فرزند ابوالمشاغل با لیسانس نامرتبط سرپرست کارگاه فرضی شد!

بر اساس اطلاعات رسيده عليرضا عبداللهی فرزند محمد عبداللهی (كه پيش از اين نود اقتصادی از او بعنوان ابوالمشاغل صنعت آب و برق اسم برده بود) با مدرک ليسانس حسابداری سرپرست كارگاه احداث نيروگاه خورشيدی در اردكان يزد است.

به گزارش رصد روز، بر اساس اطلاعات رسیده، علیرضا عبداللهی فرزند محمد عبداللهی (که پیش از این نود اقتصادی از او بعنوان ابوالمشاغل صنعت آب و برق اسم برده بود) با مدرک لیسانس حسابداری سرپرست کارگاه احداث نیروگاه خورشیدی در اردکان یزد است.

علاوه بر مدرک غیر مرتبط نکته جالب این است که بر اساس شنیده ها این پروژه وجود خارجی ندارد و فرزند ابوالمشاغل در شرکتی بعنوان رییس پروژه مشغول به فعالیت است که پدرش در همین شرکت نایب رییس هیات مدیره و منصوب آستان قدس رضوی است.

همچنین علیرضا عبداللهی ساکن یزد است و به نظر میرسد مهر پدرانه سبب شده که پسر را در شهر محل سکونت و با پروژه ای که وجود خارجی ندارد مشغول به کار کند. سوال مهم از دستگاههای نظارتی این است که آیا اشتغال یک فرد بازنشسته با مدرک غیرمرتبط در هیات مدیره تعدادی شرکت مهم اقتصادی کشور جای بررسی ندارد؟ آیا این حجم از اشتغال و مصدر نشینی در قدرت فساد آور نیست؟ آیا اشتغال علیرضا عبداللهی با مدرک غیرمرتبط در پروژه ای که وجود خارجی ندارد آن هم در شرکت تحت مدیریت پدرش مصداق سوء استفاده و رانت نیست؟! ️جوانان بیکار که فرزند کارگر و نانوا و راننده تاکسی و معلم و کارمند  و … هستند کی و کجا باید وارد میدان کار و تلاش شوند در حالی‌که یک فرد بازنشسته ٢٠ جایگاه شغلی را اشغال کرده است؟!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار