همسر شیک وحید آقاپور در ساحل دریا+ عکس

به گزارش رصد روز، وحید آقاپور فعالیت حرفه ای خود را از فرهنگسرای بهمن تهران در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود با نمایش هاپوخان شروع کرد. او دو سال بعد از شروع بازیگری در سال ۱۳۷۸ با نمایش عروسکی خورشید در آتش بعنوان عروسک گردان وارد این عرصه ش...

به گزارش رصد روز، وحید آقاپور فعالیت حرفه ای خود را از فرهنگسرای بهمن تهران در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود با نمایش هاپوخان شروع کرد. او دو سال بعد از شروع بازیگری در سال ۱۳۷۸ با نمایش عروسکی خورشید در آتش بعنوان عروسک گردان وارد این عرصه شد و چندین تجربه نیز بدست آورد. این بازیگر سال ۱۳۸۴ در قامت کارگردان و بازیگر ظاهر شد و نمایش دو لقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر اولین بار رو صحنه برد. او اولین بار در سال ۱۳۸۷ در ۳۰ سالگی با تله فیلم خوشبختی بکارگردانی بهروز شفیعی جلو دوربین رفت و با فیلم پذیرایی ساده مانی حقیقی سال ۸۹ وارد سینما شد. سریال چک برگشتی سیروس مقدم اولین تجربه وحید آقاپور در تلویزیون سال ۱۳۹۰ بود، او بعد از ۷ سال با سریال لحظه گرگ و میش در زمستان ۹۷ دوباره به تلویزیون بازگشت.

تصویری از فرزند و همسر وحید آقاپور بازیگر سینما و تلویزیون که در حال تفریح در سواحل شمال هستند. پسر او در این عکس سوار بر موتور چارچرخ دیده می شود که در کنار مادرش عکس گرفته است.

وحید آقاپور

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار