فال روزانه یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهارده فروردین و فال روزانه فردا چهاردهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزان...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد چهارده فروردین و فال روزانه فردا چهاردهم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

صاویر خصوصی مینا مختاری همسر بهرام رادان

فال روزانه شنبه 13 فروردین 1401 فال فردا

فال قهوه روزانه شنبه 13 فروردین 1401

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ )

 

مسائل کوچک را دست کم نگیر چون ممکن است همین مسائل کوچک، گره بزرگی در زندگیت ایجاد کند.

یک موفقیت کوچک هم کافی است تا این فضا را عوض کرده و دوباره تو را سرحال و شادمان کند. می‌توانی از این موفقیت کوچک نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر کند.

احساس می‌کنی بسیار کار می‌کنی و کمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای که سعی می‌کنی توقع داشته باشی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

بدلکار زن در عصر جدید همه را عصبانی کرد 1

سلامت خود را با ورزش و نشاط تضمین کنید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از محبت و عاشقی را برای شما تدارک خواهد دید. روحیه شوخ‌طبعی دارید و همیشه اطرافیان را خوشحال می‌کنید. این روحیه شما را به فردی محبوب درمیان دوستان و‌ آشنایان تبدیل کرده‌است. از شوخ‌طبعی خود بهره بیشتری بگیرید و دامنه دوستان خود را گسترش دهید.  یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.

بهترین زمان است تا ایده های ذهنی تان را بررسی کنید و قدم های بعدی را برای هدف های بزرگ تر بردارید. کار امروز را به فردا مگذارید تا فرصت هایتان از دست نرود. صبح هر چه زودتر از تختخواب بیرون آیید و کار خود را آغاز کنید بهتر است. اگر شریک زندگی تان با دلی پر از عشق به سمت شما آمد، با آغوش باز پذیرایش باشید. شما می توانید این رابطه را به هر شکلی که دوست دارید، پیش ببرید. برای ابراز علاقه متقابل به عشق تان یک هدیه برای او بخرید و غافلگیرش کنید. در مورد دوستی بهتر است قوی باشید و جلوی ظالم بایستید. از حجم کاری تان این روزها کم شده به جای دل نگرانی به فکر پیدا کردن راه های درآمد تازه باشید. کافی است کمی از خلاقیت تان استفاده کنید. در مورد خبری که می شنوید بیشتر تحقیق کنید. حقیقت با آنچه که شنیده اید فرق دارد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است که زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌کند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا کرد و آن را برطرف نمود. به دیگران کمک کن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری کنند.

مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

این ماه ممکن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنی. انتخاب یک برنامه یا کار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد که نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مادر جوان مهدی قائدی ستاره معصومی

به لحاظ سلامتی و شادابی امروز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. به فکر اعضای خانواده باشید و اهمیت بیشتری به آنها بدهید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. اعضای خانواده امروز حسابی شما را تحویل می‌گیرند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه به فکرتان هستند. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. یکی از دوستان یا اعضای خانواده ناخواسته کار ناپسندی را انجام می‌دهد و این کار زمینه دلخوری شما را فراهم می‌کند، اما دلخوری خود را به روی این فرد نیاورید و با چشم‌‌پوشی از کنار این کار ناپسند گذر کنید. مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

اگر تا به حال نشسته و منتظر بودید که خوشبختی در خانه شما را بزند، وقت آن است که خودتان بلند و دست به کار شوید. شما انرژی و ذکاوت لازم را درون خود دارید، کافی است آنها را نشان دهید. اگر از رابطه عاطفی خود راضی نیستید، باید شیوه خود را تغییر دهید. در حرف زدن خود محتاط باشید، سیاست بیشتری به خرج دهید و از رفتارهای افراطی خودداری کنید تا همه چیز بر وفق مرادتان پیش رود. اگر در تصمیم گیری های امروزتان دچار شک و تردید شدید، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول کنید. چشمتان را روی رفتارهای زشت یکی از اطرافیان فقط به خاطر محافظه کاری نبندید. پس فردای روزگار او در حق شما بدتر خواهد کرد. فصل جدید در زندگی تان آغاز شده، نتیجه تلاش های دیروزتان را امروز خواهید دید و چیزی به دست می آورید که با هیچ پولی قادر به خریدن آن نیستید.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به شکل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است که تعیین کننده خواهد بود.

کارهای فکر ممکن است ذهنت را خراب و آشفته کند بهتر است کمی تحرک داشته باشی. این چند روز، ورزشی را که دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود که پیاده‌روی، کوهنوردی یا شنا را انتخاب کنی.

ورزش کردن هر چقدر سبک و کم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌کند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حرکات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بدن

جدیت و پشتکار رمز موفقیت توست. همین که هر کاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در کار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. آگاهی و دانشی که دارید امروز در نظر اطرافیان جلوه می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. اجازه ندهید اطرافیان در زندگی شخصی شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.

امروز عزم تان را جزم کرده اید تا برای رسیدن به آرزوهایتان بجنگید. اما حواس تان باشد تا در این راه کسی را زخمی نکنید. هر چه خود را قوی تر نشان دهید بهتر است. امروز میان شما و عشق زندگی تان کمی دلخوری پیش می آید، دلیل آن عدم اعتماد شما به یکدیگر نیست بلکه شرایط بدی است که در آن به سر می برید. به جای این که از این موضوع دوری کنید، در موردش صحبت کنید و به دنبال راه حلی برای آن باشید. مطمئنا همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. خلوص نیت داشته باشید و در کارهایتان خیراندیش باشید. با شخصی به ظاهر هم که شده صلح کنید تا کارها روبه راه باشد. مسائل مالی آنطور که شما می خواهید پیش نمی رود. نگران نباشید. اتفاقی در راه است. قصد شروع کاری را دارید. بدون تحقیق بی گدار به آب نزنید، وگرنه پشیمان می شوید.

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

وقتی کسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت کرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به کارهایی زد که او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.

سعی کن با شاد کردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل کار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف کردن، کار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.

مراقب سلامتی خود باش و دست به کاری نزن که عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ کس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین کمتر از دیگران باید توقع داشت.

همیشه مشکلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل کنی که دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری کن و بکوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

اهمیت زیادی به رسیدگی به اطرافیان می‌دهید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از آشنایان کمک بگیرید. به فکر روز مبادا باشید و امروز پولی را برای آینده پس‌انداز کنید.  روزگار بر وفق مراد شما است و کارهای امروز راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام می‌شود.  دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

خودتان را برای مسائل کم اهمیت، آزار ندهید. امروز ممکن است که میان شما و اطرافیان تان اختلاف نظرهایی رخ دهد اما اهمیت چندانی ندارند و طبیعی ست. اگر فکر می کنید که راه درستی را در پیش گرفته اید، تحت تاثیر رفتار دیگران قرار نگیرید. میان شما و شریک زندگی تان دلخوری پیش آمده. هم شما و هم طرف مقابل تان از شروع مکالمه می ترسید اما بهتر است قدم اول را شما بردارید و احساسات واقعی خود را که به بهبود رابطه تان کمک می کند بروز دهید. یک شروع اشتباه می توانید شما را چند پله به عقب برگرداند که برایتان جبران ناپذیر است. بهتر است به خودتان مسلط باشید و حرف بی ربطی که فقط بر اثر ناراحتی به دوستان زده اید، پس بگیرید و عذرخواهی کنید. خریدی که می خواهید به شکل دلخواهتان صورت می گیرد. برای آینده برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

نباید رقیب خود را دست کم گرفت. مشکلات ساده و عادی را نباید دست کم گرفت چون در آینده همین مشکلات کوچک به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای کوچک قانع کند. برای همین باید به فکر کارهای بزرگ برای رسیدن به یک جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  پیشنهادی که یکی از دوستان برای افزایش درآمد با شما در میان گذاشته را اجرا کنید و به سود سرشاری برسید.  روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، این فرصت را به راحتی از دست ندهید.    دوستان و آشنایان به منزل شما می‌آیند و لحظه‌های شادی را سپری خواهید کرد. اگر به فکر سلامت وجود نازنین خود هستید، عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و سبک‌زندگی‌تان را تغییر دهید.  دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

امروز انرژی مثبت زیادی در فضا پراکنده است، حال که جنگجوی درون شما آماده جنگ است از این فرصت استفاده کنید و وارد عمل شوید. ممکن است در مسیری که پیش گرفته اید با تضاد و مخالفت هایی رو به رو شوید اما یادتان باشد که قدرت شما بیش از اینها است پس نگذارید هیچ چیز مانع تان شود. فردی رازی را برای شما فاش کرده است که کمی نگران تان کرده، بهتر است که فعلا فکرتان را درگیر آن نکنید. با گذشت زمان حقایق بیشتری برای شما آشکار می شود که از نگرانی هایتان نیز می کاهد. به زودی خبر خوبی در مورد مسایل عاطفی تان خواهید شنید. خودتان را برای این سورپرایز آماده کنید. مسافری از راه دور می آید. سر ملک یا دارایی قدیمی باید تصمیم گیری بشود، این دارایی بالاخره به فروش می رسد. حرف حقی که به شما زده می شود بپذیرید و به جای جواب دادن سکوت کنید. بی نظمی باعث برهم خوردن آرامشتان می شود،همه چیز را سر جای خود بگذارید تا چیزی که دنبالش هستید پیدا کنید.

فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

کسی هست که تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در کنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از کنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا کنی.

بهتر است که دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای کند. کشف یک رابطه جدید به معنای کشف یک دنیای تازه است.

مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده کن. خود را آنچنان فرسوده نکن که از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو کارهای زیادی برای انجام دادن داری.

با مشکل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاکنون تو آنرا بارها تجربه کرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور کن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر دارید و لحظه‌ای از رسیدن به اطرافیان غافل نمی‌شوید، این روحیه هیچ اشکالی ندارد اما گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنید و نیازهای خودتان را به توقع‌های اطرافیان اولویت می‌دهید. در نتیجه از امروز جانب اعتدال را در پیش‌ بگیرید و در کنار توجه و رسیدگی به اطرافیان، به فکر خودتان هم باشید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. با فرد مهم و سرشناسی ملاقات می‌کنید و این فرد پندواندرزهای ارزشمندی را در اختیار‌تان قرار می‌دهد. رابطه‌ خود را با این فرد تقویت کنید و درآینده بیشتر با این فرد سرشناس در ارتباط باشید. امروز به خودتان وعده داده‌اید که اوقات فراغت خود را به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید، اما این وعده محقق نخواهد شد و کارهای غیرمنتظره‌ای در سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور خواهید شد به جای انجام کارهای دلخواهتان، این کارهای غیرمنتظره را به پایان برسانید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  فرصتی مهیا می‌شود تا به دیدار یکی از دوستان قدیمی‌تان بروید و یادی از گذشته‌ها کنید.

شما از وابسته شدن لذت می برید اما نباید افسار خود را به دست دیگران دهید. آنچه بدان احتیاج دارید، کمی مراقبت از خود و نیازهایتان است بنابراین مطمئن شوید کارهایی که انجام می دهید، مورد علاقه شماست نه دیگران. از رابطه عاطفی خود رضایت کامل را ندارید. اما شما با توانایی هایتان می توانید رابطه را به گونه ای دیگر تغییر دهید. پس بهتر است شرایط آن را هر چه زودتر فراهم کنید. هر چه با سیاست بیشتری عمل کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. تغییرات در زندگی تان را با چشم باز ببینید و بپذیرید، بجای جنگیدن با آن برای کنار آمدن با آنها راه های تازه را امتحان کنید، شما از کجا می دانید این تغییرات به ضرر شما تمام خواهند شد. فکر و روشتان را تغییر دهید اتفاقات خوب بدون اینکه توقع داشته باشید برایتان رخ خواهد داد.

فال روزانه فردا مهر (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به زودی با لجبازی و بی‌منطقی‌ات، دوست یا همسرت را کلافه می‌کنی. بهتر است کمی با خودت خلوت کنی و در رفتارت تجدید نظر کنی چون در نهایت خودت متضرر خواهی شد.

پیشنهاد دوستان شما برای گذراندن وقت امروز بسیار مفید واقع می شود. به حرف آنها گوش کنید.

باز هم تغذیه … تغذیه شما درست نیست. حتما غذای خود را سر ساعت و به موقع میل کنید. شما بیشترین ضربه سلامتی خود را از نوع ناصحیح تغذیه لمس می کنید.

از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی خواهی شد. از قدیم گفته‌اند : ((علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد)). پس خود را برای برخورد با مشکلات و غلبه بر آنها آماده کن. با کمی حوصله و تلاش می‌توانی از پیچیده شدن مشکلات جلوگیری کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرد و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. پولی به دست شما خواهد رسید و این پول زمینه شادی شما و اعضای منزل را فراهم می‌کند.  اعضای خانواده به مشکل بسیار بزرگی برخورده‌اند و چاره‌ای برای حل این مشکل در پیش‌رو ندارند، اجازه ندهید این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی اعضای خانه را فراهم کند و در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و راه‌حل مناسبی را برای حل این مشکل پیدا نمایید. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد و این مشاجره زمینه ناراحتی ‌شما را فراهم می‌کند.

امروز روز خوبی برای شماست تا بتوانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید گفتگوهایتان با دیگران عمیق و موثر و در ارتباط با موضوعات مهم زندگی تان باشد. مطمئنا از به اشتراک گذاشتن نظرات تان با دیگران سود خواهید برد. فقط به رابطه های گذشته تان اکتفا نکنید، سعی کنید که با افراد جدید در ارتباط باشید. اخیرا متوجه علاقه یکی از اطرافیان تان به خود شده اید. با گذشت زمان به این نتیجه می رسید که شما هم به او علاقه دارید و این شروع رابطه ای فوق العاده برایتان خواهد بود و در نهایت زندگی شما پر از عشق می شود. هفته گذشته برایتان پر از علامت سوال بود، بزودی به جواب سوالاتتان خواهید رسید. روزهای خوبی در انتظار شماست. شما تخیلی قوی دارید و به آنچه که می خواهید با تمرکز کردن می رسید. با صبر و شکیبایی به اطرافیانتان بیاموزید که ناشکیبا نباشند. روحیه تان را قوی نگه دارید.

فال روزانه فردا آبان (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق با خود طوفانی دارد که از آن نمی‌توان گریخت. ممکن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر کنی.

اگر با کارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست کنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع کنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.

به میزان ویتامین و کالری روزانه‌ات توجه کن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

ممکن است روزهای آینده دچار مشکلات مالی شوی. چیزی را که انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اکنون آماده کن.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانی‌های خود بردارید.   به یاد خاطره‌های خوش دوران کودکی خواهید افتاد. یکی از دوستان امروز از شما تقاضایی دارد که انجام این تقاضا خارج از عهده‌تان است. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده در رابطه شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان تاثیر بگذارد. احتمال گم شدن یکی از کالاهای مهم و با ارزش شما وجود دارد. از امروز بیشتر مواظب کالاهای مهم خود باشید شش‌دانگ حواستان را جمع کنید.

اگر دیگران به طرز فکر شما اعتقادی ندارند، بدین معنی نیست که خود و راه خود را تغییر دهید، تنها کافی است که خودتان را بیشتر باور داشته باشید. با اعتماد به نفس بالا به هر چی بخواهید می رسید. امروز با فردی مکالمه ای خواهید داشت. سعی کنید سوالات تان را از او بپرسید و ابهامات ذهنی تان را برطرف کنید. شما برای تصمصم گیری باید از تمام حقایق آگاه شوید بنابراین بدون خجالت هر چه در دل دارید را به زبان آورید. عشق زندگی تان از شما ناراحت است اما به روی خودش نمی آورد. شاید بد نباشد که امروز برای او وقت بگذارید و از دردو دلش باخبر شوید. رفتن به صفری برای شما پیشنهاد می شود، بهتر است فعلا از رفت و آمد پرهیز کنید. کلیدی به دستتان می رسد یا حرفی را می شنوید که گشایشی را به همراه دارد. با کسی که می دانید دلسوز شماست بدخلقی نکنید. چیزی می خرید که گران نیست اما خوشحالتان می کند. کاری به زودی سروسامان پیدا می کند، همانطور که شما می خواهید.

فال روزانه فردا آذر (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد که باید آن را کشف کرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت کرد.

نامه یا خبری می‌رسد که جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست که تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌کردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد کرد و نوید خوبی است.

مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فکر نمی‌کنی تو هم ممکنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نکن.

افق‌های تازه‌ای در مسیر کاری تو آشکار می‌شود که بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی که بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را نگران و مضطرب کند. روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌‌ باز نمی‌کنید و همیشه می‌خواهید یک‌تنه مشکلات را از سر راه بردارید، اما امروز با مشکلی روبرو خواهید شد که یک‌تنه از عهده حل آن بر نمی‌آیید. در نتیجه به خاطر داشته باشید که یک دست صدایی ندارد و با کمک گرفتن از دوستان و آشنایان، این مشکل را بدون هیچ دردسری پشت سر بگذارید.   اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌ای حسابی شما را شگفت‌زده می‌کند. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

چیزی که امروز بدان احتیاج دارید، اندکی انرژی است. شما آماده عمل هستید و قدرت بسیاری در شما پنهان است فقط کافی است آن را با اراده ای محکم به کار گیرید، مطمئن باشید موفقیت در انتظار شما است. از این که در مورد موضوعی با نزدیک ترین فرد زندگی تان صحبت کنید، می ترسید اما این را بدانید که اتفاقات اخیر روی هر دوی شما تاثیر گذاشته است و اگر در مورد آن اکنون گفتگو نکنید، در آینده اوضاع بدتر خواهد شد. به زودی به کمک فردی گره ای از مشکلات تان باز خواهد شد. دوستی خاله خرسه شخصی شما را ناراحت خواهد کرد، بهتر است سریع حرف دلتان را به این دوست که بی قصد اما از روی اشتباهات دائمی به شما ضربه می زند، بگویید. در مورد تصمیمی کاری مجبور به دادن توضیح می شوید، جبهه نگیرید. یک رابطه احساسی شما را متعجب خواهد کرد. هدیه ای کوچک دریافت می کنید.

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

چاره‌ای نیست. وقتی واقعیتی را نمی‌توانی عوض کنی، باید با آن کنار بیایی. به جای اینکه اعصاب خودت را فرسوده کنی سعی کن با نگاهی متفاوت به اطرافیانت بنگری.

یکی از آروزها و یا خواسته‌هایت برآورده خواهد شد. این روزها شانس و اقبال با تو همراه است. اگر به کارهای هنری و یا ورزشی مشغولی با فکر باز و روحیه‌ای بانشاط به آنها بپرداز چون به موفقیتهای شیرینی دست می‌یابی.

ناراحتی و نگرانی‌های تو سلامتی‌ات را مستقیم به خطر می‌اندازد. پس آرامشت را حفظ کن و از رفتارهایی که روح و در نهایت جسمت را آزار می‌دهد خودداری کن.

به خاطر ندانم کاری دچار ضرر و خسارت می‌شوی. به جای اینکه دیگران را مقصر بدانی باید بدانی کجای کارت ایراد داشته و آن را برطرف سازی. بعضی فرصتهای به اصطلاح باد آورده را دست کم نگیر و قبل از اینکه آنها را از دست بدهی قدرشان را بدان. هنوز وقت برای جبران داری.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنمایی‌های خود را از این فرد دریغ نکنید. عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید. عازم سفری هستید، اما بهتر است که عطای سفر را به لقایش ببخشید چرا که در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد.   به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید لحظه‌های باارزش زندگی شما مانند برق و باد از جلوی چشمان‌تان گذر کند.

شما امروز احساس سردرگمی می کنید و در انتخاب راهی که در پیش گرفته اید، مردد هستید. سعی کنید خودتان را در معرض چیزهایی که به آن علاقه ای ندارید، قرار ندهید. هر چه به ندای دلتان بیشتر گوش دهید، بهتر است. وقت آن است در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم بگیرید. یا باید به این رابطه ادامه دهید یا آن را کاملا رها کنید. وسط آسمان و زمین ماندن بس است. از خود گذشتگی هم حدی دارد. بهتر است که جدی تر باشید و در گفتگویی با طرف مقابل تان به این وضعیت خاتمه دهید. با درخواست مالی یا کاریتان موافقت خواهد شد. برای یک جابجایی برنامه ریزی می کنید. با او که می دانید دوست تان دارد درد دل کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. معامله ای کوچک پیش می آید. از فرصت پیش آمده استفاده کنید. بلایی از سرتان گذشته، شاکر باشید و صدقه بدهید.

فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

به هر کسی اعتماد نکن. بعضی مواقع صداقت و یکرنگی تو به دیگران این اجازه را می‌دهد که از رفتارت سوءاستفاده کنند. نباید بگذاری هر کسی به حریم خصوصیت وارد شود.

به زودی در وضعیت جدیدی قرار می‌گیری و درباره یک موضوع باید نظر نهایی‌ات را بگویی. از راه دور خبرهای خوب و امیدبخشی می‌رسد.

قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

تا زمانی که برای رسیدن به آرزوهایت تلاش نکنی، هیچ چیز به دست نمی‌آوری. فقط نشستن و در تخیل خود یک زندگی رویایی و کامل را تجسم کردن کافی نیست. باید تلاش کنی با حداقل به قسمتی از آرزوهایت برسی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلب‌تان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. رویکردی سختگیرانه به زندگی دارید و لحظه‌ای از فکر به مشکلات فارغ نیستید، امروز با تغییر این رویکرد جلوی افسردگی خود را بگیرید و زندگی را دوست بدارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز با انجام کار پسندیده‌‌ای، شما را حسابی خوشنود و خوشحال می‌کند. اهل تنبلی نیستید و کارها را سریع‌تر از دیگران انجام می‌دهید، این روحیه امروز در چشم اطرافیان جلوه می‌کند و فرصتی فراهم می‌شود تا سرعت‌ عمل خود را به رخ دیگران بکشید

امروز روابط اجتماعی شما بهتر شده ، از این رو زمان بیشتری را با دوستان صمیمی خود بگذرانید و کارهایی را انجام دهید که به شما احساس مثبتی می دهند. شما پر از عشق و شجاعت هستید، بهتر است آن را با دیگران نیز تقسیم کنید، بنابراین از بیرون رفتن و در جمع بودن نترسید. افکار خود را عملی کنید تا موفقیت به سراغتان آید. شما نسبت به انتخاب راهتان برای آینده دچار تردید هستید، شاید بد نباشد که کمی از نگرانی تان کم کنید و به سرنوشت اجازه دهید تا بهترین اتفاقات را برایتان رقم زند. بعضی وقت ها باید مشکلات را به زمان سپرد تا حل شود. هر چه بیشتر سعی کنید، گره روی گره می خورد. کتاب بخوانید، فیلم ببینید، ورزش و پیاده روی کنید تا روحیه تان بهتر شود. فشار زندگی کم خواهد شد. موضوعی پیش می آید، شک نکنید و فقط حقیقت را بگویید وگرنه به دردسر می افتید.

فال روزانه فردا اسفند (یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱)

 

احساس عاطفی تازه پیدا می‌کنی که تا حدودی ناشناخته است. باید مثل جسم از روح خود نیز مراقبت کرد و آن را در مسیری انداخت که موجب رشد و کمال آن باشد.

همیشه نباید منتظر یک اتفاق یا خبر خوش باشی. بعضی وقتها باید خودت دست بکار شوی و با یک ابتکار روحیه‌ات را تغییر دهی.

احساس خستگی و بی‌حالی می‌کنی. همین مساله تو را نگران می‌کند و گمان می‌کنی بیماری خاصی گرفته‌ای در حالی که چنین نیست و فقط یک افسردگی روحی است و باید هرچه زودتر از بین برود.

کار جدیدی که به تو واگذار شده، نیازمند دقت و کوشش است تا ثمره مالی داشته باشد. خود را کاملا وقف کارت بکن تا بتوانی موفق شوی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. برای انجام کاری قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است، اما به خاطر داشته باشید که از این سرمایه‌گذاری در کوتاه مدت سودی به جیب نخواهید زد، اما اگر صبر پیشه کنید و زحمت‌ بیشتری برای این سرمایه‌گذاری بکشید، در درازمدت سود چشمگیری روانه حساب‌‌های بانکی‌تان خواهد شد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید.  در محل‌کار یا منزل مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و این مشکل زمینه ناراحتی و نگرانی‌تان را فراهم می‌کند، اما نگذارید که این مشکل روزتان را خراب کند و به هر قیمتی که شده این مشکل را پشت‌سر بگذارید و روز را با خوبی و خوشی به پایان برسانید.  هدیه‌ا‌ی غافل‌گیرانه دریافت خواهید کرد. از جان و دل پذیرای این هدیه باشید و در اولین فرصتی لطف فردی که به شما هدیه داده را جبران کنید. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.

شما شخصیت قوی و خلاقانه ای دارید که به جای جر و بحث با دیگران می توانید آنها را به بهترین و موترین شکل به کار گیرید. امروز هیچ گزینه ای جز قدم گذاشتن در راهی که نسبت به آن آگاهید، ندارید. شاید این همان راهی است که قبلا رفته اید اما بهتر است بار دیگر تلاش کنید. از تصمیمی که می گیرید، پشیمان نخواهید شد زیرا نتیجه آن بهتر از آنچه فکرش را بکنید است. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است قبل از قبول کردن آن خوب در موردش تحقیق کنید. اگر با فکر جلو روید آینده درخشانی در انتظارتان خواهد بود. برای کاری تازه مجبور به برنامه ریزی دقیقی خواهید شد. بی نظمی به دردسرتان خواهد انداخت. پس انداز داشته باشید. مرگ یکبار، شیون یکبار. در جواب سوالی که مغزتان را درگیر کرده با خودتان رو راست باشید، در غیر این صورت باید به تنهایی تاوانش را بدهید. برای خرید یا فروش امروز زمان مناسبی نیست.

مطالب مرتبط