فال روزانه یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۳۰ بهمن ماه و فال روزانه فردا سی ام بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اس...

به گزارش رصد روز ، فال روزانه یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ و فال روز تولد ۳۰ بهمن ماه و فال روزانه فردا سی ام بهمن ماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار کنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌کند. باید سعی کنی او را بهتر بشناسی و کمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر کنی.

بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ کنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

شما امروز خیلی احساساتی و رمانتیک شده اید و یک بعدازظهر دونفره قطعا بیش از هر چیز دیگری می تواند برایتان لذت بخش و هیجان انگیز باشد. امروز همچنین شراکت های حرفه ای و تجاریتان به توجه و رسیدگی از جانب شما نیاز دارند، پس سعی کنید صبحتان را با جستجو برای راه هایی خلاقانه برای توسعه و پیشرفت فعالیت های حرفه ای خود اختصاص دهید، سعی کنید برای ایده گرفتن به فعالیت های تجاری که در استان ها و کشورهای دیگر بازده بالایی داشته اند مراجعه کنید و از آنها الهام بگیرید. برای کارهای خود بر اساس اهمیت شان برنامه ریزی کنید. بدون عینک بدبینی به شخصی جدید در محیط کار یا خانواده تان نگاه کنید. برای یک غریبه کاری انجام خواهید داد که برای همیشه سپاسگزار شما خواهد بود. با شخصی ملاقات می کنید که در بین مکالماتتان راه حلی به شما ارائه می کند.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.   فرصتی برای عاشقی در انتظار شماست و امروز به محبوبی دل خواهید باخت، اما قبل از آشنایی کامل، سفره دلتان را پیش وی باز نکنید. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزشتان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. در غیر این‌صورت ادامه رفت‌و‌آمد با این افراد چیزی به غیر از ناراحتی برای شما به دنبال نخواهد داشت.   فرصتی از امروز را برای خرید و گشت‌و‌گذار در بازار اختصاص دهید و به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و حسابی خوش‌ بگذرانید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

کوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شکست نیست. ممکن است این کوتاه آمدن در اثر یک تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.

با حرکت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن کار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یکنواخت و کسل‌کننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

اگر این اواخر زیاد سرحال نبوده اید و با خود همیشگیتان فرق داشته اید، امروز با به همراه داشتن موجی از انرژی درونی می تواند روز بسیار خوبی برای بازگشت قدرت و اعتماد به نفس همیشگی شما باشد. شاید تصمیم بگیرید امروز کارهای نیمه تمامی که روی هم انباشته شده اند را به انجام برسانید. شاید بتوانید تا پایان روز تقریبا همه این کارها را انجام دهید ولی یادتان باشد که حتما زمانی را هم برای خودتان و استراحت کردن در نظر بگیرید. رسیدن یک پیغام از نگرانی و دل شوره تان کم می کند. زمانی را به خودتان اختصاص دهید و از هیاهوی اطرافتان، ولو یک ساعتی فاصله بگیرید. آرامش به بهتر پیش رفتن کارهایتان کمک بزرگی می کند. این روزها هیچ کس به اندازه خودتان به داد شما نمی رسد. به خودتان کمک کنید.

اتفاق ناگواری پیش ‌روی شما قرار دارد. به صلاح است که امروز بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. از سلامت خود غافل نشوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، اما این مشکل چیزی نیست که شما را به دردسر بیاندازد و بدون آنکه نیازی به کمک اطرافیان پیدا کنید، این مشکل را حل خواهید کرد. همسر یا عشق ‌زندگیتان اهمیتی به شما نمی‌دهد و مدتی است که با رفتار و گفتار خود به شما ثابت کرده که از هر فرصتی برای نادیده‌ گرفتن شما بهره می‌گیرد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با همسر یا عشق ‌زندگیتان صحبت کنید و دلیل این رفتار را از ایشان جویا شوید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید.  مهمانی خودمانی و کوچکی ترتیب‌داده‌اید و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی کنی تا دو نفری با یک گفتگوی جدی و صریح مشکلات را حل و فصل کنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشترکی رسید.

شاید با رفتن به یک مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. کمی به خودتان برسید و تفریح کنید. مطمئنا به کسی برنمی‌خورد!!!!

تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلکه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری که به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

باید برنامه‌هایی را که برای ارتقاء اوضاع اقتصادی‌ات تعبیه کرده‌ای، واضح و روشن باشند تا برای دیگران هم قابل فهم گردد و بتوانند به تو در سودآور شدن این تئوری‌ها کمک کنند.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

با وجود این که شما معمولا نسبت به دیگران صبوری زیادی از خودتان نشان می دهید، امروز وقتی موتورتان برای انجام کاری گرم شود حاضر نیستید به خاطر دیگران کارتان را متوقف کرده و یا سرعت خود را کاهش دهید. امروز اگر بتوانید با دوستان صمیمیتان دور هم جمع شوید آنقدر حرف برای گفتن به آنها دارید که دلتان می خواهد این دیدار ساعت ها ادامه پیدا کند، اما کارهای زیادی در خانه منتظرتان هستند که باید انجام دهید. به تغذیه تان اهمیت بدهید و اقلا به پیاده روی بروید. برای انجام کاری که برای تان بسیار مهم است، ترس را از خودتان دور کنید. خودتان را دست کم نگیرید. شما از پس این کار بر می آیید. شکست اخیرتان درس مهم و بزرگی به شما داده، آن را به کار ببندید تا نتیجه اش را ببینید. از شکست ها نهراسید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید.  همسریا عشق زندگیتان امروز اشتباه بزرگی مرتکب می‌شود و شما را حسابی به دردسر میندازید. برای انجام این کار نادرست بیش‌از‌حد با عشق زندگیتان مشاجره نکنید و با چشم‌پوشی از خطای ایشان، بزرگواری خود را ثابت کنید.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

مدتی است که حیران و سرگردان مانده‌ای. کسی که بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی کن از بین این دو یکی را انتخاب کرده و هر چه زودتر تکلیف خود را روشن کنی.

در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یک دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم کننده است.

این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌کنم کمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حرکت کن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نکن!!!

دوستی به تو کمک می‌کند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه کنی. مهم این است که در حال حاضر او با کمک به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز ممکن است که به طور ناگهانی نسبت به هنر و یا رشته تحصیلی جدیدی علاق مند شوید و تصمیم بگیرید آن را به صورت جدی دنبال کنید. یاد گرفتن هر چیز جدیدی می تواند باعث رشد و پیشرفت شما شود، اما باید حتما زمان کافی برای برنامه ریزی و مطالعه آن صرف کنید تا بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. سعی کنید امروز بعدازظهر در خانه مانده و با عشقتان خلوت کنید. اگر بتوانید احساساتتان را به اندازه و به طور صحیح بروز دهید نزدیکی بیشتری بین شما و او ایجاد خواهد شد و درک بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهید کرد. اگر دستی دهنده و سخاوتمند و نظری بلند داشته باشید، می توانید هر موقعیتی را در زندگی تان به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنید. در مورد یک اختلاف خانوادگی و یا دوستانه به صراحت حرف دلتان را بیان کنید تا بحث را کوتاه و تکلیف خودتان را با دیگران، یک بار برای همیشه روشن کنید.

رهسپار سفری تفریحی یا کاری هستید، این سفر راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و در حین سفر فرصت‌هایی دست می‌دهد تا تجربه‌های مفیدی را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی‌تان اضافه کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  همسر یا عشق زندگیتان حسابی هوای شما را دارد و لحظه‌ای از رسیدگی به شما غافل نمی‌شود. با این حال مدتی است آن‌چنان که باید و شاید هوای عشق زندگیتان را ندارید و از رسیدگی به وی غافل شده‌اید. قبل از اینکه این رویکرد رابطه شما را به سردی بکشاند، پاسخگوی محبت‌ها و زحمت‌های عشق زندگیتان باشید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

قبل از قبول کردن یک پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله کردن در هر کاری پشیمانی به بار می‌آورد.

یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده کن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

باید بررسی کنی که چه کاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن کار تخصص پیدا کنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اطلاعات جدیدی به دست خواهید آورد که شما را به مطالعه بیشتر در رابطه با موضوع مورد بحث تشویق می کنند و به شما انگیزه می دهند تا دانش جدیدی که به دست آورده اید را در پروژه ای که به همکاری و مشارکت یک نفر دیگر نیز نیاز دارد به کار بگیرید. اگر امروز مجبور به تصمیم گیری در این رابطه و یا در مورد هر موضوع دیگری شدید به صدای قلبتان گوش کنید. امروز حس ششم شما خیلی قوی عمل می کند و می توانید با تکیه بر آن تصمیمات و انتخاب های درستی داشته باشید. انجام یک معامله خرید یا فروش کلافه تان می کند اما نهایتا به خیر می شود. شخصی با شما دردودل می کند و حرف مهمی به شما می زند. راز دار و خوددار و فقط شنونده باشید. مبادا حرفی بزنید که او را خجالت زده کنید و خودتان هم پشیمان شوید. قابلیت خود را در کاری تازه خواهید سنجید.

روحیه احساساتی دارید و زود به دام هوا و هوس میفتید. قبل از اینکه این روحیه کار دست ما بدهد، فکر به حال آن بردارید و در برابر احساسات زودگذر مقاومت کنید. احتمال زیادی وجود دارد که با حادثه رانندگی مواجه شوید. در این شرایط بهتر است بیشتر از همیشه مواظب سلامتی خود باشید و روز را بدون هرگونه‌ای حادثه‌ای به پایان برسانید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید.  خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و لحظه‌هایی سرشار از شادی را در کنار دوستن و آشنایان سپری کنید. به اعضای خانواده قول داد‌ه‌اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک‌تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز شما در عالم فکر و خیال فرو رفته اید و این وضعیت خاطرات گذشته را یکی یکی در ذهن شما بیدار می کنند. مرور این خاطرات می تواند شما را با برخی از ویژگی های اخلاقیتان که زیاد به آنها توجه نداشته اید رو در رو کند. شما نیاز شدیدی به در میان گذاشتن این احساسات و اکتشافات درونی با دوستی صمیمی و یا شریک زندگیتان احساس می کنید، اما متأسفانه طرف مقابلتان نمی داند چه واکنشی باید به گفته های شما نشان بدهد. شما نباید از این موضوع ناراحت شوید، زیرا هیچکس نمی تواند اهمیت این مسئله را به خوبی خودتان درک کند. در یک مشاجره در محل کار یا خانه به یاد داشته باشید تا زمانی که صبر و شکیبایی خود را از دست نداده اید بارقه‌ی امیدی وجود دارد و حتی می توان از دل سنگین ترین و شدیدترین طوفان ها به سلامت بیرون آمد. شما اراده‌ی خوبی برای رسیدن به خواسته هایتان دارید اما نباید عجله کنید.

 انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالیتان را تضمین نمایید.    به خودتان وعده داده‌اید تا فرصتی از امروز را به استراحت و کارهای دلخواه مشغول شوید. با این حال کار غیرمنتظره‌ای پیش می‌آید. اجازه ندهید این کار شما را از تفریحاتِ امروز دور کند. کارها را سریع‌تر انجام دهید و فرصتی برای برای خودتان کنار بگذارید. امروز همسر یا عشق ‌‌زندگیتان بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کند. این شرایط را به فال نیک بگیرید و روزی عاشقانه را پشت سر بگذارید.




فال روزانه مهر

راه درستی را انتخاب نکرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فکر کنی.

یک مسافرت دور یا نزدیک می‌تواند روحیه تو را عوض کند و زوایای دیگری از زندگی را به تو نشان دهد. همچنین فرصت خوبی است برای آشنایی با آدمهای مختلف و اندوختن تجربه‌های سودمند.

بهتر نیست به جای خوردن روزی یک مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و کمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع کنی.

به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با کار و کوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز یک انرژی درونی ناگهانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود حس کنید که می توانید حتی کوه ها را جابجا کنید. اگر به فکر انجام کاری بوده اید که به نظر دیگران غیر ممکن بوده است امروز همان روزی است که می توانید آن کار را به انجام برسانید. امروز شما در هر زمینه ای که بخواهید، از کار و تحصیل گرفته تا روابط اجتماعی و عاشقانه می توانید به آنچه می خواهید برسید. تنها چیزی که لازم است کمی تلاش همراه با احتیاط، فکر و برنامه ریزی از جانب شماست. خبری از راه دور به گوشتان می رسد که باعث می شود در تصمیمی که به آن فکر می کنید تغییرات و اصلاحاتی صورت دهید که در نهایت به نفعتان خواهد بود. قدردان دوستان واقعی و وفادار خود باشید و پندها و توصیه های آن ها را به گوش جان بشنوید و به کار بگیرید. جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید به نفعتان است.

احساس خستگی می‌کنید و حوصله ندارید. امروز بیشتر از همیشه استراحت کنید تا خستگی از تن شما بیرون رود. یکی از اعضای خانواده به دستاورد مهمی در زندگی رسیده ‌است و امروز به دلیل رسیدن به این دستاورد، از وی قدردانی می‌شود. در اولین فرصت این موفقیت را به ایشان تبریک بگویید و به وی ثابت نمایید که این موفقیت‌ها زمینه افتخار و سربلندی شما را فراهم کرده است. مدت‌هاست که آرزوی دیرینه‌ای در دل دارید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و این آرزوی دیرینه تحقق پیدا می‌کند.  فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.  یکی از اطرافیان با انجام کار نادرستی، زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. درباره این رفتار با وی صحبت کنید و دلیل کار ناشایستی که انجام داده را جویا شوید.  سرتان را به انجام کارهای غیر ضروری بند نکنید و اجازه ندهید روزتان با تنبلی به پایان برسد.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

موقعیتی پیش می‌آید که تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی کنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت کنی.

بعد از یک دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی که این طوفان فرونشست می‌توان با ابتکار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز شما پر از شور و هیجان هستید و قلبتان تندتر از همیشه می زند. دلتان می خواهد هرچه سرعتر برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید را عملی کنید اما اتفاقات غیر منتظره یکی پس از دیگری جلوی راهتان صف می کشند و نمی گذارند برنامه هایتان آن طوری که انتظار داشته اید پیش بروند. سعی کنید خونسردی خود را از دست ندهید، باید از قبل چنین احتمالاتی را در نظر می گرفتید. حالا که این کار را نکرده اید به جای این که از کوره در بروید خودتان را با جریان اتفاقات هماهنگ کنید. دودلی و شک فقط وقت شما را تلف و اعصابتان را خرد می کند. برای چیزی که تمام شده بیهوده تلاش نکنید و دست و پا نزنید، واقعیت را بپذیرید و با آن زندگی کنید و دنبال مقصر نگردید. عشق آدم را بی نیاز و بخشنده می کند، عاشق باشید و به دیگران محبت کنید.

احساس اعتماد‌به‌نفس سرشاری را تجربه خواهید کرد و مشکلات را کوچک‌ و ناچیز خواهید دید. از این احساس به نفع خود استفاده کنید و مشکلات بزرگی که با آنها روبه‌رو هستید را با موفقیت پشت سر بگذارید. از جانب اعضای خانواده یا دوستان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سود چشمگیری به جیب بزنید. تصمیم مهمی در پیش دارید اما اطرافیان در این تصمیم دخالت می‌کنند، اما به صلاح شما نیست که اجازه بدهید اطرافیان به جای شما تصمیم‌گیری کنند.  امروز بخت با شما یار است و اتفاق‌های فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و روز را با شادکامی به پایان برسانید. در بیرون از منزل ممکن است مشاجره‌ای میان شما و فردی در بگیرد، در نتیجه برای این‌که این مشاجره روز شما را خراب نکند، اجازه ندهید بحث‌و‌جدل شما با این فرد ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده این مشاجره را ختم به خیر کنید.  همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را حسابی تحویل می‌‌گیرد و غرق محبت می‌کند. لطف ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت‌های عشق زندگیتان را جبران کنید




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض کنی چون دوست تو تکیه‌گاه توست.

تو این استعداد را داری که احساسات خودت را متوازن کنی و زمانی که به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.

برای دوری از هر نوع بیماری همیشه ورزش بهترین روش است اما به غیر از ورزش، خواب کافی برای تو ضروری است.

تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج که هیچ کدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج کنی تا با مشکلی روبرو نشوی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود . همچنین، چه مجرد باشید و چه متاهل، می تواند فرصتی برای ایجاد تحولات اساسی در رابطه عاطفی شما باشد. به مشکلاتی که پیش از این در رابطه خود داشته اید فکر کنید و دلایل آنها را مورد بررسی قرار دهید. سپس آنها را برای همیشه ریشه کن کرده و رابطه فعلی خود را بهتر کرده و یا موفقیت رابطه ای که تازه می خواهید آغاز کنید را تا حدودی تضمین کنید. برای انجام شدن کاری باید راه تازه ای را بروید که قبلا هرگز آن را نمی شناختید، نترسید و به جلو پیش بروید. بسته یا هدیه ای به دستتان می رسد. یک دوست برایتان خبری می آورد و خیالتان را نسبت به کسی راحت می کند. در جمعی حاضر می شوید و در بین حضار می درخشید.

غمگین و ناراحت هستید و حوصله کار کردن ندارید، اما نگذارید روزتان با کسالت و خستگی به پایان برسد و با انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید، انرژی لازم را برای ادامه روز پیدا کنید و غم و غصه را کنار بگذارید. چشم‌ از داراییهای خود بر ندارید و بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و ‌کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت پولی که با هزار و یک زحمت بدست آورده‌اید را از کف خواهید داد.  حرف‌ها و نظرات خود را دائم تغییر می‌دهید و کسی روی حرف شما حساب باز نمی‌کند. این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و اهمیتی برای نظرهای‌تان قائل نشوند، در نتیجه از امروز به گونه‌ای صحبت کنید که تغییری در حرف‌های‌تان ایجاد نشود و به اطرافیان ثابت کنید که در هر شرایطی سر حرف‌های‌تان هستید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای تفریح پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید استراحت کنید. از رسیدگی به همسر یا عشق زندگیتان غافل شده‌اید و مانند سابق هوای ایشان را ندارید. قبل از اینکه این رویکرد فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق زندگیتان ایجاد کند، توجه بیشتری به ایشان اختصاص دهید و عشق زندگیتان را غرق در محبت کنید. اهمیت چندانی به طرز فکر دیگران درباره خودتان ندهید و راه خود را در زندگی پیش بگیرید.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر کار اول تکلیفت را با خودت روشن کن. تو دقیقا چه می‌خواهی؟!

شانس خبری خوشحال کننده به تو می‌دهد که کاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شکل استفاده کرد و از نتیجه‌اش لذت برد.

گاهی بیماری‌های مختصر با بی‌توجهی در دراز مدت بلای جان ما می‌شوند. بهتر است پیشگیری کنی.

یک سفر برایت پیش می‌آید که برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یک برنامه تجاری مشارکت می‌کنی، شانس با توست و منتظر سودی که عایدت می‌شود باش.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

به نظر می رسد که یکی از نزدیکانتان خودش را در یک مشکل قانونی گرفتار کرده است و شما قصد دارید که به او کمک کنید. کمک به دوستان و نزدیکان همیشه کاری خوب و قابل تحسین است، اما لطفا این یک دفعه را کوتاه بیایید و خودتان را از این ماجرا دور نگه دارید. چرا به جای سوپرمن بازی کمی روی پروژه ها و کارهای روی هم انبار شده تان تمرکز نمی کنید؟! امروز انتظار نداشته باشید که دیگران احساسات و یا حتی حرف هایتان را درک کنند، اگر هم تحمل این که درکتان نکنند را ندارید سعی کنید کمی با خودتان خلوت کنید و به کارهای شخصیتان بپردازید. شخصی در اطرافتان یا در محیط کاری که خطایی کوچک و قابل اغماض انجام داده ببخشید و بیش از حد با او تند برخورد نکنید. انسان جایزالخطاست. پس فردا شما در موقعیت او قرار می گیرید. شخصی با نیتی خیر از شما برای انجام کاری یا رفتن به جایی دعوت خواهد کرد، این دعوت را بپذیرید.

تنبلی را کنار بگذارید و زودتر از همیشه کارهای امروز را به پایان برسانید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد.  اهمیت چندانی به اعضای خانواده نمی‌دهید و از اهل منزل دوری می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری برای شما به دنبال ندارد. از امروز توجه بیشتری به اهل منزل داشته باشید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. مسئولیت مهمی به دوش شما سپرده می‌شود. تمامی تلاش خود را برای انجام هرچه‌بهتر این مسئولیت به کار گیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده‌اید و احتمال شکست‌عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه‌تان را حفظ کنید. به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید.  یکی از دوستان نیازمند کمک است اما این فرد به اندازه‌ای عزت‌نفس دارد که نمی‌خواهد از شما یا دیگران مستقیماً درخواست کمک کند. این دوست را شناسایی کنید و بدون اینکه عزت‌نفس ایشان خدشه‌دار شود، به وی کمک نمایید.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل کرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یک گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشکلات و سوء تفاهم‌ها را حل کنید.

این روزهای دیدارهای غیرمترقبه و پیش‌بینی نشده‌ای داری. به زودی شانس در خانه تو را خواهد زد.

در این هفته به خاطر موضوعی پیش‌بینی نشده جنب و جوش و فعالیت‌ات بیشتر می‌شود و به طور کلی روزهای شلوغ و تا حدی کلافه کننده در پیش داری. یک ناراحتی جسمی که مدتی تو و یا یکی از نزدیکانت را آزار می‌داد، برطرف می‌شود.

همه چیز برای بدست آورد یک سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد که چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌کنی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز حتی اگر تمام اطرافیانتان شهادت بدهند که همه چیز روبراه است، شما احساس می کنید که یک چیزهایی مشکوک به نظر می رسند. چه جایی برای نگرانی باشد و چه نباشد، شما سعی دارید به دلیل این احساس دل نگرانی خود پی ببرید، اما این کار ممکن است باعث شود رفتارهایی از خودتان نشان دهید که اطرافیانتان را ناراحت کرده و شما را در موقعیتی ناخوشایند قرار می دهند. شاید به نفعتان باشد که فعلا قضاوت هایتان را برای خودتان نگه داشته و صدایتان را بالا نبرید. انجام یک معامله کوچک بالاخره از نگرانی هایتان کم می کند. به یاد داشته باشید که زندگی بالا و پایین و فراز و نشیب بسیار دارد. رویاهایتان به حقیقت می پیوندند، به شرط آنکه، آنها را با عشق دنبال کنید و یاس و ناامیدی به دل راه ندهید. به خودتان باور داشته باشید.

فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید، امروز به شما بازپس داده می‌شود. قسمتی از این پول را به تفریح اختصاص دهید و قسمت دیگر را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. به مراسم مهمی دعوت هستید و این مراسم برای شما و اعضای منزل اهمیت زیادی دارد، در نتیجه تمام تلاش خود را انجام دهید تا امروز را به خوبی و خوشی به پایان برسانید و در این مراسم مهم حضوری فعال پیدا کنید. روز را با عشق و محبت آغاز کرده‌اید و احساس می‌کنید که از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به همسر یا عشق ‌زندگیتان منتقل کنید و ایشان را مهمان روزی سرشار از عشق و محبت نمایید. یکی از اطرافیان توقعی از شما دارد که از انجام آن ناتوان هستید. این شرایط زمینه دلخوری این فرد را فراهم می‌کند. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به ایشان ثابت کنید هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای رضایت وی انجام خواهید داد.   تصمیم‌های مهم زندگی را به تنهایی اتخاذ نکنید و با افرادی که تجربه بیشتری نسبت از شما دارند مشورت کنید. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ )

کمی به احساسات و عواطف دیگران احترام بگذار. زمانی که با تو صحبت می‌کند، حتی اگر واقعا حواست پرت است سعی کن با جملاتی به او نشان دهی که مثلا توجه کافی را داری. حداقل اینطوری او بین تو با دیوار فرق می‌گذارد.

یک نفر از راه دور یا از اقوام دور منتظر خبرهای خوبی از توست. به زودی روزهای آفتابی و گرمی برایت شروع خواهد شد. به هر حال این روزها روی خط شانس هستی.

برای داشتن روحی آرام و بدنی سالم نیاز است محیط کار یا خانه را آرام و خوشایند کنی. در این صورت در زمان کار و یا استراحت و تفریح آرامش خواهی داشت.

این خیلی خوب است که تو بخشنده هستی و به دیگران از نظر مالی کمک می‌کنی، ولی نباید جوگیر شوی و همه پس‌اندازت را بدهی، چون زمان بی‌پولی کسی مثل تو در اطرافت نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز قدرت حس ششم شما تا حدی است که احساس می کنید حتی می توانید به افکار و احساسات دیگران بدون این که خودشان کلامی به زبان بیاورند پی ببرید، حتی آنهایی که برای اولین بار می بینید! با نگاهی به اخبار می توانید به راحتی حدس بزنید که در نتیجه اتفاقات فعلی در آینده چه پیش خواهد آمد! این موقعیت را می شود فرصتی طلایی در نظر گرفت که می تواند کمک قابل توجهی به رشد اقتصادی شما بکند. پیش بینی هایی که امروز بر اساس عقل و منطق می کنید به احتمال خیلی زیاد به واقعیت خواهند پیوست. جسارت و جرات را سرلوحه و راهنمای خودتان قرار دهید و به خوش بینی و مثبت اندیشی به چشم بهترین و صمیمی ترین دوست خود بنگرید. قولی که به کسی داده اید و یک قرار کاری را فراموش نکنید. در حال حاضر در زندگی شما نظم و ترتیب باید حرف اول را بزند، وگرنه به شدت به مشکل بر خواهید خورد.

با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید.  روحیه مهربان و ساده‌دلی دارید و حرف ‌دلتان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید، این روحیه امروز کار دستتان می‌دهد و فردی از صحبت‌های بی‌پرده شما ناراحت خواهد شد. این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنید تا کسی از لحن گفتار شما ناراحت نشود. انسان زحمت‌کشی هستید و تلاش‌های زیادی در طول عمرتان انجام داده‌اید، اما اطرافیان قدر زحمت‌های شما را نمی‌دانند و این رویکرد زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده است، این شرایط ادامه پیدا نمی‌کند و امروز اطرافیان متوجه تلاشهای شما خواهند شد و به شما ثابت می‌کنند که قدر زحمت‌های شبانه‌روزیتان را می‌دانند. مشکلی ریشه‌دار میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان فاصله انداخته است، اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند.  با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی بلندمدت تبدیل کنید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار