فرهاد دژپسند به مردم در مورد بورس هشدار داده بودم / دینی بر گردنم نیست!!!

من همیشه گفته‌ام مطالعه، مشاوره و سپس معامله و دوم اینکه باید دقت داشت و سوم همه سرمایه را در یک جا نگذاشت، اینها را خوشبختانه بنده گفته‌ام. در حال حاضر نیز که وضعیت بازار رو به بهبود است.

به گزارش رصد روز ، فرهاد دژپسند در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی تغییر دامنه مثبت و منفی در بورس گفت: مسئله مثبت و منفی دو درصد در گذشته در شورای عالی بورس رد شده، این بار پیشنهاد را تغییر دادیم و در قالب نامتقارن رای آورد. این مسئله یک تصمیم‌گیری فردی نیست.

وی گفت: اتفاقا اول، من همیشه گفته‌ام مطالعه، مشاوره و سپس معامله و دوم اینکه باید دقت داشت و سوم همه سرمایه را در یک جا نگذاشت، اینها را خوشبختانه بنده گفته‌ام. در حال حاضر نیز که وضعیت بازار رو به بهبود است.

مطرح شدن بحث‌های اقتصادی مشکلی ندارد، اما پالس‌های منفی آن بحث‌های سیاسی و رقابتی است. بازار بورس باید یک بازار کاملا حرفه‌ای باشد یعنی هیچ کس نباید با زبان سیاسی به بازار بورس نگاه کند. اگر بازار حرفه‌ای باشد، مانایی، پویایی و پایداری آن مطلوب خواهد بود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد، هرکسی می‌خواهد می‌تواند تحلیل اقتصادی بیان کند، به طور مثال نظر بنده این است که اگر تحریم‌ها لغو شود بازار بورس آسیب نمی‌بیند چرا که صادرات روان خواهد شد و هزینه مبادله به یک چهارم کاهش پیدا خواهد کرد، بنابراین وضعیت شرکت‌های بورسی که صادرات دارند بهتر خواهد شد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط