکار منفی به شدت مبارزه کنی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

از دست شخصی دلگیر شده اید و این موضوع باعث شده که حوصله ای برای پا شدن از تختخواب را نداشته باشید. بهتر است که بهانه گیری را رها کنید و بلند شوید. یادتان باشد که تعادل کلید موفقیت شماست، پس خودتان را درگیر یک موضوع خاص نکنید. به این فکر کنید که چه چیزی شما را آرام می کند، به دنبال آن باشید. فردی که به او علاقه دارید را امروز در اولویت کارهایتان قرار دهید. فرصت خوبی است تا مهمترین خواسته هایتان را برایش بازگو کنید. این روزها دلتان از شیشه است و طاقت شنیدن هیچ حرفی را ندارید، کمی صبور باشید، این روزها هم می گذرد. اخبار نخوانید و به هیچ موزیک غم انگیری گوش نکنید. یک خبر خوب کاری خیالتان را از مسئله ای که نگرانش هستید، راحت می کند. حواستان را به کارهایتان بدهید.

روز را با انرژی آغاز کرده‌اید، این احساس را تا پایان روز حفظ کنید و لحظه‌هایی سرشار از شادی و نشاط را تجربه نمایید. به لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواستان را به خرجهایتان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را عاشقانه دوست دارید و امروز می‌خواهید با خرید هدیه‌ای، عشق بی‌پایان خود را نثار ایشان کنید. مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان این رفتار شما را فراموش نخواهد کرد و در آینده ایشان نیز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد. یادی از خاطره‌های خوش گذشته خواهید کرد. در این شرایط با دوستان قدیمی تماس بگیرید و با حضور در کنار رفقای دیرینه، خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و از هر گونه بحث و مشاجره‌ای دوری بگیرید.




فال روزانه فردا شهریور ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

نباید وقت گرانبهای خود را به مسائل بیهوده و نزاع‌های بی‌حاصل با کسی که ارزش تو را نمی‌داند، هدر دهی. باید به فکر تغییر این اوضاع باشی و با کسی معاشرت کنی که قدر تو را بداند.

ممکن است با بحران مالی مواجه شوی پس باید خودت را برای مقابله با آن آماده کنی. بهتر است جلوی خطاهای کوچک و بزرگت را بگیری تا زودتر این بحران بگذرد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

پروژه هایی در دست دارید که بهتر است امروز تمام وقت تان را برای اتمام آنها سپری کنید. امروز انرژی زیادی در فضا وجود دارد که انگیزه لازم را برای این کار به شما خواهد داد. اگر در حین مسیر به مشکلی برخوردید، بیاستید و چند قدم به عقب بردارید. به این که کار شما چه تاثیری بر پیشرفت خود و دیگران خواهد گذاشت، فکر کنید و سعی کنید رفتارهایتان را طوری که با محیط اطراف تان تعادل داشته باشد، سازگار سازید. یک گفتگوی کاری به شما ایده ای می دهد که بسیار به کارتان می آید. منتظر جوابی از شخصی هستید که کلافه تان کرده و جواب نمی دهد، کمی صبور باشید، کارهای به موقع انجام می شود. به خوابتان بیشتر اهمیت بدهید. بی خوابی هم از کار می اندازتان و هم مریضتان می کند.

سلامت وجود نازنینتان به خطر می‌افتد و بهتر است که بیشتر مواظب باشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. توانایی چشمگیری در جلب‌نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبه‌رو می‌شوید را به لطف این روحیه پشت‌سر بگذارید.  روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.




فال روزانه مهر

به این سرگردانی باید پایان داد. راه و هدفت را مشخص کن. در اینصورت تکلیف تو با دیگران و تکلیف دیگران با تو روشن خواهد شد و روابط عاطفیت سروسامان می‌گیرد.

این بحران مالی گذرا خواهد بود. بنابراین یاس و نومیدی را از خود دور کن، چون شرایط همیشه بر علیه تو نخواهد بود. فرصت‌های بهتری می‌آید که تو انتظارش را داشتی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شاید فهمیده باشید که زمان عقب کشیدن در رابطه عاطفی فرا رسیده است. شما و عشق زندگی تان تفاهم چندانی با هم ندارید و این موضوع نه تنها شما را از پیشرفت در مسیر زندگی تان باز می دارد، بلکه انرژی زیادی را از شما می گیرد. پس زمان خوبی است تا راه جدیدی را در پیش بگیرید. درگیر اتفاقی هستید که اخیرا برای شما افتاده است اما نمی خواهید این واقعیت را قبول کنید. با بستن چشم هایتان مشکلی حل نمی شود. شما باید با تلاش خود موانعی که بر سر راهتان وجود دارد را بردارید. هیچکس جز خود شما مسئول زندگی تان نیست. به جای دخالت در کار دیگران سرتان به زندگی خودتان باشد. اتفاقی زیر گوشتان در حال افتادن است که حواستان به آن نیست. برای شخصی بسیار نگرانید و می خواهید به او کمک کنید. بهتر است تا از شما کمک نخواسته به روی خودتان هم نیاورید. در مورد نیت تان همین امروز نقشه تان را عملی کنید.

شرایطی برای استراحت و انجام کارهای دلخواه فراهم می‌شود. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  کارهای امروز بر وفق مرادتان انجام نمی‌شود و کارهای روزانه دیرتر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.




فال روزانه فردا آبان ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز روز فوق العاده ای برای شماست از این رو که جواب بسیاری از تلاش هایتان را خواهید گرفت. آنقدر احساساتی می شوید که اشک از چشمان تان سرازیر می شود. امروز را برای این شادی جشن بگیرید. به زودی یکی از دوستان تان نزد شما می آید و برای ایجاد تغییری در زندگی اش از شما کمک می طلبد. بهتر است که اول از همه خوب شرایط را بسنجید و اگر برای این کمک دلیلی قانع کننده ای پیدا کردید، وارد عمل شوید. اگر مجرد هستید، به زودی خبری خوش در راه است. شما آدم سخاوتمندی هستید اما مادیات گاهی برایتان خیلی مهم می شود. سعی کنید متوجه رفتارتان باشید. تغییری در دکوراسیون منزل یا پوشش تان بدهید تا روحیه تان عوض شود. در مورد نیتتان صبور باشید و تدبیر و آینده نگری را از یاد نبرید.

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. اتفاق خوشایندی در محل‌ کار یا منزل رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اطرافیان تبدیل کنید. کارها را با دقت انجام می‌دهید و اطرافیان شما را به عنوان فرد نکته‌سنجی می‌شناسند. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و مزد باریک‌بینی و توجه خود را دریافت می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و موفقیت‌های بیشتری را به کارنامه زندگی خود اضافه کنید. معامله‌ای وسوسه‌برانگیز در پیش دارید. این معامله را با خیال‌ راحت انجام دهید و مطمئن باشید سود چشمگیری به جیب می‌زنید.   دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگیتان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند.




فال روزانه فردا آذر ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

بی‌ملاحظه به دیگران اعتماد می‌کنی. شاید این کار نشانه حسن نیت تو باشد. اما باید مراقب بود که دیگران از این رفتار سوء استفاده نکنند. چون همه نیت خوبی ندارند.

نامه یا خبری می‌رسد که بسیار خوشحال کننده خواهد بود. زمان آن رسیده که یاس و ناامیدی را از خود دور کنی و برای آینده خود را آماده سازی. روزهای بهتری در انتظار تو خواهد بود.

این ناهماهنگی در خوردن غذا به سلامتی‌ات لطمه می‌زند و تو این را نمی‌دانی. قبل از اینکه لطمه بیشتری به بدنت بزنی برنامه غذایی‌ات را تغییر بده.

مطمئن باش هیچ اتفاق خارق‌العاده‌ای نخواهد افتاد. در واقع این تو هستی که باید این بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش گرفته و تا مقصد برسانی. در پایان پاداش غیرمنتظره‌ای دریافت خواهی کرد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز با فردی قرار ملاقات دارید اما صحبت هایتان آنطور که باید خوب پیش نمی رود. شاید باید کمی با سیاست تر پیش روید تا دیگران از شرایط شما سو استفاده نکنند و مدام ساز مخالف نزنند. شما اخیرا کنترل احساسات خود را از دست داده اید و نمی توانید به درستی مسائل را نقد و بررسی کنید اما امروز زمان خوبی است که بنشینید و روی کارهایتان تمرکز کنید. خبر خوبی که می شنوید، روحیه شما را برای ساختن یک روز فوق العاده به بهترین شکل ممکن خواهد ساخت. آغاز به کار جدیدی می کنید و آهنگ زندگی تان تغییر می کند. هوشیار باشید که دوستان واقعی تان را از دست ندهید و از آن ها برای خودتان دشمن نسازید. اگر مشکلی برایتان پیش آمده سعی کنید از کنار آن آرام بگذرید. آشوب و نارحتی و سرو صدا برپا نکنید بعدا پشیمان می شوید.

با منفی‌بافی راه به جایی نخواهید برد. از امروز دید مثبتی به زندگی داشته باشید و اجازه ندهید افکار منفی روز شما  را خراب کند. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند. مدت زیادی است که میان شما و یکی از نزدیکان مشاجره‌ای درگرفته و با ایشان قهر کرده‌اید. امروز زمان مناسبی است که کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در صلح و دوستی با این فرد وارد شوید. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید.  امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهنتان می‌‌رسد. این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد. در این شرایط سربه‌سر ایشان نگذارید و عشق زندگیتان را به حال خوش وا بگذارید.




فال روزانه فردا دی ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

بهتر است به جای پرداختن به رویاهای زیبا اما غیرممکن به واقعیت‌های موجود توجه کنی. درست است که این واقعیات تلخ و دشوار به نظر می‌رسد اما تو پیروزی‌ات را از متن همین واقعیت‌ها می‌یابی.

با یک مسافرت کوتاه می‌توانی روحیه‌ای پرنشاط تر از همیشه داشته باشی. با شادی و نشاط تو اطرافیان هم خوشحال خواهند بود.

رکود و رخوت موجب افسردگی می‌شود و روح را فرسوده و ناتوان می‌کند. باید هر از گاهی با یک ابتکار تازه این حال و هوا را عوض کنی.

از کارمند هستی، در محیط کاری وظایفی پیش می‌آید که تو را گرفتار خواهد کرد. باید مراقب باشی که انجام این وظایف تو را از مسئولیت‌های فردی و خانوادگی‌ات باز ندارد.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

به دلیل ارتباط با یکی از دوستان تان، امروز اطلاعات خوبی را به دست می آورید، حتی شرایط بهتر از آنچه فکرش را بکنید برایتان پیش خواهد رفت. حتی آنقدر غرق رویا می شوید که گویی در آسمان ها سیر می کنید. از این لحظه ها که به ندرت تکرار می شوند، نهایت استفاده را بکنید. در این شرایط احساسات شما ثابت است، به همین دلیل می توانید در مورد مسائل عاطفی با شریک زندگی تان گفتگو کنید و برای حل مشکلات تان به یک نظر واحد برسید. یک کار هنری را شروع کنید، کاری که نتیجه اش خوشحالتان می کند. ساز بزنید شال گردن ببافید هر کاری دوست دارید و انجامش خوشحالتان می کند انجام دهید. فعلا با هیچکس درودل نکنید. نگران نباشید شما بالاخره درسی که باید گرفته اید دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهید کرد.

گرفتاری‌های خود را به تنهایی تحمل نکنید و بار مشکلات خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.  بیشتر از همیشه به فکر تامین رفاه و آسایش اعضای خانواده باشید. اعضای خانواده را سرزنش نکنید و اجازه مشارکت در تصمیم‌های مهم زندگی به آنها بدهید.  امروز یکی از دوستان‌ شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمکتان نیاز دارد، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌و‌عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوبتان نگذارید. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز سراپا گوش به حرف‌های شما می‌دهند و در حل مشکلات شما را تنها نمی‌گذارند. انرژی و تمرکز خود را با کارهای پیش‌پاافتاده هدر ندهید و کارهای مهم را با تمرکز بیشتری به پایان برسانید. هزینه‌های زندگی شما از چیزی که انتظارش را دارید تجاوز می‌کند. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قسمتی از پول خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.




فال روزانه فردا بهمن ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

تاکید و پافشاری تو در بعضی از کارها زیان‌آور است. در زندگی باید انعطاف داشت و خونسرد بود. باید اجازه بدهی تا زمینه‌های لازم برای مسائلی که ذهنت را مشغول کرده، آماده شود.

هدیه و یا سوغاتی‌هایی در راه داری. مقداری پول بصورت هدیه به حسابت واریز خواهد شد. پذیرایی و میهمانی عده‌ای به عهده توست که برایت بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

استراحت به موقع و برنامه‌ریزی شده میتواند به تو شادابی و سلامتی بدهد. با سرگرم کردن خود، استفاده از تعطیلات، تمرین تکنیکهای آرامش دهنده و رفتن به سفرهای تفریحی می‌توانی سرزندگی و سلامتی را به خودت هدیه بدهی.

از جایی که اصلا فکرش را نمی‌کردی پولی به تو می‌رسد که در این موقعیت برای مفید خواهد بود ولی مراقب باش که بی‌دلیل خرج نشود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روزاقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز یک حصاری به دور احساسات تان کشیده شده است طوری که فکر می کنید نمی توانید با دیگران به خصوص شریک زندگی تان به خوبی ارتباط برقرار کنید. دلیل این احساس، اتفاقات گذشته است که بار دیگر شما را تحت تاثیر قرار داده است. اما خودتان را نبازید. سعی کنید که هوشیارتر از قبل باشید و به جای ناراحتی از گذشته خود درس بگیرید. به زودی پیشنهادی به شما می شود، قبل از پاسخ به آن با خانواده خود مشورت کنید. مطمئنا پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد. به حرف های شخصی در اطرافتان خوب گوش کنید، شما می توانید از حرف های او به موقع و به نفع خودتان استفاده کنید. به خودتان استراحت بدهید یک لیوان چای بریزید و برای ساعتی هم که شده بنشینید و به هیچ چیز فکر نکنید. خستگی جسمی قدرت درست فکر کردن را از شما گرفته است.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانی‌های خود را فراموش کنید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. وقت زیادی را به کار اختصاص ندهید و میان کار و زندگی تعادل برقرار نمایید. روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطارانتان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید.  وقت خود را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده سپری نکنید و توجه بیشتری به همسر یا عشق‌ زندگیتان داشته باشید. توقع‌های خود از اعضای خانواده را کاهش دهید. در غیر این صورت اهل منزل از رفتار شما دلخور خواهند شد.




فال روزانه فردا اسفند ( پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ )

به جای اینکه آسمان و ریسمان به هم ببافی و خودت را گول بزنی، بهتر است با واقعیت‌ها روبرو شوی و از اطرافیان و دوستانت شناخت دقیق‌تری داشته باشی.

خبر خیلی خوش می‌شنوی. یک مسافرت در پیش داری. خواسته قدیمی‌ات برآورده می‌‌شود و مقداری پول و یا یک هدیه به دستت می‌رسد.

وقتی می‌بینی بی‌حوصله و عصبی هستی و تمایل به انجام هیچ کاری را نداری بهتر است بخوابی. خواب هم برای سلامتی روح خوب است و هم جسم.

روشی که در پیش گرفته‌ای خوب است. با این روش به آرامی و قدم به قدم به اهداف خود می‌رسی و وضعیت اقتصادی خود را تغییر می‌دهی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

وقت آن است که به احساسات خود توجه بیشتری داشته باشید. اخیرا شما به دلیل مشغله های زیاد، از آنچه در ذهن و قلب تان می گذرد، دور شده اید اما یکی از راههای پیشرفت و موفقیت گوش کردن به ندای قلب تان است. آنها می توانند راه را به شما نشان دهند. سعی کنید که در محیط کار با مدیر و همکاران تان صادق تر باشید زیرا ممکن است که برای شما دردساز شود. برای رسیدن به آرامش بیشتر، ورزش را فراموش نکنید. موقع شوخی کردن با شخصی که تازه با او آشنا شده اید احتیاط کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید. تصمیمی برایتان گرفته شده که پذیرشش برایتان بسیار سخت است، فعلا با شرایط کنار بیایید اما تصمیم نشوید. به فکر راهی برای بیرون آمدن از این وضعیت باشید. رازتان را با دیگران در میان نگذارید.

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. علاقه‌ای که به فراگیری علم و دانش دارید را دست‌کم نگیرید و به لطف این روحیه، افق‌های جدیدی را پیش‌روی خود قرار دهید. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌ زندگیتان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. زندگی را بدون هدف و برنامه ادامه می‌دهید. این رویکرد نه‌تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده. در اولین فرصت‌ هدفهای خود را در زندگی مشخص کنید و با برنامه‌ریزی و نظم، روز‌به‌روز به این هدفها نزدیک‌تر شوید. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:


هوشیار باشیدکه دوستانتان را از دست ندهیدو از انها برای خودتان دشمن نسازید؟