قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ آبان ۹۹ / داد نمایشگاهداران به هوا رفت

بنگاهداران اذعان می کنند بازار هیچ تکلیفی ندارد. از طرفی دلالی که به هر طریقی 30 تا 50 خودرو تهیه کرده با نرخ گذاری جدید خودروهایش را به آسانی روانه بازار نمی کند از طرفی بازار دلار و ورقهای فولادی تولید را تحت الشعاع قرار داده

به گزارش رصد روز ، قیمت محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۹ نسبت به روز قبل بدون تغییر باقی مانده و گلایه بسیاری از فعالان این بخش را موجب شده. برخی از نمایشگاه داران در این باره می گویند دلالان باراه انداختن هر شایعه در بازار مانع از فروش خودرو می شوند. قیمت محصولات سایپا ۲۲ آبان ۹۹ نیز تابع این جو بود با تماس برخی نمایشگاه داران متوجه شدیم که آنها نیز دل پرخونی از شرایط حاکم بر بازار دارند.

قیمت محصولات سایپا ۲۲ آبان ۹۹ در شرایطی روز آرامی را سپری کرد که بنگاهداران اذعان می کنند بازار هیچ تکلیفی ندارد. از طرفی دلالی که به هر طریقی ۳۰ تا ۵۰ خودرو تهیه کرده با نرخ گذاری جدید خودروهایش را به آسانی روانه بازار نمی کند از طرفی بازار دلار و ورقهای فولادی تولید را تحت الشعاع قرار داده در این شرایط چه کار از دست ما برمی آید. حالا هم که باید تابع شرایط کرونا بود ما با این تصمیمات چه باید بکنیم؟

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۲ آبان ۹۹ موجب شد تا یکی از نمایشگاه داران به خبرنگار ما بگوید روی خودروهایی که خرید تازه ماست باید اتیکت حراج گذاشت نمی شود با این شرایط کاسبی کرد هر روز یک تصمیم جدید.

 

جدول قیمت محصولات ایران خودرو 

 

 

 

جدول قیمت محصولات سایپا 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۲۱ آبان ۹۹ / افزایش ۲۰ میلیون قیمت پراید در یک روز!!!

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۰ آبان ۹۹ / کوییک ۱۶۰ میلیون تومان!!!

جدیدترین قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو ۱۹ آبان ۹۹ / کاهش ۱۰ تا ۱۰۵ میلیونی قیمتها

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۸ آبان ۹۹ + جدول

قیمت انواع خودرو امروز ۱۵ آبان ۹۹ / پراید چقدر شده است؟

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار