هزینه تبلیغات همراه اول بیش از حقوق و دستمزد تمام کارمندان آن + سند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ۱۳ ردیف از هزینه های فروش و اداری همراه اول در پایان سه ماهه سال جاری به ۳ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال می رسد این درحالیست که هزینه تبلیغات این اپراتور تلفن همراه ۲۹ درصد کل هزینه های این بخش را شامل می شود که رقم ب...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ۱۳ ردیف از هزینه های فروش و اداری همراه اول در پایان سه ماهه سال جاری به ۳ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال می رسد این درحالیست که هزینه تبلیغات این اپراتور تلفن همراه ۲۹ درصد کل هزینه های این بخش را شامل می شود که رقم بسیار قابل توجهی است.  بررسی صورتهای مالی همراه اول نشان میدهد که این اپراتور در پایان سه ماهه سال جاری بیش از هزار و ۱۶۱ میلیارد ریال هزینه تبلیغات کرده است.

نکته قابل توجه اینجاست که ۲ هزار و ۱۷۳ نفز از کارمندان شرکت در مجموع در پایان سه ماهه جاری ۹۳۳ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال حقوق و مزایا دریافت کرده اند که این مقدار کمی بیش از ۲۲۹ میلیارد ریال کمتر از هزینه تبلیغات این شرکت است. به عبارت دیگر هزینه تبلیغات همراه اول ۲۴.۵ درصد بیش از حقوق تمام کارمندان آن است.

 

هزینه تبلیغات همراه اول

 

تبلیغاتی که نتیجه عکس داد

 

موضوعی که باید به آن اشاره کرد کاهش ۴۷ درصدی سود انباشته این شرکت در پایان سه ماهه سال جاری است. این مقدار از ۵۹ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال به ۳۱ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال کاهش پیدا کرد. حالا باید دید این حجم از تبلیغات خروجی اش برای شرکت پر طمطراق همراه اول چه بوده؟

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار