فال روزانه یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و یک فروردین و فال روزانه فردا بیست و یکم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ و فال روز تولد بیست و یک فروردین و فال روزانه فردا بیست و یکم فروردین و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال قهوه روزانه شنبه 20 فروردین 1401

رازهای زندگی معین زندی (معین زد) اولین مصاحبه معین زندی پس از 8 سال

ماشین صد میلیاردی سردار آزمون 1

جنیفر لوپز ازدواج کرد

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ )

 

سعی کن تا جایی که می‌توانی از بحث‌های بیهوده و دردسرآفرین دوری کنی چون تو را در شرایط تشنج و آشفتگی قرار می‌دهد.

این اعتماد به نفس توست که راه را هموار می‌کند. با قدرت اراده و یک روحیه خوب می‌توان بسیاری از گره‌های سخت را باز کرد. منتظر اتفاقات خوب باش.

باید جدا از استرس و آشفتگی روحی جلوگیری کنی. در حال حاضر نیاز داری که استراحت کنی و آرامش داشته باشی.

اوضاع اقتصادی تو ثابت است و تغییر چندانی ندارد پس به اندازه خرج کن که دچار بحران نشوی.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

اگر امروز دیگران با شما مخالفت کردند، سعی کنید که با لحن ملایم تری با آنها سخن بگویید. هر چه انعطلاف پذیری بیشتری به خرج دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما و شریک زندگی تان قصد انجام کاری را دارید. برای رسیدن به هدف تان کمی دیگر هم دست نگه دارید. عجولانه عمل کردن به نفع هیچکدام تان نیست. اگر چه این روزها مشغله زیادی دارید، اما از سلامتی تان غافل نشوید. به زودی دری به روی شما گشوده می شود که بهتر است قبل از قدن گذاشتن در آن، خود را برای هر اتفاقی آماده کنید. نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید.   فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید، اما از تنهایی دوری بگیرید چرا که فکرهای ناراحت‌کننده‌ای به ذهن شما خطور می‌کند و تنهایی غصه‌هایتان را افزایش می‌دهد. به مشکلی برخورد خواهید کرد، به تنهایی برای حل این مشکل اقدام نکنید و از افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند کمک بگیرید. روزی عاشقانه را آغاز کرده‌اید و همه‌چیز را به رنگ عشق و محبت می‌بینید، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و روز را با خاطره‌های خوش عاشقی به پایان برسانید. شرایطی برای لذت‌بردن از تنهایی و خلوت مهیا خواهد شد.

فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

باید کاری انجام دهی که محبوبیت بیشتر شود. البته با کارهای کلیشه‌ای یا ظاهرسازی‌های ریاکارانه نمی‌توانی به این جایگاه برسی. باید رفتار، گفتار و اندیشه نیکی داشته باشی.

بهترین روش این است که با شادی و لبخند به جنگ بحران مالیت بروی و با انرژی زیاد آن را برطرف سازی. این بحران زودگذر است و کمتر از آن است که تو تسلیم شوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

کاری نیمه تمام دارید اما نمی دانید چگونه آن را به پایان برسانید، بهتر است که مدتی دور آن را خط بکشید، ذهن تان که باز شد دوباره به سراغ اش بروید. مطمئنا ایده های تازه ای به ذهن تان خطور خواهد کرد. یکی از بستگان تان به کمک شما احتیاج دارد، قبل از آنکه دیر شود، نزدش بروید و مشکل اش را بر طرف کنید. اگر مشکلی با شریک زندگی تان دارید، بهتر است که تظاهر به خوب بودن را کنار بگذارید و در مورد احساس تان صادقانه حرف بزنید. در غیر این صورت شرایط بدتر از قبل خواهد شد. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی‌تان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.  مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. به دام عشق گرفتار شده‌اید و در عشق محبوبی می‌سوزید، به همین دلیل امروز می‌خواهید کار را یکسره کنید و عشق‌تان را به معشوق ابراز نمایید، اما روز خوبی را برای ابراز عشق انتخاب نکرده‌اید و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید.

فال روزانه فردا خرداد (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

ماجرای عاطفی تازه‌ای پیش می‌آید که نباید از آن ترسید. با جرات و جسارت باید وارد این ماجرا شد و از آن پیروز خارج شد. تو این توانایی را داری که هر کسی را مجذوب خود سازی.

همیشه اوضاع به یک حالت نبوده و از این پس هم نخواهد بود. روزهای بهتری خواهد آمد که در آن احساس راحتی و آسایش بیشتری خواهی کرد. در این قانون هیچ تردیدی نباید داشت.

با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

در حال حاضر دچار رکود اقتصادی شده‌ای اما اصلا جای نگرانی نیست. پیروزی زمانی معنا و ارزش دارد که پس از یک دوره تلاش و سختی باشد.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

زندگی شما در مسیر سختی در حال حرکت است، اما این موضوع نباید شما را ناامید کنید. مطمئن باشید که پس این سختی ها خوشبختی در انتظارتان است. این روزها کمی کسل و بی حوصله به نظر می رسسد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، لازم نیست خیلی سخت بگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی تغییری در ظاهرتان هم می تواند روحیه تان را از این رو به آن رو کند. بنابراین با اتفاقات خوش کوچک شادی زندگی تان را بسازید. خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید.

انسان خنده‌رویی هستید. از این روحیه برای رویارویی با مشکلات کمک بگیرید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. سریع از کوره در نروید و بر اعصاب خود مسلط باشید. ایده‌های جدید و سودآوری به ذهن شما می‌رسد. این ایده‌ها را جدی بگیرید و در اولین فرصت به آن‌ها جامه عمل بپوشانید. فرد از خدا بی‌خبری می‌خواهد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیندازد، قبل از اینکه این فرد برنامه‌های خود را عملی کند، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ‌چیزی بین شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله نخواهد انداخت. دوستان ناباب را کنار بگذارید و با نشست‌و‌برخاست با افراد صالح و درستکار، آینده خود را تضمین نمایید. میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. در اولین فرصت دست اعضای خانواده را بگیرید و برای تفریح و گردش بیرون بروید.

فال روزانه فردا تیر (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

مطمئن باش که تلاش‌های تو به نتیجه خواهد رسید. شاید دیگران از راه‌های مشروع یا نامشروع دیگری بتوانند کسانی را بدست آورند اما تو با خود عهد کرده‌ای که زندگی سالمی داشته باشی.

در شرایط کنونی، صبر و خویشتنداری بهترین راه حل است. باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی علمی و دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نگردی. این کار با عجله و شتابزدگی جور در نمی‌آید.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

حضور در یک گروه، گردهمایی یا تیم برایتان مفید خواهد بود و باعث می شود که نگاه تان به زندگی تغییر کند. اگر چه برخی از شنیده ها اطلاعات قبلی تان را به چالش می کشد اما همین تغییر هم می تواند اثرات مثبتی در زندگی تان بگذارد. امروز آتشی از عشق در درون تان روشن می شود که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. از این فرصت استفاده کنید و روابط عاطفی تان را بهبود ببخشید. اگر برای انجام کاری منتظر هستید که سرتان خلوت تر شود، بدانید که این اتفاق نمی افتد. بنابراین همین حالا برای اهداف تان قدم بردارید. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. اهل محبت به اطرافیان نیستید و از هر فرصتی برای آزرده‌کردن دیگران بهره می‌گیرید، امروز اتفاقی می‌افتد و به قدرت محبت پی خواهید برد،‌ در نتیجه از امروز به بعد به جای دلخورکردن اطرافیان، راه عشق و محبت را در پیش بگیرید و برای حل مشکلات از جادوی محبت استفاده کنید. امروز با فردی دیدار می‌کنید که مدت‌ها پیش میان شما و این فرد دلخوری وجود داشته است، این دلخوری را فراموش کنید و با این فرد از در دوستی وارد شوید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

 

فال روزانه فردا مرداد (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز سعی کنید که با آرامش و آهسته قدم بردارید، در غیر این صورت احتمال خطایتان بیشتر می شود. هر چه بیشتر روی کارهایی که می خواهید انجام دهید یا حرف هایی که می خواهید بزنید تمرکز کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. امروز زمان خوبی است تا به جای این که وقت تان را در ترافیک ها بگذرانید، کارهایتان را تلفنی پیش ببرید و به جای آن به دنبال کارهای عقب مانده تان باشید. اگر در شرایطی هستید که وقت کافی برای عشق و عاشقی ندارید، بهتر است که دیگران را نیز درگیر نکنید. همه چیز در فرصتی مناسب اتفاق خواهد افتاد. این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار یا هنر تازه را شروع می کنید.

یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و قصد دارد این اشتباه را گردن شما بیندازد. اجازه ندهید این فرد به هدف خود برسد و به ایشان متذکر شوید مسئولیت اشتباه‌های خود را بر عهده بگیرد. نگرانی به جان شما افتاده و مضطرب هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و پس از گذشت مدتی، آرامش جای اضطراب را در دل شما پر خواهد کرد. کارهای خلاف را کنار بگذارید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. مدتی است حسابی گرفتار شده‌‌اید و فرصتی برای سر خاراندن پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، زیرا در چند روز آینده سر شما خلوت می‌شود و شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. حرفی که می‌زنید با رفتار‌تان تفاوت دارد و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان حرف‌های شما را جدی نگیرند، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که حرف‌ها و رفتارتان یکی باشد و به گونه‌ای رفتار کنید تا اطرافیان بیشتر از گذشته روی حرف‌های شما حساب‌باز کنند.  عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. کارهای مهم و ضروری امروز را حتماً انجام دهید و سهل‌انگاری نکنید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

 

فال روزانه فردا شهریور (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

با شوخ‌طبعی خود باید تلخی‌های این زندگی را از بین برد و کام خود را شیرین کرد. هر چه روزگار به تو سخت می‌گیرد، تو آسان بگیر و با آن لبخند و روحیه شاد خود به استقبال آن برو.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

وضعیت مادی و اتقصادی تو روند خوبی را طی نمی‌کند. برنامه‌ای را که در نظر داشتی شکست خورد و همین موضوع، اوضاع را بدتر کرد. باز هم باید راه حل تازه‌ای پیدا کرد و از تلاش دست برنداشت.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز روزی ست که دیگران با شما مخالفت خواهند کرد بنابراین خودتان را برای جر و بحث با اطرافیان تان آماده کنید. چیزی که باید به آن دقت کنید، لحن تان است. اگر لحن خوبی داشته باشید، تاثیر مثبتی روی دیگران خواهید گذاشت در غیر این صورت حرف تان پیش نخواهد رفت. اگر چه موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بدانید که هیچ مشکلی پایدار نیست و شما باید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید. به زودی یکی از نزدیک ترین های زندگی تان موضوعی را با شما در میان می گذارد که زاویه دید شما را نسبت به بسیاری از مسائل تغییر می دهد. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.

با اطرافیان مهربان باشید و برای خودتان دشمن‌تراشی نکنید.  عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. به رفتار همسر یا عشق زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و تمام رفتارهای ایشان را زیرنظر دارید، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و در کنار هم چاره‌ای برای این وضعیت بردارید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند.  از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

فال روزانه فردا مهر (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

مسائلی در انتظار توست که در برخورد با آن باید صبور باشی. خوشتنداری و صبر موجب می‌شود که تو دوباره به آرامش برسی و با خیالی آسوده تصمیم بگیری.

استعداد و توانمندی تو در مسائل اقتصادی بی‌نظیر است. اگر بخواهی و اراده کنی می‌توانی موفقیت‌های مهمی را بدست آوری. فقط باید برای این کار انگیزه‌ای قوی و ریشه‌دار داشت تا از پا نیفتد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

مخفی کردن احساسات تان در چنین روزی به ضررتان تمام خواهد شد، بنابراین صادقانه احساسات تان را بیان کنید. امروز تا جایی که می توانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید که وظایف تان را گردن دیگران نیاندازید زیرا در نهایت پشیمان خواهید شد. اگر شما و شریک زندگی تان قصد دارید کاری را در کنار هم انجام دهید، همین امروز استارت اش را بزنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان تمام خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی تمرکز است پس تنهایی را به در جمع بودن ترجیح دهید. در مورد مسئله بوجود آمده در محیط کارتان شاید استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند.

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید.    به لحاظ روحی پشتیبان همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید. امروز کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها در منزل امروز برای شما دردسر درست می‌کند و زحمت‌های زیادی روی دست‌تان می‌گذارد.

فال روزانه فردا آبان (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

رابطه‌ای عاطفی شکل می‌گیرد که نمی‌توان درباره آن داوری کرد چون هنوز هیچ چیز مشخص نیست. باید کمی بیشتر انتظار کشید تا دریافت که نتیجه و هدف آن چه خواهد بود.

خوشبختی در همین نزدیکی‌هاست. در یک رابطه گرم و صمیمی دوستانه یا در یک محیط گرم خانوادگی. تو خودت باید شادی و خوشبختی را برای خود ایجاد کنی و از آن لذت ببری.

از یک بیماری دشوار و پیچیده نجات می‌یابی. کسی تو را شفا می‌دهد که همیشه به درگاهش راز و نیاز می‌کنی. هرگز امید را نباید از دست داد که مهمترین سرمایه معنوی است.

از نظر مادی باید وضعیت اقتصادی تو هر روز بهتر از گذشته باشد. از فقر باید ترسید که با آمدنش بلاها و مصیبتهای فراوانی را به همراه خواهد آورد. این بلا را باید از خانه خود دور کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

لازم است که امروز دست از خواسته های دیگران بردارید و راه خودتان را بروید. مدتی ست که در پی انجام دادن تصمیمات دیگران هستید، اما حال باید خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار دهید. امروز همه چیز به خوبی برای شما پیش خواهد رفت، بنابراین در پیش بردن ایده هایی که در سر دارید، درنگ نکنید. صبور باشید و با دیدن موانع زود عقب نکشید. اگر مجرد هستید اما علاقه ای هم به برقراری رابطه با دیگران ندارید، بدانید که گذشته شما روی حال تان سایه انداخته است. بنابراین اتفاقات تلخ را فراموش و راه را برای ورود افراد جدید باز کنید. این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

روز را با ناراحتی و اضطراب آغاز کرده‌اید. اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز ادامه پیدا کند و با هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان، ناراحتی‌ها را فراموش کنید. به چیزهای مثبت زندگی فکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. اگر مواظب گذرزمان نباشید، لحظه‌های با ارزش زندگی‌ مثل برق و باد از جلوی چشم‌‌تان عبور می‌کند.  رفتار و کارهای پسندیده‌ شما امروز در نظر اعضای خانواده جلوه خواهد کرد.

فال روزانه فردا آذر (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

سری که درد نمی‌کند دستمال نمی‌بندند اما ظاهرا تو می‌خواهی برعکس این ضرب المثل عمل کنی و خود را به آب و آتش بیاندازی. به هر حال هر کاری عواقبی دارد که باید از ابتدا به آن اندیشید.

باید دوباره شادی و نشاط را به زندگی‌ات بازگردانی. همچنان فکرهای مایوس‌کننده ذهن تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با ورزش و تغذیه مناسب آنرا به شرایط مطلوب برسان. بقیه کارها خودبخود روبراه می‌شود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

با رسیدن یک بحران مالی، مشکلات تازه‌ای پدیدار خواهد شد. از قدیم گفته‌اند: علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد. به هر حال اگر دوراندیش باشی حداقل در آینده این حوادث تکرار نخواهد شد.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

آینده شما را نگران کرده است. احساس می کنید در جایی که لایقش هستید، قرار نگرفته اید. اما با نگرانی چیزی درست نمی شود. هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارید بنابراین ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید. کمی شک در دل شما نسبت به شریک زندگی تان ایجاد شده است، اما آنچه شما می بینید تنها ظاهر است. بنابراین بهتر است که زود قضاوت نکنید. زمان می تواند همه چیز را به شما ثابت کند. به زودی خبری می شنوید که گره ای از مشکلات مالی تان را باز می کند. برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد.

به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد، شرط‌عقل این است که تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود.  مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.  متوجه می‌شوید که همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز اصلا حوصله شما را ندارد و از هر فرصتی برای فرار از شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم کند چرا که پس از گذشت مدتی عشق‌زندگی‌تان حوصله بیشتری پیدا می‌کند و در عشق و مهرورزی به شما چیزی کم نخواهد گذاشت.

فال روزانه فردا دی (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

اگر با عقل و منطق رفتار کنی، حتما به نتیجه می‌رسی. از عجله و شتاب دوری کن و حوصله داشته باش و خود را برای هرگونه احتمالی آماده کن تا غافلگیر نشوی.

یکی با هدیه شیرین به دیدارت می‌آید. بعضی ناامیدی‌ها از فکر و دلت خارج میشود. مسافرتی پرخاطره در پیش داری. اگر در رشته ورزشی خاصی کار می‌کنی به موفقیت‌هایی دست می‌یابی.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

ناراحتی و نگرانی تو هیچ نتیجه‌ای به بار نخواهد آورد. پس آرامشت را حفظ کن به زودی کارها روبراه می‌شود و پاداش زحماتت را خواهی گرفت و یا با همکاران خود به تفاهم می رسی.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

مسیر زندگی شما به سمتی پیش می رود که خیلی مورد علاقه شما نیست. شاید این روند در ابتدا برایتان سخت باشد اما بهتر است که این بار به سرنوشت اعتماد کنید و پیرو آنها باشید. شما در رابطه عاطفی به سر می برید که به شما اعتماد به نفس داده است. از آنجا که این موضوع اهمیت زیادی دارد، سعی کنید که رابطه تان را نگه دارید یا حتی اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنید. سوالی ذهن تان را درگیر کرده که امروز جواب آن را از طریق یکی از اطرافیان تان خواهید گرفت. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سو استفاده کنند.

