هنوز هیچ دستگاهی نسبت به افزایش حقوق ها اقدام نکرده است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران در صحن علنی با اشاره به اینکه رأی دیوان عدالت در خصوص بهبود شرایط حقوق کارمندان دولت تفسیر متفاوتی دارد گفت: قطعا با اجرایی شدن این مسئله شهرداری تهران نیز نسبت به آن اقدام خواهد کرد ب...

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران در صحن علنی با اشاره به اینکه رأی دیوان عدالت در خصوص بهبود شرایط حقوق کارمندان دولت تفسیر متفاوتی دارد گفت: قطعا با اجرایی شدن این مسئله شهرداری تهران نیز نسبت به آن اقدام خواهد کرد

به گزارش رصد روز، مجید باقری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران شهرداری تهران قطعاً موضوع افزایش حقوق کارمندان را دنیال می کند اما اعلام می کنم که هنوز هیچ دستگاهی نسبت به افزایش حقوق ها اقدامی انجام نداده. باقری توضیح داد: برخی از وزارتخانه ها و شهرداری ها احکامشان را صادر کرده اند اما دورباره احکام را برگرداندند.

سال گذشته یکی از شهرداری ها مبالغی را پرداخت کرده بود که سازمان بازرسی کل کشور امسال تأکید کرد که مبالغ اضافه پرداختی باید عودت داده شود. باقری گفت: به همه کارمندان شهرداری تهران این اطمینان را می دهم به محض اینکه بخشنامه سازمان امور اداری و  استخدامی صادر شود ما یک لحظه هم درنگ نخواهیم کرد زیرا احکام خود را فرمول نویسی کرده ایم و تا زمان پرداخت حقوق ها هم منتظر می مانیم تا با پیگیریهای اعضای محترم شورا و شهردار این موضوع به نتیجه برسد.

باقری گفت: دوگانه سازی ها باعث می شود ما نتوانیم از کرامت کارکنان به نحو شایسته تقدیر کنیم. سعی کنیم گسل های خفته منابع انسانی را به نوعی در موضوعاتی تحریک نکنیم که منع قانونی داریم. شرافت کارکنان برای ما اهمیت دارد و سعی کردیم موضوعات معیشتی کارمندان را دنبال کنیم و پرسنل ما نیز قدرشناس هستند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط