هزینه ۵۴ میلیارد ریالی پذیرایی و تشریفات طی ۶ ماه در بانک قرض الحسنه رسالت + سند

در ایام کرونا انتظار می رفت که وضعیت دخل و خرج سازمانها رو به تعدیل باشد زیرا در این ایام در بسیاری از مواقع ادارات به صورت شیفت بندی و گاهاً با نصف نفرات اداره می شد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ردیف هزینه ها در صورتهای مالی سازمانها و ارگانهای مختلف در تراز مالی وضعیت دخل و خرج را نشان می دهند. در ایام کرونا انتظار می رفت که وضعیت دخل و خرج سازمانها رو به تعدیل باشد زیرا در این ایام در بسیاری از مواقع ادارات به صورت شیفت بندی و گاهاً با نصف نفرات اداره می شد و همایشها و تجمعات نیز به سبب شرایط حاکم بر کشور به حداقل ممکن کاهش پیدا کرد. اما هنوز هم نگاهی به وضعیت هزینه کرد برخی از سازمانها ما را با اعداد ارقامی روبرو می کند که در شرایط نه تنها که طبیعی نیست بلکه عجیب به نظر می رسد. بانک قرض الحسنه رسالت از جمله بخشهایی است که در ردیف هزینه هایش رقم پذیرایی و تشریفات آن عجیب به نظر می آید و باید دید که محمد حسین حسین زاده از چنین هزینه هایی در بانک خود مطلع است یا خیر؟

بانک قرض الحسنه رسالت طبق صورتهای مالی ۶ ماهه سال جاری در بخش پذیرایی و تشریفات رقم قابل توجه ۵۴ میلیارد ریالی را می بیند. هرچند که این رقم در مقابل کل هزینه هایی که یک سازمان انجام می دهد رقمی نیست اما باید از مدیران بانک پرسید که دقیقا کدام پذیرایی با کدام نشریفات باعث شده تا چنین رقم قابل توجهی ثبت شود. هر ماه ۹۰۰ میلیون برای این منظور هزینه شده که رقم کمی نیست به اضافه اینکه بررسی برخی از سازمانها بزرگتر با تعداد کارمندان قابل توجه نیز ما را به چنین رقمهایی نزدیک نمی کند.

 

بانک قرض الحسنه رسالت محمد حسین حسین زاده پذیرایی و تشریفات

 

محمد حسین حسین زاده بدون شک بهتر از هرکسی می داند که باید در شرایط فعلی که شرایط اقتصادی روبراه نیست و بسیاری از خانوارهای کشور با مشکلات هزینه ای روبرو هستند و حساب دخل و خرجشان به هم نمی خورد کمی در چینن مسائلی رویه تعدیلی داشته باشد ضمن اینکه باید دید چنین هزینه ای دقیقا چطور صورت گرفته است؟

 

بیشتر بخوانید:

سهم اندک بخش گردشگری در تسهیلات بانک گردشگری + سند

کارشناس ارشد علوم سیاسی معاون کسب و کار بانک اقتصاد نوین + سند

۷ صندلی برای ۳ نفر در بانک آینده + سند

مدیرعامل بانک دولتی توسعه صادرات درباره عضویت همزمان در دو سازمان دیگر توضیح دهد

ارائه ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بیش از وثایق در بانک توسعه تعاون

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار