فال روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه فال روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم مرداد و فال روزانه فردا شانزدهم مردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند....

به گزارش رصد روز ، فال روزانه فال روزانه یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ و فال روز تولد شانزدهم مرداد و فال روزانه فردا شانزدهم مردادماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ را می خوانیم.

 

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

از سلامت و شادکامی خود غافل نشوید و امروز بیشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. امروز اتفاق مهمی در زندگی شما میفتد و درس بزرگی می‌گیرید. این اتفاق را به یاد داشته باشید و تجربه‌های ارزشمندی به کوله‌بار زندگیتان اضافه کنید.

اتفاق ناخوشایندی در زندگی تان افتاده که خیلی حال خوشی ندارید، شاید بهتر باشد امروز را کمی در تنهایی بگذرانید تا تمرکز خود را دوباره به دست آورید. شما در شرایطی به سر می برید که باید استقلال مالی داشته باشید. همان طور که شرایط شما تغییر می کند، شما نیز دچار تغییر و تحول می وشد و این طبیعی است. اما نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. رفتارهای لجوجانه را کنار بگذارید و با دیگران صادق باشید تا روزتان به خوبی پیش رود. امروز انرژی از فردی که انتظارش را ندارید دریافت خواهید کرد که حالتان را از این رو به آن رو می کند. از بی‌وفای یکی از نزدیکان خود گله مندید. اگر چه حق با شماست اما جای گله ندارد، هر کس گرفتار ی های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدت ها از او دور بوده‌اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالای دارید، همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانی های خودتان را نشان خواهید داد.

 

 




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری آغاز کرده‌اید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و سرمایه‌گذاری سودآوری را آغاز کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید.   عازم سفر هستید اما در آخرین لحظه این سفر به آینده موکول می‌شود. جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این سفر به غیر از دردسر چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. روز آرامی را سپری خواهید کرد و مشکلی سر راهتان قرار نمی‌گیرد. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌هایی سرشار از آرامش را پشت سر بگذارید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید در غیراین‌صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

شما فردی باثبات هستید اما حال زمان آن است که استانداردهای زندگی خود را تغییر دهید. برای محبوبیت لازم نیست خودتان را تحت فشار بگذارید، دیگران شما را هر جور که باشید دوست دارند. تنها یک نفر است که رضایت و خشنودی او باید برایتان مهم باشد و او خود شما هستید. در رابطه عاطفی خود با مشکلات زیادی رو به رو شده اید، فرقی نمی کند عامل آن خودتان باشد یا حتی دیگران، بهتر است تمام آنها را دور بریزید و فضایی رمانتیک بین خود و شریک زندگی تان ایجاد کنید. این کار از شما بر می آید بنابراین این فرصت را از دست ندهید. اگر دوست دارید در زندگی خصوصی‌تان موفق باشید بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آن ها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید، هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد، با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیر منتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

 

 




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا عشقی آتشین را تجربه نمایید، این فرصت را از دست ندهید و بگذارید جوانه عشق در دل شما شکوفه بزند. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید. احتمال ایجاد گفت‌‌وگوی تندی میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، به صلاح شما نیست که به این مشاجره دامن بزنید و بهتر است هرچه سریع‌تر دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. صبر و بردباری در ارتباط با اطرافیان پیشه کنید و مردم‌دار باشید.

 

 

 




فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

روز بسیار فرخنده‌ای را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. از این شرایط بیشترین استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.    روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  فرصتی را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و با هم‌صحبتی با اهل منزل به آرامش برسید.

اگر شما برای کاری تلاش کرده اید اما نتیجه آن را نگرفته اید، ناامید نشوید. اگر اتفاقی که می خواهید نمی افتد حتما حکمتی در آن است و دلیلی دارد. زندگی میدان جنگ نیست، پس از آن لذت ببرید. اگر مجرد هستید و برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، شب فوق العاده ای در انتظار شما است. فقط سعی کنید که در دیدار اول تمام زندگی تان را رو نکنید. اگر هم متاهل اید، امشب بهترین زمان است تا با همسرتان گفتگو کنید و مسائلی را که مدت هاست در دلتان مانده بیان کنید. به زودی یکی از گره های زندگی تان توسط یکی از افراد خانواده تان باز می شود. بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید، هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از هر نظر شایسته هستند. از آینده نترسید، اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آن طور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.

 

 

 




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. پول چشمگیری به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از آن را برای آینده پس‌انداز کنید. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است. با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.   غمی به جانتان نشسته و حسابی ناراحت هستید، اجازه ندهید غصه‌ها شما را بیش‌از‌حد تحت‌فشار قرار دهد و در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید.

اگر چه در حال حاضر شرایط خوبی ندارید اما در این اوضاع وظیفه شما این است تا با خونسردی پیش بروید. هر چه بیشتر استرس داشته باشید، به ضررتان تمام می شود. امروز درباره کلامی که به زبان می آورید، خوب فکر کنید زیرا ممکن است موجب آزار دیگران به خصوص بزرگ تر ها شود. امروز روز خوبی برای خیالبافی است زیرا واقعیت همان افکار شما است، پس به شخصیت، ظاهر، رفتار و دیگر خصوصیات فرد ایده آل خود فکر کنید و ببینید که چگونه در مقابل شما ناگهان ظاهر می شود. روزهای رمانتیکی در انتظارتان است، پس آماده باشید. شخصی قولی برای انجام کاری به شما می‌دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید .سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید . شما تا جای که می شده وقتتان را وقف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پا فشاری نکنید شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.

 

 




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی به دستتان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و اعضای خانواده را در داشته‌های خود سهیم کنید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. کار مهمی که مدتی است پشت‌گوش می‌اندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از همیشه بیشتر عاشق شما است و روزی سرشار از محبت را در کنار عشق ‌زندگیتان تجربه خواهید کرد.  گره‌ای در کار شما افتاده و این وضعیت زمینه نگرانی‌تان را فراهم کرده است، برای حل این مشکل فکری جدی بردارید و اجازه ندهید این شرایط بیشتر از این ادامه پیدا کند.

شما راههای زیادی را رفته اید اما انگار همه چیز به هم گره خورده است به طوری که نمی توانید راه درست را تشخیص دهیددر این شرایط بهتر است عجولانه تصمیم نگیرید و با یک جرقه کوچک یا یک پیشنهاد ساده راه خود را انتخاب نکنید. از طرف دیگر تصور نکنید راهی که برای همیشه جواب می دهد بهترین راه است. از ندای قلب خود کمک بگیرید و آنچه برای شما بهترین است را انتخاب کنید. اگر مدتی است با شریک زندگی تان لحظاتی رمانتیک را نگذرانده اید، امشب فرصت خوبی است. عشق زندگی تان را به رستورانی زیبا و پر از شمع دعوت کنید و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا زندگی به کام هر دوی شما شیرین تر آید. از کسب علم غافل نشوید شما قرار بوده یادگیری چیز جدیدی را شروع کنید که دایم به دلایلی به تاخیر افتاده است .اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید ضمنا توان درست دیدن مسائل و تصمیم گیری مناسب را هم دارید از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.

 

 




 

فال روزانه مهر(یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱)

خویشتنداری و صبر لازم است. بای حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

عازم سفر هستید، اما به هر قیمتی که شده از این سفر صرف‌نظر کنید چرا که خطری مهلک جان نازنین‌تان را در این سفر تهدید می‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که وقت‌کشی کنید و زمان زیادی از روز را به بطالت بگذرانید. یکی از اطرافیان شما امروز اصلا حوصله ندارد و ممکن است که رفتاری ناشایست با شما داشته باشد. اجازه ندهید رفتار این فرد اعصاب شما را به هم بریزد. از ایشان فاصله بگیرید و ذهنتان را مشغول کارهای خودتان کنید. عشقی غیرمنتظره در انتظار شما است و طعم شیرین عشق و محبت را تجربه خواهید کرد، اما این عشق دیری نمی‌پاید و آتش آن زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. قدر لحظه‌های باارزش زندگی را بدانید و از اتلاف وقت دوری کنید. در غیر این صورت فرصت‌های ارزشمند مانند برق‌و‌باد از پیش روی شما گذر می‌کند. رازی نهفته در سینه دارید و نمی‌خواهید این راز برملا شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به این راز مگو پی‌ببرد، در نتیجه از آنجایی که بعضی از رازها بهتر است برای همیشه سر به‌ مهر باقی بماند، روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و تمهیداتی به کار ببندید تا این راز برای همیشه در سینه شما پنهان شود.  یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. با این دوست حسابی خوش‌و‌بش کنید و از هم‌صحبتی با ایشان لذت ببرید.

دلتان به دنبال هدفی است اما منطق تان شما را از قدم برداشتن در آن مسیر می ترساند. ترس را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید و افراد زیاد دیگری نیز در موقعیت شما به سر می برند. اگر اعتماد به نفس داشته باشید، همه چیز به بهترین شکل ممکن اتفاق خواهد افتاد. اگر تاکنون احساس درونی خود را پنهان کرده اید، حال نوبت آن است آنها را مقابل چشمان فرد مورد علاقه تان بیان کنید. با انرژی که امروز اطراف شما وجود دارد بهتر است با توجه به علاقمندی های خود در کلاس های مورد علاقه تان ثبت نام کنید. جواب سوالی که این قدر در موردش کنجکاو هستید خواهید شنید به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالیتان ثباتی ندارد باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری وضع مالی تان دوباره سرو سامان بگیرد.

 

 




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است. روز را با احتیاط بیشتری سپری کنید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید.  اختلاف‌نظر با همسر یا عشق ‌زندگیتان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید.   حسابی سرتان شلوغ است و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، در چند روز آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید.   فرصتی مهیا می‌شود تا دست اعضای خانواده را بگیرید و برای شام بیرون بروید. این شرایط را به موقعیتی برای شادی و تفریح در کنار اهل منزل تبدیل کنید.

امروز ذهن تان به شدت درگیر است و نمی توانید برای کارهایتان به درستی تصمیم بگیرید. لازم نیست خیلی خودتان را تحت فشار قرار دهید. کمی استراحت کنید تا ذهن تان آرام تر شود. همین که شما تنها مسئول کارهای خود هستید کافی است. کارهایی که دیگران به شما واگذار میکنند را امروز کنار بگذارید. شما توانایی این را دارید که تصورات خود را تبدیل به واقعیت کنید کافی است از ته دل بخواهید. این مورد به خصوص در رابطه عاطفی تان می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. در انتهای روز حرفی می شنوید که روزتان را به بهترین شکل ممکن می سازد. سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده‌اید بایستید، شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند، ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوت تان هم دیگر مرور نکنید، شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید، آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزش های شما کم نمی‌کند.

 

 




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

عادت ناپسندی دارید و مدت‌های زیادی است که می‌خواهید این عادت ناپسند را کنار بگذارید، امروز فرصت مناسبی فراهم می‌شود تا این عادت ناپسند را یک‌ بار برای همیشه ترک کنید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید.  به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. امروز یکی از دوستان‌ شما که علاقه زیادی به ایشان دارید گرفتار مشکلی می‌شود و به کمک‌تان نیاز دارد، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای این دوست انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در لحظه‌های سخت و دشوار هرگز وی را تنها نخواهید گذاشت. فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید. دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌کنید از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید.  پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید. به خاطر داشته باشید که وقت طلا است و قدر لحظه‌های زندگی خود را بدانید.

امروز حوصله ارتباط برقرار کردن با دیگران را ندارید اما مراقب باشید زیرا این رفتار موجب آزار اطرافیان تان به خصوص در محیط کار می شود. شما مدت ها برای انجام کاری دودل بوده اید اما نگران نباشید زیرا بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرده اید اما همان طور که با اراده در مسیر خود را پیش می روید، ممکن است برخی ارزش های زندگی را فراموش کنید. بهتر است دوباره به اصول و ارزش های زندگی خود نگاهی بیاندازید تا عدم توجه به آنها شما را از حرکت باز ندارد. در مورد مسائل عاطفی، تا زمانی که احساس درونی و واقعی خود را بیان می کنید، مطمئن باشید که تاثیری مثبت و ابدی خواهد گذاشت. شجاع باشید و قدم اول را بردارید. حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته‌اید را پیدا کرده‌اید، بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آن ها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین راه را برگزینید، حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده‌اید نباشد. با دوستان خود بیشتر از هر زمانی در ارتباط باشید

 

 




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

بیماری مزمنی دارید و اگر امروز مواظب خودتان نباشید، این بیماری عود می‌کند. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواستان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه آماده شنیدن مشکلات آنها هستید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی‌تان به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بی‌گدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.  بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.

شما فردی مهربان و فداکار هستید که برای دیگران وقت زیادی می گذارید اما به خودتان آنطور که باید اهمیت نمی دهید. اما حال زمان تغییر است. به زودی افرادی که در گذشته در زندگی شما وجود داشتند، دوباره سر راهتان قرار می گیرند بنابراین اگر عشق قدیمی تان را ملاقات کردید، تعجب نکنید. گاهی باید اتفاقات گذشته مقابل چشمان ما ظاهر شوند تا از آنها درس بگیریم. به زودی با فردی قرار ملاقاتی دارید، اگر چه نگرانید که چگونه پیش می رود اما مطئن باشید که لحظات فوق العاده و رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده‌اید افزایش می یابد. از جمله ای که می‌شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیر دستان خود منفعت برسانید تا این هفته روزی شما پر برکت تر باشد.

 

 




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

زندگی را سخت می‌گیرید و همیشه خودتان را تحت‌فشار قرار می‌دهید. ادامه این رویکرد افسردگی شما را به دنبال خواهد داشت. به نفع شماست که هر چه سریع‌تر این روحیه را تغییر دهید و به خاطر داشته باشید که مشکلات نمک زندگی هستند. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید.   قلبتان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی‌نتیجه نمی‌ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق‌زندگی‌تان نگویید. شرایطی برای ورزش مهیا می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و برنامه‌ای منظم برای ورزش و تحرک آماده کنید.

امروز موانعی را بر سر راهتان می بینید که شما را از حرکت باز می دارد اما نگران نباشید زیرا اراده و اصرار شما در نهایت شما را به موفقیت خواهد رساند. امروز از آن روزهایی است که باید بهترین لباس خود را به تن کنید. هر چه جذابیت و اعتماد به نفس تان بیشتر باشد، افراد را بیشتر به خود جذب خواهید کرد. لباس هایی طرحدار با رنگ های خنثی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر عشق زندگی تان دلگیر است، همین امروز از دلش درآورید زیرا فردا زمان خوبی برای گفتگو نیست. تنبلی را از خودتان دور کنید و دایم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید، از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یاد گرفتن چیزی تازه در زندگی تان تلاش کنید. در رابطه عاطفی تان با مشکلاتی روبرو هستید، شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند، با خودتان صادق باشید.

 

 




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ )

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. نگرانی‌های مالی زیادی دارید و نبود ثبات مالی زمینه اضطراب و آشفتگی شما را فراهم کرده است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز پولی به دست‌تان می‌رسد و اضطراب و آشفتگی‌های شما از بین می‌رود. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که مشکلات مالی دردسری چندانی برای شما ایجاد نکند. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید.   حوصله ندارید و می‌خواهید تنها باشید. به یاد داشته باشید که تنهایی دردی از شما دوا نمی‌کند. به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، با فردی که سنگ‌صبور شماست صحبت می‌کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید.

مطالب مرتبط