فال روزانه یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱

به گزارش رصد روز، فال روزانه  یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم اسفند و فال روزانه فردا ۷ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گر...

به گزارش رصد روز، فال روزانه  یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ و فال روز تولد هفتم اسفند و فال روزانه فردا ۷ اسفندماه و Daily Omen و طالع بینی امروز را در رصد روز ببینید. فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند.فال روزانه بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.در ادامه فال فردا ۷ اسفند۱۴۰۱ را می خوانیم.

فال روزانه فردا فروردین ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

به زودی هدایا و یا سوغاتی‌هایی به دستت خواهد رسید. در یک میهمانی خبرهای امیدوارکننده و خوبی خواهی شنید.

نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی کرد.

متولدین فروردین
رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز سعی کنید با کارهایی که می توانید در خلوت خودتان انجام دهید و یا فعالیت هایی که باعث آرامش ذهنتان می شوند خودتان را برای راه پر فراز و نشیبی که پیش رویتان دارید آماده کنید. امروز خلاقیت شما در درجه بالایی قرار دارد، پس سعی کنید این انرژی را در جه مثبتی به کار گرفته و تغییراتی در محیط زندگیتان ایجاد کنید که آن را برای شما و سایر اعضای خانواده خوشایندتر و راحت تر کند. همین حالا زندگی را زندگی کنید. اوضاع طوری پیش خواهد رفت که غرق در شادی می شود. شما شادی تان را با دیگران قسمت می کنید. یادتان باشد که حالا فرصت انتخاب دارید، کاری کنید که دل تان می خواهد نه آنچه دیگران توقع دارند. شخصی برای تان کاری انجام داده، یادتان باشد خوب و شایسته از او تشکر و قدردانی کنید.

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید.  فشار کاری که تحمل می‌کنید کاهش پیدا خواهد کرد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی از دست‌رفته خود را باز یابید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.  به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد.  بیش‌از‌حد توان خود، کار می‌کنید. این وضعیت آسیب‌‌های جسمی و روحی را برای شما به دنبال خواهد داشت. از امروز به خودتان قول دهید که تعادل بین کار و زندگی را حفظ کنید و مواظب سلامتیتان باشید.




فال روزانه فردا اردیبهشت ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت
رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز مجبور خواهید بود با مخالفت های یک نفر روبرو شوید این مخالفت از جانب کسی است که از بزرگترهای شما بوده و یا مقام مافوقتان است. هرچند گوش کردن به حرف های این شخص اهمیت بسیاری دارد، اما اگر آنچه که می گویند مربوط به کار، زندگی شخصی و یا روش زندگیتان باشد این فقط خود شما هستید که باید در مورد آن تصمیم بگیرید. همیشه هر کاری هم که بکنید بالاخره یک نفر با شما مخالفت خواهد کرد، پس ضمن احترام گذاشتن به طرف مقابلتان همان کاری را بکنید که خودتان صلاح می دانید. شخصی که منتظرش هستید به سراغ تان خواهد آمد و کارها همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت. حواس‌تان باشد کاملا حرفه ای عمل کنید و مسائل احساسی را با کار قاطی نکنید. این روزها به شخصی بیش از گذشته نزدیک شده اید از این روزهای زندگی‌تان لذت ببرید، دائم منتظر آینده نباشید.

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. یکی از آشنایان امروز روش سودمندی را برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد. این روش را به کار بگیرید و زمینه دستیابی به درآمد بیشتری را فراهم کنید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. احساس می‌کنید که روز‌به‌روز بیشتر عاشق همسر یا عشق‌ زندگیتان می‌شوید، این احساس را پیش خود نگذارید و امروز به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که بیشتر از همیشه ایشان را دوست دارید. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.   فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید.




فال روزانه فردا خرداد ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش.

به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت کم (پیاده روی، باغبانی، کار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حرکات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

متولدین خرداد
رنگ شانس : نارنجی
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

کمی تنهایی برای همه واجب و ضروری است، اما باید حواستان را جمع کنید که در انزوا فرو نروید و روابط اجتماعی خود را به خطر نیندازید. با خودتان فکر کنید و ببینید چه چیزی باعث شده است که بخواهید از دیگران فاصله بگیرید و سعی کنید این دلیل را از میان بردارید و یا جایگزینی برای آن پیدا کنید. اگر دوستان و یا اعضای خانواده از شما دعوت کردند تا در کنار آنها باشید حتما این دعوت را بپذیرید تا حال و هوایتان عوض شود و از بودن با آنها لذت ببرید. در مورد کاری که به تازگی انجام داده اید کمی صبر و تحمل نشان بدهید. به تازگی با تغییرات سریع و بالا و پایین های زیاد روبرو می شوید، نگران نشوید و فقط سعی کنید میزان استراحت شما به اندازه کافی باشد. اتفاقی که مدت هاست منتظر افتادنش هستید همین روزها رخ می دهد، کافیست کمی صبورتر باشید.

خیال‌بافی را کنار بگذارید و با واقعیت‌های زندگی روبه‌رو شوید. وقت خود را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده تلف نکنید و فکری به حال گذر عمر با ارزش خود بردارید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند.  دخالت‌های بی‌جای اعضای خانواده همسر یا عشق ‌زندگیتان را بی‌پاسخ نگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید تا در آینده هرگونه دخالت بی‌جایی را کنار بگذارند. کار مهمی در پیش رو دارید، اما تمایلی برای انجام این کار نشان نمی‌دهید و دائم آن را به آینده موکول می‌کنید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. مطمئن باشید انجام این کار برای شما فایده‌های بی‌شماری به دنبال خواه داشت.




فال روزانه

فال روزانه فردا تیر ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر
رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه
همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما به طور ذاتی از این که در آینده موفقیت های بزرگی در انتظارتان هستند اطمینان کامل دارید و با رضایت کامل حاضر هستید برای به دست آوردن آن چه که می خواهید صبر کنید. با این حال کاسه صبرتان کم کم دارد لبریز می شود و برای رسیدن به خواسته هایتان بیقراری می کنید. نگرش مثبت خود را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید، زیرا مثبت نگری نسبت به نگرش منفی و نا امیدانه اثرات سازنده تری خواهد داشت. در حال حاضر تمرکز بر روی مسائل مربوط به اعضای خانواده تان برای شما در اولویت قرار دارد، لازم است که انرژی عاطفی و اوقات فراغت خود را فقط به خانواده اختصاص دهید. در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی شما از آمادگی کافی برای رفع سوتفاهم برخوردارید.

زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهای‌تان ایجاد شود. یکی از دوستان که غمخوار شماست امروز به دیدارتان می‌آید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.  اهمیت زیادی به اعضای خانواده می‌دهید، اما اجازه ندهید این وضعیت شما را از سلامت خودتان غافل کند.




فال روزانه فردا مرداد ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

شما امروز می‌خواهید که همه چیز سهل‌الوصول، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می‌خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته‌تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید پیشرفت کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد
رنگ شانس : زرد ، طلایی
اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز اعتماد به نفستان در مورد ظاهرتان پایین است، اما بهتر است به فکر این که کجایتان را عمل زیبایی کنید نیفتید. اگر بخواهید خودتان را وارد این فازها کنید هم هزینه فراوانی روی دست خودتان خواهید گذاشت و هم به احتمال زیاد نتیجه ای که می گیرید منفی خواهد بود. به جای این کارها بهتر است سعی کنید با ظاهر خودتان کنار بیایید. اگر خودتان را همین طوری که هستید نپذیرید حتی اگر همه عمل های جراحی زیبایی را انجام دهید هم بالاخره موفق خواهید شد ایرادی در وجود خودتان پیدا کنید. در رابطه عاطفی تان ابراز محبت کنید و دوست داشتن را به زبان بیاورید. از اشتباه شخصی که برایتان مهم است بگذرید و بیشتر از این خودتان و او را عذاب ندهید. اوقات تلخ و شیرینی را در پیش رو دارید، به یاد داشته باشید که اعمال و رفتارتان صدای بلندتر و رساتری از سخنانتان دارند.

برای حفظ سلامتیتان هم که شده امروز از مشاجره و جروبحث دوری کنید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. یکی از اعضای خانواده در مسیر نادرستی قدم گذاشته و امروز زمان مناسبی است که با نصیحت، این فرد را به راه درست راهنمایی کنید. محبت خود را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا اطرافیان فکر کنند که قلبتان از سنگ ساخته شده و کسی را دوست ندارید. قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انزوا بکشاند، به خودتان قول بدهید که عشق و محبت خود را به زبان بیاورید و به اطرافیان ثابت نمایید که آنها را از دل و جان دوست دارید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید لطف شما در آینده جبران می‌شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از صمیم ‌قلب دوستتان دارد و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کنید و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری نمایید.




