هزینه عروسی ساسی مانکن چقدر شد؟

به گزارش رصد روز ، ساسی مانکن پس از برگزاری عروسی لاکچری خود که باعث به حاشیه رفتن دو تن از چهره های صدا و سیما شد انتقادات زیادی را متوجه خود دید. او که آبادانی است با کامنت های منفی زیادی در فضای مجازی و سایتها همراه است که چرا در این ش...

به گزارش رصد روز ، ساسی مانکن پس از برگزاری عروسی لاکچری خود که باعث به حاشیه رفتن دو تن از چهره های صدا و سیما شد انتقادات زیادی را متوجه خود دید. او که آبادانی است با کامنت های منفی زیادی در فضای مجازی و سایتها همراه است که چرا در این شرایط ذره ای با مردم همدردی نکرده هزینه مراسم عروسی ساسی مانکن نیز از دیگر سؤالاتی است که کاربران به دنبال پاسخ آن هستند

هزینه عروسی ساسی مانکن چقدر شد؟

 

این مراسم که که در یکی از هتل های لاکچری امریکا و در بورلی هلیز برگزار شد مشخص می کند که پول زیادی صرف برگزاری آن شده. با نگاهی به هتل های این منطقه در سایتهای مرتبط در امریکا مشخص می شود که هزینه رزرو چنین جایی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلار است که البته با مراسم شام و سایر پذیرایی می شود تا ۳۰۰ هزار دلار نیز افزایش پیدا کند. این در حالیست که حضور برخی از خوانندگان لس آنجلسی در این مراسم بی هزینه هم نبوده که با این حساب به رقم این مراسم افزوده می شود.

بنابراین باید گفت چنین مراسمی با این ریخت و پاش برای این زوج خیلی گران تمام شده و با توجه به فعالیتهای ساسی مانکن نمیتوان گفت که او به تنهایی از پس برگزاری چنین مراسمی برامده. هرچند که همسر او یعنی بیتا اشلی از تجار بزرگ در منطقه بورلی هیلز است و شاید این هزینه در مقایسه با گردش مالی او پولی به حساب نیاید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

زری

پاسخ دادن

۱۳ خرداد ۱۴۰۱


اینکه هزینه ازدواج اون چقدر شده ربطی به ما نداره خودش و زنش داشتند و خرج کردند، اما اینکه نسبت به عزاداری همشهری های خودش بی تفاوت بوده ناراحت کننده است، هر چند از ساسی مانکن این اسطوره اهنگهای مبتذل چیز عجیبی نیست.

S

پاسخ دادن

۱۴ خرداد ۱۴۰۱


دیگی ک برا ما نمیجوشه سر سگ توش بجوشه

majede

پاسخ دادن

۱۴ خرداد ۱۴۰۱


ساسی بی غیرت تشریف داشتن،متاسفم براش

آخرین اخبار