قانون شاد زیستن چیست؟

شاد بودن در زندگی امروزی شاید کار سختی باشد اما قطعا با تمرین می توان به شاد زیستن عادت کرد. 5 قانون برای شاد زیستن وجود دارد. برای شاد بودن و شاد ماندن در زندگی باید به این فرمول ها عمل کنید.

به گزارش رصد روز ، موضوعات بسیار اندکی در زندگی وجود دارند که به اندازه سلامتی برای شما مهم هستند. بنابراین باید مراقب آنها باشید.

کارشناسان در مقاله‌ای در سایت اینترنتی نوترالب در این باره خاطرنشان کردند: اگر عادت خوب را همین الان بپذیرید، می‌توانید در تمام طول عمر از خودتان مصون باشید.

قوانین شاد زیستن
در این مقاله قوانینی ارائه شده است که به شما کمک می‌کند زندگی شاد و سالمی داشته باشید. قانون اول ورزش کردن است. اگر ورزشکار نیستید،‌ ورزش‌ها و تمرینات بسیاری وجود دارد که می‌توانید به راحتی در منزل انجام دهید. سعی کنید به همراه دوستانتان چند نوبت در هفته این تمرینات را انجام دهید. هم چنین می‌توانید همدیگر را ترغیب کنید که برای گرفتن امتیاز بیشتر، تمرینات بیشتری را انجام دهید. یک راه دیگر هم پیاده روی کردن است اگر ۳۰ دقیقه در روز پیاده‌روی کنید از مزایای فراوان آن بهره‌مند خواهید شد.

قانون دوم، استفاده از یک تکنیک آرامش بخش است. در دنیای پر استرس امروز پیدا کردن راهی برای رسیدن به آرامش بسیار حائز اهمیت است. در هر روز زمانی را به این کار اختصاص دهید. برای این کار در روز، ۱۰ تا ۲۰ دقیقه یک جای خلوت بنشینید و تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید.

قانون سوم می‌گوید؛ از نور آفتاب بهره‌مند شوید. البته منظور این نیست که ساعت‌ها در آفتاب قرار گیرید و هیچ محافظتی از پوست خود نداشته باشید بلکه فقط چند دقیقه در روز اگر در تماس با نور خورشید باشید بدنتان می‌تواند به اندازه کافی که برای سلامت شما مطلوب و مورد نیاز است، ‌ویتامین D تولید کند.

قانون چهارم به شما توصیه می‌کند که خواب مناسب و کافی داشته باشید. کم کردن از ساعت خواب برای انجام کار یا برنامه‌های دیگر در نهایت به شما آسیب می‌رساند. شما به طور متوسط به هفت تا هشت ساعت خواب در هر شبانه روز نیاز دارید. هم چنین در روزهای تعطیل آخر هفته استراحت مناسبی داشته باشید.

قانون چهارم شامل دنبال کردن رژیم غذایی سالم است. از مصرف غذاهای ناسالم و تنقلات پرهیز کنید. اگر نمی‌توانید تنقلاتی را که مورد علاقه‌تان هستند به طور کامل کنار بگذارید، ‌بهتر است تا حد امکان مصرف آنها را به حداقل برسانید. همچنین در طول روز مقادیر زیادی آب بنوشید.

قانون پنجم و آخر، خندیدن است. خنده مزایای فراوانی دارد. فیلم‌های خنده‌دار ببینید و با کسانی ملاقات کنید که مثبت و شاد هستند. سعی کنید از افراد منفی و احساسات منفی دوری کنید.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

رکنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار