مهسا طهماسبی داغدار شد+ عکس

به گزارش رصد روز، مهسا طهماسبی کار بازیگری را با تئاتر و پیش از آن که وارد دانشگاه شود آغاز کرد تا اینکه سال ۹۴ با فیلم ماه در جنگل سیامک شقایقی جلوی دوربین رفت سپس در فیلم دوئت بازی کرد. او در نوروز ۱۳۹۶ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال دیوار ب...

به گزارش رصد روز، مهسا طهماسبی کار بازیگری را با تئاتر و پیش از آن که وارد دانشگاه شود آغاز کرد تا اینکه سال ۹۴ با فیلم ماه در جنگل سیامک شقایقی جلوی دوربین رفت سپس در فیلم دوئت بازی کرد. او در نوروز ۱۳۹۶ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم در کنار شوهر عمه ای وارد قاب تلویزیون شد. این بازیگر ۱۹ دی ۱۳۹۹ در ۲۷ سالگی با انتشار متن زیر خبر نامزدی خود را رسانه ای کرد و در ۱ تیر ۱۴۰۰ مراسم عروسی خود را برگزار کردند.

مهسا طهماسبی ۲۹ ساله، برادر زاده مائده طهماسبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است که به واسطه این فامیلی، خیلی زود توانست جای پای خود را در عرضه بازیگری باز کند. او با سریال دیوار به دیوار و نقش کیان به شهرت رسید و موفق شد که در چند فیلم سینمایی دیگر نقش بگیرد. مهسا طهماسبی حالا خبر از فوت پدربزرگ اش داده و گفته است که او در آستانه ۹۸ سالگی، دار فانی را وداع گفته است.

او با نشان دادن حال بدش پس از فوت پدربزرگ اش، نوشته است:

تو برای همیشه از پیش ما رفتی…

روحت شاد بهترین پدربزرگ دنیا

مهسا طهماسبی

 

مطالب مرتبط