فال روزانه فردا شهریور ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

تا زمانی که احساست را بیان نکنی، او نخواهد فهمید که در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار کرد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به کارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.

متولدین شهریور
رنگ شانس : قهوه ای وکرم
اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه
همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز احساس حسادت در وجود شما برافروخته شده و دارد به شدت آزارتان می دهد. اولین قدم برای مبارزه با این احساس این است که بفهمید چه چیزی و چرا باعث ایجاد احساس عدم امنیت در شما می شود. معمولا حسادت ریشه هایی عمیق تر و جدیتر از آن چیزی دارد که در ظاهر امر به نظر می رسد. اگر نسبت به طرف مقابلتان اعتماد ندارید بهتر است سعی کنید این مشکلتان را حل کنید. امروز نیم نگاهی به آینده ممکن است برای شما کمی نگران کننده باشد، اما بهتر است به هر گونه انرژی منفی یک «نه» محکم گفته و از ته دل بخندید. برای انجام کاری احتیاج به کسب یک مجوز دارید، به راحتی راه حل را پیدا می‌کنید. در مورد یک مسئله حواس‌تان باشد آب ریخت روی زمین دوباره به لیوان بر نمی گردد. شما برای اتفاق افتاده کاری از دستتان بر نمی‌آید بیهوده آن را هزار بار مرور نکنید، بگذرید.

راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دستتان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. انسان توانمندی هستید و مهارت‌های زیادی دارید. با این حال آن‌گونه که بایدوشاید از مهارت‌های خود بهره نمی‌گیرید. ادامه این شرایط اصلاً به صلاح شما نیست. توانمندی‌های خود را به رخ دیگران بکشید و تا می‌توانید هنرنمایی کنید. فردی که ضرری به شما وارد کرده، امروز پشیمانی‌اش را اعلام می‌کند. به روی خطای این فرد چشم بپوشید و بزرگواری خود را به ایشان ثابت کنید. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید.    مدت زیادی است که فکر انجام کاری ذهن شما را حسابی مشغول کرده، امروز زمان مناسبی است که بدون هرگونه نگرانی و ناراحتی،‌ این کار را انجام دهید.




فال روزانه مهر

بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاک قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی که اساسی و جدی باشد.

با خوش‌بینی روزت را شروع کن. در این صورت هم با انرژی مثبت به کارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.

به سود مالی می‌رسی که قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج کنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است که به فکر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز کنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

متولدین مهر
رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه
همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

با وجود این که خودتان مطمئن هستید که آینده ای خیلی بهتر از اکنون در انتظارتان است، فعلا کاری در این رابطه از دست شما ساخته نیست، پس سعی کنید تمرکزتان را روی زمان حال بگذارید. امروز هنر و صنایع دستی برای شما بسیار جالب هستند. حتی اگر معمولا بیشتر به سمت ورزش گرایش داشته باشید هم امروز جنبه هنرمند وجودتان فعال شده است و حتی اگر خودتان اهل انجام فعالیت های هنری نباشید هم دلتان می خواهد از آثار هنری خلق شده توسط دیگران لذت ببرید. در مورد نیت تان به طرف مقابل فرصت بدهید تا خوب فکر کند و تصمیم بگیرد، دائم به پروپایش نپیچید کارها را خراب تر می کنید. برای حل مشکلی کاری یا تحصیلی به جایی یا شخصی مراجعه می‌کنید که درست نیست و فقط دلسردتر می‌شوید، کمی از مشکل فاصله بگیرید و از دور تر ب آن نگاه کنید.

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت دلخوری را از دل عشق زندگیتان بیرون کنید و توجه بیشتری به ایشان داشته باشید. کار مهمی که مدتی است پشت‌ گوش میندازید را در فرصت فراغت امروز انجام دهید.  میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این اختلاف‌نظرها ریشه‌دار شود و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی میان خود و اطرافیان را برقرار کنید.




فال روزانه فردا آبان ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی کنی. کسی که طبق یک برنامه حرکت کند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.

متولدین آبان
رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : تیر و اسفند

امروز کنار آمدن با دیگران می تواند کار سختی باشد و به جای تسلیم شدن در برابر خواسته های دیگران ترجیح می دهید خودتان را از جمع آنها کنار کشیده و در خلوت تنهاییتان فرو بروید. اگر بودن در کنار دیگران برایتان آزار دهنده است و می توانید کمی تنها بمانید حتما همین کار را بکنید، در غیر این صورت سعی کنید صبور باشید و جلوی دهانتان را گرفته و درگیر بحث با دیگران نشوید. هم به خودتان و هم به شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده فرصت تازه بدهید. قرار بوده برای شخصی کاری انجام بدهید که کلا فراموش کرده‌اید، حواستان را جمع کنید و ناخواسته و با سهل انگاری دیگران را نرنجانید. دست به کاری می زنید که موفقیت چشمگیری به همراه دارد.

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالیتان بهبود پیدا می‌کند. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. اعضای خانواده توقع‌های بی‌جایی از شما دارند، امروز با آنها صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از آنها درخواست نمایید که توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگیتان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگیتان وارد شوید. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه نگران سلامتیتان است. توجه بیشتری به اعضای خانواده داشته باشید و به گونه‌ای رفتار نمایید تا اهل منزل روی شما به عنوان فردی که همیشه به فکر آنها است، حساب باز کنند.




فال روزانه فردا آذر ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی کرد. کسی که با آتش بازی می‌کند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر کاری عواقبی دارد که باید آنرا در نظر داشت.

کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با کمی تلاش و کوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد کنی.

متولدین آذر
رنگ شانس : آبی وسفید
اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه
همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

امروز شما بسیار حساس شده اید و کوچک ترین چیزها هم می توانند چشمانتان را پر از اشک کنند. اگر احساس می کنید نیاز به گریه کردن دارید سعی نکنید جلوی خودتان را بگیرید، این کار باعث احساس رهایی و آرامش شما خواهد شد. این حالت موقتی است. در حالی که دیگران دارند برای تفریح و خوش گذرانی برنامه ریزی می کنند، اما شما ترجیح می دهید در خانه بمانید و کمی استراحت کنید، با توجه به شرایط روحیتان شاید فکر کنید این کار به نفعتان است، اما اگر به جمعی دوستانه دعوت شدید خودتان را از شرکت در آن محروم نکنید. بدون سعی و کوشش راه به جایی نخواهید برد. خودتان آینده تان را بسازید تا از بلا و مشکلات رها شوید. برای رسیدن به خواسته تان ناامید نشوید، حالا وقت عقب نشینی نیست. با افراد جدیدی آشنا خواهید شد، گذشته را مرور نکنید و آشنایان جدید را با چوب گذشته ها نزنید.

روزی سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه‌‌ای خودخواه دارید و زندگی را به کام خود و اطرافیان تلخ کرده‌اید، امروز بهترین زمان برای ترک این رفتار است. قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. کدروتی میان شما و یکی از دوستان ایجاد شده است. اجازه ندهید این دلخوری بالا بگیرد و زمینه صلح و آشتی با این فرد را مهیا کنید. تحمل سختی‌ها را ندارید و سفره دلتان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید. ادامه این شرایط چیزی به‌غیر از رسوایی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز رازداری پیشه کنید و تحمل بیشتری در رویارویی با مشکلات به خرج دهید.  روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.




فال روزانه فردا دی ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد که تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌کنند.

به زودی اتفاقاتی می‌افتد که تو را شادمان می‌کند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.

تنبلی را از خود دور کن. با ورزش و مطالعه بیشتر می‌توان فعال‌تر از همیشه باشی.

موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. کسی که موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به کار خودت ادامه بده.

متولدین دی
رنگ شانس : سفید و قهوه ای
اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه
همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و کارهای زیادی می خواهید انجام دهید. اما داشتن ایده های خوب تنها نیمیی از قضیه است و عملی کردن این ایده ها همیشه به آن سادگی ها هم که به نظر می رسد هم نیست. بحث کردن در مورد این ایده ها با افرادی که اطلاعات کافی در مورد آنها دارند و می توانند نظرات قابل اعتمادی در مورد آنها داشته باشند به شما کمک خواهد کرد تا از زاویه تازه ای به این موضوع نگاه کنید و تغییرات لازم را در آنها ایجاد کنید. تصمیم گیری هایی دشوار و تعیین کننده در انتظارتان هستند که باید بعد از سبکُ سنگین کردن جوانب امر و دقت فراوان به آنها بپردازید تا بعدا پشیمان نشوید، از هرگونه شتاب زدگی در این رابطه خودداری کنید. توقع تان را از روزگار کم کنید، هیچ کس بی دردسر به آن چه که می خواهد نرسیده.

افکار منفی را کنار بگذارید و روز را با دیدگاهی مثبت به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. خبری فرخنده و غیرمنتظره به دست شما می‌رسد، این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظات شادی را برای اهل منزل به ارمغان بیاورید.  وقت‌ خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در کنار کار، فرصتی برای حضور در پیش افراد خانواده فراهم شود. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز حرف ناپسندی به شما می‌زند و این حرف زمینه ناراحتیتان را فراهم می‌‌کند، اما دنبال این حرف را نگیرید و با چشم‌پوشی از این رفتار ناپسند به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ و بزرگواری هستید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید لحظه‌های باارزش زندگی شما مانند برق و باد از جلوی چشمان‌تان گذر کند.




فال روزانه فردا بهمن ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

اطرافیانت به تو سفارش می‌کنند که بهترین راه را انتخاب کنی اما تو همچنان لجباز و یک‌دنده‌ای!! به چه قیمتی می‌خواهی حرفت به کرسی بنشیند؟!

باید در آرامش به خوردن غذا مشغول باشی چون داشتن استرس و یا کار پرمشغله و راه رفتن در هنگام غذا خوردن، نه تنها هیچ نفعی برایت ندارد بلکه ممکن است سلامتی‌ات به خطر بیفتند.

تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یک به یک آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه کارها با هم یک یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

متولدین بهمن
رنگ شانس : آبی تیره
اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه
همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. تلفنی یک خبر خوب به شما داده می‌شود که بسیار خوشحال و به روند کاری امیدوارتان می‌کند. تغییری در محیط اطرافتان به وقوع می پیوندد که باعث می‌شود طرز نگرش‌تان به زندگی متحول شود. به یاد داشته باشید که گاهی گذشت زمان بهترین راه حل مشکلات است. به طرف مقابلتان فرصت بدهید.

با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. تلفنی یک خبر خوب به شما داده می‌شود که بسیار خوشحال و به روند کاری امیدوارتان می‌کند. تغییری در محیط اطرافتان به وقوع می پیوندد که باعث می‌شود طرز نگرش‌تان به زندگی متحول شود. به یاد داشته باشید که گاهی گذشت زمان بهترین راه حل مشکلات است. به طرف مقابلتان فرصت بدهید.




فال روزانه فردا اسفند ( یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ )

در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاکی و راحتی هستی، اما ممکن است اطرافیان اینطور استنباط نکنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست کنند.

اگر بیش از حد احساس استرس می‌کنی شاید به ایجاد تغییراتی در نوع زندگی و یا شیوه برخوردت با استرس نیازمندی. بهتر است بین وظایف کاری، مسئولیت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار کنی.

پس از مدتی رکود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران کننده نیست.

متولدین اسفند
رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

مشکلی سر راهتان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید.  قصد خرید کالای مهمی را در سر دارید، امروز پولی به دست شما می‌رسد تا این کالای مهم را خریداری کنید. از آنجایی که مبلغ هنگفتی را برای این خرید باید هزینه کنید، به نفع شماست که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل‌ و خرجتان باشد. فرصتی از روز را به حضور در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل تجربه کنید. پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

امروز با فکر کردن به بحث و درگیری هایی که این اواخر داشته و نقشی که در آن درگیری ها داشته اید خواهید دید آنقدرها هم مهم نبوده اند. تحلیل این وضعیت باعث خواهد شد بفهمید که باید در زمان بحث و جدل به احساسات خود غلبه کرده و با عقل و منطق رفتار کنید. اگر مشکلی دارید که تلاش های زیادی برای حل آن کرده و هنوز نتیجه نگرفته اید شاید وقت آن رسیده که تغییراتی جدی در روش مقابله خود با این مشکل ایجاد کنید. البته باید مواظب باشید و پیش از برداشتن هر قدمی با شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت کنید. در مورد مسئله ای که برایتان مهم است اصرار بیش از حد به دیگران نکنید. خودتان را خسته می‌کنید و دیگران هم کم کم از شما فاصله می گیرند، پی راه دیگری باشید. یک ورزش ساده را روزانه انجام بدهید، هم به جسمتان کمک می کنید و هم روحیه تان بهتر می شود. پیغامی که منتظرش هستید دریافت می کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط