قیمت دلار و یورو ۱۱ آبان ۹۹ / دلار با ثبات تر از یورو

قیمت دلار 11 آبان 99 نیز هرچند در مقایسه با روز قبل خیلی تغییرات زیادی را تجربه نکرد اما روند کاهشی از چند روز قبل تا کنون خبر از ادامه ریزشها و افت ها در بازار می دهد و به نظر می رسد که بازار داغ کاهش قیمتها همچنان استمرار داشته باشد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، امروز ۱۱ آبان ۹۹ بازار معاملات ارز روز جالبی را پشت سر نگذاشت و همه از دست صرافی ملی گلایه داشتند. با ریزش هزار و صد و پنجاه تومانی این ارز در روز گذشته برخی از صرافیها علت این ریزش را نداشتن تراز مناسب برای خرید اعلام کردند. خرید نداشتن صرافی ملی اگرچه این روزها بازار را به سمتی که باید می برد اما در این میان سایر فعالان بازار نیز درگیر چالش جدیدی هستند که در آن متر و معیاری برای بازار وضع نشده و اگر صرافی ملی قیمت خرید را با برآورد نسبی از بازار اعلام کند چه بسا زودتر شاهد ترکیدن حباب بازار خواهیم بود. قیمت یورو ۱۱ آبان ۹۹ به ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان رسید هرچند که میزان ریزش این رقم نسبت به روز قبل خیلی به جشم نمی آید اما در کل باید گفت که حباب موجود در این ارز در حال از دست رفتن است و برخی از برآوردها نشان می دهد که هنوز میزان فروشندگان در قیاس با روزهای خرید به تعادل نرسیده. قیمت یورو ۱۱ آبان ۹۹ در مقابل ریزش بسیار جزئی سایر ارزها حسابی برای کاسبانش خط ونشان کشید. در طرف دیگر ماجرا نیز قیمت دلار ۱۱ آبان ۹۹ به ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

قیمت دلار ۱۱ آبان ۹۹ نیز هرچند در مقایسه با روز قبل خیلی تغییرات زیادی را تجربه نکرد اما روند کاهشی از چند روز قبل تا کنون خبر از ادامه ریزشها و افت ها در بازار می دهد و به نظر می رسد که بازار داغ کاهش قیمتها همچنان استمرار داشته باشد.

پوند انگلیس نیز امروز ۳۶ هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد این در حالیست مه همانند روز قبل پوند انگلیس در بیشترین بازه قیمتی خود به ۳۸ هزار و ۴۰۶ تومان رسیده بود. دینار کویت هم امروز ۹۳ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد.

 

مقایسه قیمتها با ۱۰ آبان ۹۹

 

قیمت دلار 11 آبان 99 قیمت یورو 11 آبان 99

یورو: ۳۵۰ تومان کاهش داشت

دلار: ۱۷۰ تومان تزل پیدا کرد

 

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو ۱۰ آبان ۹۹ / قیمت یورو همه را شوکه کرد

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۱۰ آبان ۹۹ / سقوط سکه طرح قدیم با ۱ میلیون کاهش

قیمت دلار و یورو ۸ آبان ۹۹ / ابهام در بازار یورو / کمک صرافی ملی به پیچیدگی بازار

قیمت سکه و طلای ۱۸ عیار ۷ آبان ۹۹ / ربع سکه میدان دار بازار بود

قیمت دلار و یورو ۷ آبان ۹۹ / جای خالی قیمت خرید در صرافی ملی!!!

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار