مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو در حالت آماده باش قرار گرفت

پس از وقوع دو زلزله پیاپی بیش از شش ریشتری در استان هرمزگان، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اعلام وضعیت ویژه در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، به نقل از ایکوپرس- ایساکو در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله ضمن هماهنگی با ستاد بحران و پلیس راهور، به حالت آماده باش درآمد.

بنابر گزارش روابط عمومی ایساکو، شرکت امداد خودرو ایران که به صورت شبانه‌روزی آماده ارایه خدمات به هموطنان سراسر کشور است، در شرایط ویژه کنونی با افزایش ناوگان امدادی و تجهیز اکیپ‌های خودروبر و جرثقیل در استان مذکور و برخی استان‌های همجوار در حالت آماده‌باش ویژه بحران قرار گرفت تا در صورت نیاز، خودروهای آسیب دیده را در محل تعمیر و یا در صورت نیاز به نمایندگی‌های منطقه حمل کند و خدمات لازم در این خصوص ارایه شود.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در راستای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی خود، همواره در بحران‌ها و بلایای طبیعی، آماده ارایه خدمات به هموطنان بوده است، در حال حاضر نیز تا اطلاع ثانوی برای مقابله با مخاطرات احتمالی و آتی زلزله هرمزگان در حالت آماده‌باش خواهد بود و تمهیدات لازم برای ارایه خدمات اندیشیده شده ‌است.
هموطنان در تمام ساعات شبانه‌روز در صورت نیاز به امدادرسانی، می‌توانند ضمن تماس با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰و یا استفاده از اپلیکیشن ایساکو، از خدمات متنوع گروه صنعتی ایران‌خودرو بهره‌مند شوند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار