نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ حضوری برگزار می‌شود

در پنجمین نشست خبری هیأت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران اعلام شد که نصر تهران در حال رایزنی است تا نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ را با مدیریت این سازمان و به صورت حضوری در تیرماه سال جاری برگزار کند.

به گزارش رصد روز، حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره نصر تهران در پنجمین نشست خبری دوره ششم به برگزاری نمایشگاه الکامپ توسط نصر تهران اشاره کرد و گفت: یکی از منابع درآمدی نصر تهران، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است. برهمین اساس رویداد‌های مختلفی در حال طراحی است. در مورد نمایشگاه الکامپ در حال رایزنی هستیم و شورای سیاست‌گذاری و کمیته اجرایی آن در حال برنامه‌ریزی و مذاکره هستند.

او افزود: امیدواریم در تیرماه بتوانیم این نمایشگاه را با مدیریت نصر تهران برگزار کنیم و طی آن شاهد حضور شرکت‌های تهرانی و البته سایر شرکت‌ها باشیم.

آزاد معروفی، عضو هیأت مدیره نصر تهران نیز در توضیحات بیشتری گفت: در سال‌های گذشته نمایشگاه الکامپ در تیرماه برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شرایط موجود، برگزاری نمایشگاه به پایان خرداد ماه موکول شد. اما در نهایت با صحبت‌های انجام شده قرار بر این شد تا این نمایشگاه در اواسط تیرماه، در فضای نمایشگاهی و به شکل حضوری برگزار شود؛ مگر اینکه شرایط کرونایی اجازه این کار را از ما بگیرد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ تا ۹۵ درصد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه الکامپ، تهرانی‌اند، افزود: در این زمینه همیشه همکاری جدی میان نصر کشور و تهران برقرار بوده است. در سال‌های گذشته، شرکت‌های تهرانی حاضر در این نمایشگاه، نصر تهران را مورد خطاب قرار می‌دادند و انتظارشان بر این بوده تا سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران پاسخگوی آن‌ها باشد.

معروفی همچنین گفت: بر همین اساس از نصر کشور انتظار داریم مدیریت این نمایشگاه را به تهران واگذار کند. این موضوع جز با همکاری مشترک و در نظر گرفتن این مسئله که شرکت‌کنندگان نمایشگاه از اعضای نصر تهران هستند، حاصل نمی‌شود.

او تاکید کرد: گرچه هنوز در این رابطه توافقاتی با نصر تهران انجام نشده، اما پیش‌بینی ما این است که مشکلی به‌وجود نخواهد آمد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

مطالب مرتبط