عینک بدبینی به چشم زده‌اید و دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌‌بینید، این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ کاری از اطرافیان عقب انداخته‌ است، بلکه به لحاظ روحی نیز به انسان افسرده‌ای تبدیل شده‌اید. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که عینک بدبینی را از چشم بردارید و با نگاهی مثبت و آینده‌نگرانه زندگی را ادامه دهید. به خاطر داشته باشید که حسادت شما را به فرد منفوری درمیان اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، بیشتر از همیشه قدر پول و زمان را بدانید و به لطف پس‌انداز و وقت‌شناسی دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه به آرامش برسید.  روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

فال روزانه فردا بهمن (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

مشکل اینجاست که وقتی ناراحتی تصمیم می‌گیری. کمی به خودت و دیگران فرصت بده. به دیگران تا بتوانند توضیح دهند و به خودت که درست فکر کنی و تصمیم عاقلانه بگیری.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

کار زیاد و سخت به سلامتی‌ات آسیب می‌رساند. کار کردن بدون در نظر گرفتن مراقبتهای کافی و یا احتیاط‌های ایمنی می‌تواند حماقت محض باشد!

تو با یاس و نامیدی‌ات موانعی را برای خودت ساختی. اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به بحران اقتصادی نزدیک می‌شوی. با کمی مثبت‌نگری و ریسک می‌توانی خود را از این تنگنا نجات دهی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

شما فردی هستید که بسیار زیاد تحت تاثیر حرف های دیگران قرار می گیرید. این ویژگی باعث شده به کارهایی که انجام می دهید علاقه ای نداشته باشید. شاید زمان آن است که به جای تمرکز روی دیگران، به خودتان توجه کنید. به زودی تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود. اگر در ابتدا هماهنگی با آن برایتان سخت بود، نگران نشوید. به خودتان زمان دهید تا همه چی روی غلتک بیافتد. مشکلی که با عشق زندگی تان داشته اید، امروز حل می شود و شما نفسی راحت می کشید. در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد.

نگران سلامتی خود هستید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است. جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی‌کند و وجود نازنین‌تان روی بیماری را نخواهد دید. مدتی است که شوخ‌طبعی خود را از دست داده‌اید و مانند سابق نمی‌خندید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت فکری برای تغییر شرایط بردارید و با شوخ‌طبعی و رویی گشاده با دوستان و آشنایان رفتار کنید. احتمال دارد که ولخرجی کنید و بیشتر از دخل‌تان، خرج نمایید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. امروز دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و لحظه‌هایی عاشقانه‌‌ای را تجربه خواهید کرد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل خود بکشید. در آینده نظم‌و‌ترتیب بیشتری در زندگی داشته باشید و اجازه ندهید منزل یا محل‌کار شما بیش از حد شلوغ شود.  فردی سر راه شما قرار می‌گیرد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. به صلاح شماست که این پییشنهاد را قبول نکنید. در غیر این‌ صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

 

فال روزانه فردا اسفند (یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱)

 

در زندگی عاطفی تو تحول تازه‌ای به وجود می‌آید که در نهایت خوب خواهد بود. بهتر است نگران نباشی و فکرت را مشغول نکنی چون همه چیز روبراه است.

کسی را که در انتظارش بودی، ملاقات می‌کنی و یا یک فرصت طلایی بدست می‌آوری. پس سعی کن از این فرصت استفاده کنی.

تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش کردن به اندازه کافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه کافی میتوانی به این مهم دست یابی.

این هفته پولی به دستت می‌رسد و حوادثی اتفاق می‌افتد که در مجموع به نفع تو خواهد بود. به شرط اینکه تو بی‌توجه نباشی و از این موقعیت استفاده کنی.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

برای تصمیم گیری بر سر دوراهی قرار گرفته اید. درست است که جاده های صاف شما را زودتر به مقصد می رسانند اما زیبایی هایی که در فرعی ها وجود دارند را هیچ کجای دیگر نخواهید دید. بنابراین بهتر است که برای به دست آوردن تجربه خودتان را در چالش بیاندازید. در مورد رابطه عاطفی تان، ندای قلب تان می تواند شما را به راه درستی هدایت کند. اگر در مورد موضوعی تردید دارید، بهتر است عجله نکنید و بیشتر به خودتان زمان دهید. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شماست. در این شرایط چشم از سلامت خود  اطرافیان بر ندارید و روز را بدون اتفاق‌های ناخوشایند به پایان برسانید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. مطمئن باشید این روحیه در اطرافیان نیز بازتاب پیدا می‌‌کند و رابطه‌ای همراه با صداقت و دوستی میان شما و آشنایان برقرار خواهد شد. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود. به جای وقت‌کشی و هدردادن زمان، وقت با ارزش خود را به فراگیری مهارت‌های جدید اختصاص دهید.

مطالب مرتبط