واکنش بازیگر معروف به فوت کارگردان «همسفر»

به گزارش رصد روز، بابک کریمی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به خبر درگذشت مسعود اسداللهی، کارگردان قدیمی و نامدار قبل از انقلاب واکنش نشان داد. او نوشت: مسعود اسداللهی هم رفت. در دوران دبستان با پدرم و ثریا قاسمی، سریال “پیوند” را هر هفته...

به گزارش رصد روز، بابک کریمی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به خبر درگذشت مسعود اسداللهی، کارگردان قدیمی و نامدار قبل از انقلاب واکنش نشان داد.

واکنش بازیگر معروف به فوت کارگردان «همسفر»

او نوشت:

مسعود اسداللهی هم رفت.

در دوران دبستان با پدرم و ثریا قاسمی، سریال “پیوند” را هر هفته در منزل ما تمرین میکردند، و من از دیدن شکل گرفتن یک متن و تبدیل شدنش به اجرا لذت عجیبی میبردم. بدون اینکه واقف باشم داشتم اولین دوره‌های بازیگری رو میگذروندم. مسعود اسداللهی و ثریا قاسمی مثل یک ساعت سوئیسی در کارشان دقیق بودن و با عشق کار میکردن.

یادمه پدر مسعود اسداللهی چند سالی از دنیا رفته بود و مادرش قصد ازدواج مجدد داشت. مسعود خیلی از این بابت رنج میبرد و تحمل “شوهر ننه” را نداشت. پدرم خیلی نصیحتش میکرد سر اینکه مادرش حق داره خوشبخت باشه و نباید قربانی تعصبات خودش بکنه.

در اخر، همین موضوع نطفه اولیه فیلم درشکه‌چی شد. مسعود اسداللهی عملا نقش خودش را بازی کرد و در شکل گیری فیلمنامه هم پدرم را یاری کرد.

در فیلم درشکه‌چی ۱۰ سال داشتم و برادر کوچیکش بودم. خدا میدونه چقدر ازش پسگردنی خوردم. هر سکانس یک پسگردنی. در یکی از سکانسها یکی بهش میگفت: «چرا انقدر این بچه را میزنی؟» اونم جواب میداد: «داداشمه، دلم میخواد بزنمش» و یک پسگردنی دیگه میرسید.

خلاصه زیر دست مسعود اسداللهی، همانند دوره سربازی، هم سختی این شغل را فهمیدم و هم عشقی که لازمه برای حس نکردن همان سختی‌ها.

حالا که بزرگ شدم دیگه میتونم بهت تو‌ بگم.

مرسی مسعود عزیز

روحت همیشه شاد

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار