فروش ۱۱هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه در پایان سال۹۹

فولاد مبارکه در اسفند ماه، ۱۱هزار و ۱۱۰میلیارد تومان درآمد کسب کرد و مجموع این رقم در سال ۹۹ به ۷۷هزار و ۴۰۰میلیارد تومان رسید.

به گزارش رصد روز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان با عملکردی چشمگیر در ١٢ ماهه منتهی به اسفند سال گذشته از فروش محصولات خود ٧۶هزار و ۴۶٠میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ ۱۱هزار و ۱۱۰میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه است. مبلغ فروش این شرکت در مدت ١٢ ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ٩۵درصد رشد داشته است.

 

فولاد در اسفند سال ۹۹، بیش از ۴۰۰هزار تن محصولات گرم به فروش رساند که این رقم نسبت به بهمن ۹۹، ۳۷درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته بیش از پنج درصد افزایش یافته است. مجموع محصولات فروخته شده در سال ۹۹ به هفت هزار و ۸۰۰تن رسید که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۹۵تن افزایش است.

محصولات فروخته شده در اسفند ماه ۹۹ به بیش از ۷۳۰هزار تن رسید که نسبت به بهمن ماه همان سال، افزایش ۲۲درصدی را ثبت کرده است. همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال ۹۸، حدود ۵۵درصد رشد کرده است. آخرین ماه سال ۹۹، ۴۵۵میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش محصولات گرم نصیب فولاد مبارکه کرد. این رقم نسبت به ماه گذشته حدود ۲۶درصد و نسبت به اسفند ماه ۹۸، ۸۱درصد افزایش یافته است.

گفتنی‌است مجموع محصولات سرد تولید شده در سال ۹۹، به هزار و ۴۸۰تن رسید، این میزان با افزایش اندکی نسبت به سال گذشته در همان سطح تولید باقی ماند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار