فیلم طفره رفتن آرمان درویش از جواب درباره ازدواج

به گزارش رصد روز، طفره رفتن آرمان درویش از جواب درباره ازدواج در یک برنامه اینترنتی حسابی خبرساز شد. بازیگر خوش آتیه سینما و تلویزیون که مورد تحسین شهاب حسینی قرار گرفته بود و این سوپراستار سینمای کشور قبلا درباره درویش گفته بود که آرمان ...

به گزارش رصد روز، طفره رفتن آرمان درویش از جواب درباره ازدواج در یک برنامه اینترنتی حسابی خبرساز شد. بازیگر خوش آتیه سینما و تلویزیون که مورد تحسین شهاب حسینی قرار گرفته بود و این سوپراستار سینمای کشور قبلا درباره درویش گفته بود که آرمان درویش جانشین من است و از افراد خوش فکر و سلیقه در سینماست درویش با حضور در این برنامه از ماجراهای عجیبی گفت که زندگی او را تحت الشعاع قرار داد. اما در بین همه صحبتهای دلنشین او طفره رفتن آرمان درویش از جواب درباره ازدواج در نوع خود جالب بود.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by تی وی پلاس (@tvpluss)

بازیگر و کارگردان جوان سینما و تلویزیون ایران در ۲۹ مرداد سال ۱۳۶۶ در ملایر به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته‌ کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی آرمان درویش

بیوگرافی یاس سنجری همسر آرمان درویش 

بازیگر جوان در خانواده ای هنرمند و هنردوست به دنیا آمده است. او یک برادر کوچکتر به نام آیت درویش دارد. مادر آرمان درویش خانم شهناز نصرتی برای اولین بار در فیلم پسرکشی در مقابل پسرش به ایفای نقش پرداخت.

 

این چهره از کشف های بازیگری شهاب حسینی بوده است و به واسطه او وارد حرفه بازیگری شده است.

او  بیش از بازیگری دغدغه فیلم سازی و کارگردانی دارد. او دوست دارد خالق اثر باشد و به تازگی مشغول کار بر روی فیلم کوتاه خودش است که فیلم نامه آن را نیز خودش نوشته است.

آرمان درویش با بازی در فیلم چهارشنبه مورد توجه منتقدان قرار گرفت و در نظرسنجی مجله‌ی فیلم بعد از نوید محمدزاده برای بازی در «ابد و یک روز»، به‌عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بیش‌ترین رای را آورد.

او در مصاحبه ای در مورد فیلم کمدی انسانی گفته است: “کمدی انسانی ” فیلم‌نامه خوب و منسجمی داشت. از آنجایی‌که نقش بسیار متفاوتی بود که باید هم نقاش می‌ بود، هم بوکسور، هم یک نظامی و باید نسبت به همه این فنون آشنایی می‌ داشتم برایم جذاب بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط