مسابقه کیمیا علیزاده با ناهید کیانی + فیلم

در این مسابقه در ابتدا ناهید کیانی چابک تر نشان داد اما این کیمیا علیزاده بود که سه امتیاز را کسب کرد در ادامه هرچند کیانی توانست سه امتیاز از دست رفته را جبران کند اما تجربه علیزاده برای مدیریت مسابقه چربید

به گزارش رصد روز ، کیمیا علیزاده و ناهید کیانی امروز صبح در شرایطی به مصاف هم رفتند که این مسابقه از حساسیت های بالایی برخوردار بود. کیمیا علیزاده پس از کسب مدال المپیک به دلیل مصدومیت از کشور خارج شد و به کشور آلمان رفت و پس از آن گفت که قصد بازگشت به کشور را ندارد. این اولین باری است که در تاریخ المپیک دو ایرانی به مصاف هم می رفتند. در این مسابقه در ابتدا ناهید کیانی چابک تر نشان داد اما این کیمیا علیزاده بود که سه امتیاز را کسب کرد در ادامه هرچند کیانی توانست سه امتیاز از دست رفته را جبران کند اما تجربه علیزاده برای مدیریت مسابقه چربید و در نهایت این مصاف نفس گیر و حساس با نتیجه ۱۸ بر ۹ به سود علیزاده خاتمه یافت. مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی از قبل از شروع با حاشیه هایی همراه بود.

علیزاده بعد از این مسابقه به مصاف جید جونز رفت و موفق حرف نامدار خود را نیز شکست دهد او پس از این مسابقه باید خود را برای نیرد با حریف چینی آماده می کرد. علیزاده این مسابقه را نیز با نیتجه ۹ بر ۸ پیروز شد و درنهایت اسمش در بین تکواندوکاران نیمه نهایی المپیک توکیو به ثبت رسید این موضوع باعث شد تا کیانی همچنان به کسب مدال امیدوار باشد و اگر عیلزاده می توانست حریف روسی خود را شکست دهد می شد امیدوار به کسب مدال برای تکواندوکار خانم کشورمان بود ما این اتفاق نیفتاد تا درنهایت این حریف روسی باشد که بتواند راهی فینال شود. کیمیا عیلزاده این مسابقه را ۱۰ بر سه به حریف روسی واگذار کرد. تاتیانا مینینا توانست در این مصاف قدرتش را به علیزاده دیکتته کند و در نهایت با برتری قابل توجه راهی فینال شود. بنابراین تنها شانس ما برای کسب مدال در تکواندو بانوان از بین رفت و باید منتظر بود تا در روزهای آینده دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دیروز نیز آرمین هادی پور در وزن منفی ۵۸kg با قبول شکست از حرف آرژانتینی از دور مسابقات کنار رفت. هادی پور این مسابقه را نیتجه ۲۹ بر ۱۰ واگذار کرد.

میرهاشم حسینی دیگر تکواندوکار حاضر در المپیک در وزن منفی ۶۸kg  امروز بر روی شیاف چانگ رفت اما نتوانست از پس حریف ازبکستانی خود برآید و قبول شکست مقابل پدیده مسابقات باید منتظر ادامه مسابقات باشد تا شاید با رسیدن حریف ازبکستانی به فینال شانس دریافت مدال را داشته باشد.

 

فیلم مسابقه کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

 

 

کیمیا علیزاده در آغوش مربی سابق و ملی پوش کشورمان

 

کیمیا علیزاده متولد ۱۳۷۷ در شهرستان کرج و دانش آموخته فیزیوتراپی از دانشگاه خوارزمی است او که از سن ۸ سالگی این رشته رزمی را شروع کرده دارای عناوین قابل توجهی است. او در مسابقات مسابقات المپیک جوانان در نانجینگ چین در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب گردن آویز طلا شد. علیزاده می توانست در مسابقات آسیایی اینچئون برای تیم ملی کشورمان مسابقه دهد اما نرسیدن او به سن قانونی مانع از انجام این کار شد. او در سال ۲۰۱۵ در المپیک لندن موفق به کسب مدال برنز شد. 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار