بیوگرافی سایه عباسی همسر اول ساسی مانکن

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی سایه عباسی همسر اول ساسی مانکن ، متولد دهه ۷۰ است و مادر تنها فرزند ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن است. بیوگرافی همسر اول ساسی مانکن نشان میدهد که خواننده این روزها مستهجن با ازدواج دوم بیشتر به دنبال جذب...

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی سایه عباسی همسر اول ساسی مانکن ، متولد دهه ۷۰ است و مادر تنها فرزند ساسان حیدری یافته ملقب به ساسی مانکن است. بیوگرافی همسر اول ساسی مانکن نشان میدهد که خواننده این روزها مستهجن با ازدواج دوم بیشتر به دنبال جذب منافع بود تا عاشقی کردن.

بیوگرافی سایه عباسی همسر اول ساسی مانکن

 

ساسی مانکن سال‌ها پیش با دختری به نام سایه عباسی آشنا می‌شود و با او رابطه دوستی برقرار می‌کند. مدتی بعد از اینکه آن‌ها با یکدیگر رابطه داشتند، در فضای مجازی خبر بچه دار شدن ساسی پخش می‌شود.

سایه عباسی همسر سابق ساسی است، در برخی رسانه‌ها می‌گویند خانم عباسی دکتر است. ماجرا این است که ساسی مانکن وقتی با خانم عباسی وارد رابطه می‌شود، آن‌ها بچه دار می‌شوند. اما قبل از آن ساسی برای گرفتن اقامت آمریکا در تلاش بوده است.

ساسی مانکن برای اقامت تلاش زیادی می‌کند، اما به دلیل اینکه دونالد ترامپ اقامت ایرانی‌ها را در آمریکا با تحریم‌ها و مشکلات زیادی روبرو کرده است در نهایت این خواننده بعد از اقامت تصمیم می‌گیرد که دوست دختر خود را به نام سایه رها کند.

سایه عباسی در آن زمان باردار بوده و پسر ساسی را در شکم خود داشته است.

بیوگرافی همسر اول ساسی مانکن

 

ساسی بعد از گرفتن اقامت همسر سابق خود سایه عباسی را همراه با پسرش که هنوز متولد نشده بود، رها کرد. این زن تلاش زیادی می‌کند تا بتواند این خواننده را متقاعد کند و با او زندگی اش را ادامه بدهد.

این اتفاق انتقاد بسیاری از هواداران ساسان یافته معروف به ساسی مانکن را در پی داشت.

فرزند ساسی مانکن

پس از اینکه پسر ساسی متولد شد، مادرش نام او را برسام گذاشت. اما نکته عجیبی که مطرح شده است، این است که ساسی تاکنون بچه خود را ندیده است و در آستانه تولد او از لندن مهاجرت می‌کند و هنوز که هنوز است «برسام» را از نزدیک لمس نکرده است.

در کنسرت ساسی مانکن در اشتوتگارت، سایه و برسام هم شرکت می‌کنند و به محض این‌که بر روی صحنه می‌آید و آن‌ها را می‌بیند به سراغ آن‌ها نمی‌آید. ساسی در حال حاضر سایه را بلاک کرده است و نمی‌خواهد فرزند خود را ببیند.

برسام آهنگ‌های پدرش را گوش نمی‌کند و سایه مادر برسام اجازه شنیدن آهنگ‌های ساسی را به فرزندش نمی‌دهد. او طرفدار اندی است و طبق ویدیویی که خاله‌ی برسام از او منتشر کرده، یکی از آن آهنگ‌های اندی را می‌خواند.

 

 

مطالب مرتبط

6 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حامد

پاسخ دادن

۱۴ خرداد ۱۴۰۱


امثال ساسی و تتلو این چیزا طبیعی هست یه مشت اشغال و هرزه ای بیش نیستن

زهرا

پاسخ دادن

۱۴ خرداد ۱۴۰۱


کاملا درسته

همزاد

پاسخ دادن

۱۴ خرداد ۱۴۰۱


بد یا خوب کار درست رو انجام میده که نمی‌خواد پسرش رو ببینه ساسی بچه نمی‌خواست ،اون خانم هم با ترفند بچه رو نگه داشته

Harsin

پاسخ دادن

۱۷ خرداد ۱۴۰۱


تو بااهاش بودی ?

الهام

پاسخ دادن

۲۷ دی ۱۴۰۱


چقدر خوشگل بود.لیاقتش نداشت

الهام

پاسخ دادن

۲۷ دی ۱۴۰۱


چقدر هم این زنش خوشگل بود.لیاقتش نداشت

آخرین اخبار